Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Evaluna schreef op 25-01-2022 om 07:12:

[..]

Klopt. Dat overweeg ik serieus, maar de kans is groot dat hij naar de rechter gaat en dan weet ik mijn kansen niet zo goed in te schatten.

Als jij je echt zorgen maakt om veiligheid en welzijn van je kinderen, en er zijn al meerdere verslagen en rapporten over het welzijn en veiligheid van je kinderen als ze bij hem zijn, is een rechter daar wel gevoelig voor om dat niet toe te staan. Als ie nou naar Frankrijk zou gaan is dan ook nog anders dan wanneer ze op +15u vliegen zitten. 

Dat ik vroeg op moest staan omdat ik een aantal dingen meteen ‘s ochtends moest doen maar op 1 ding na kan ik het andere totaal niet meer kan bedenken 😅. 
Oh ja, en ik bestelde mijn medicijnen en nu heb ik maar 1 stripje gekregen 🤦🏼‍♀️. Kan ik over twee weken weer. Ik zou een half jaar voorraad krijgen, niet vier weken. 

Aan mezelf. Ik dacht een afspraak om 9 uur te hebben, bleek 10 uur, dus zit veel te vroeg klaar. En in dat uurtje kan ik geen grote opdracht opstarten want dan ben ik er nét een beetje in en dan kan ik stoppen i.v.m. de afspraak.
Dan maar een wasje draaien en vaatwasser uitruimen. 

Dat ik online vaak geen goede zoekresultaten krijg. Vermoedelijk toch de verkeerde zoekterm, maar je zou verwachten dat als ik toevoeg "wit" dat je dan geen rode, houten, paarse en blauwe resultaten te zien krijgt.

Oh ja en mijn Action muis doet het maar kort. Het batterijvak maakt geen goed contact met de batterij. En dan maakt het niet uit welk merk batterij.

Het is een structureel probleem; ook de tweede heeft hetzelfde euvel. ik zie dit probleem ook met andere goedkope producten uit China, zoals lichtslingertjes op batterijen.

Ik heb het koud! De verwarming net nog maar iets hoger gezet. Hij kan niet veel hoger want dan beginnen waarschijnlijk mijn collega's te mopperen. En al mijn afspraken zijn of afgezegt of omgezet naar teams afspraken. Had ik net zo goed thuis kunnen werken. 

Dat we onszelf zo verrotte afhankelijk hebben gemaakt van, in theorie kwetsbare, infrastructuren als internet.

Orakel schreef op 25-01-2022 om 04:19:

ik heb me kapot geërgerd aan het Viva forum

Mag ik vragen waarom? Ik ben er zelf ook weg, maar vraag me af of onze ergernis hetzelfde is. 

Ik erger me aan de pijn in mijn rug en schouderblad vandaag. En aan het feit dat ik zelfs met 1300 calorieën  maar heel langzaam afval. En ja. Vele diëtisten en meerdere diëten geprobeerd.  Mijn lijf wil gewoon niet meewerken om een of andere stomme reden. Alleen beneden de 1300 calorieën  val ik af. Wat ik dan uiteindelijk  weer niet volhou. En weer aankom want bij 1500 calorieën of meer kom ik aan. Enz enz. Rotlijf.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

25-01-2022 om 15:08

Herkenbaar Lientje, ik val ook alleen af als ik heel weinig eet. Ik tel geen calorieën want dat vind ik teveel gedoe, maar ik weet wat mijn eetpatroon moet zijn als ik wil afvallen. Heb in de loop der jaren geleerd dat ik veel kan op weinig brandstof. Maar eten is te belangrijk voor me dus ik hou dat inderdaad ook nooit vol. 

Ik baal dat ik na mijn burn out de laatste weken toch weer te veel over mijn grenzen ben gegaan en dit nu voel in mijn lijf. Het maakt me ook een beetje bang om weer terug te vallen. Van de week komt er verspreid.ook nog veel verjaardagsvisite voor mijn zoontje. Ik hoop dat ik dat een beetje trek 😐

Wat vervelend dat jullie lijven zo werken 😕

Elmie schreef op 25-01-2022 om 15:18:

Ik baal dat ik na mijn burn out de laatste weken toch weer te veel over mijn grenzen ben gegaan en dit nu voel in mijn lijf. Het maakt me ook een beetje bang om weer terug te vallen. Van de week komt er verspreid.ook nog veel verjaardagsvisite voor mijn zoontje. Ik hoop dat ik dat een beetje trek 😐

Denk om jezelf hè. Geen idee hoe oud jouw zoontje is, maar als hij echt nog klein is (dus er zelf nog niet super veel aan heeft/onthoudt), zou ik mensen afbellen en het begrenzen tot de mensen die echt dichtbij staan. Is hij iets ouder, dan zou ik de mensen waarmee hij minder close mee is, afbellen. Je weet wel, mensen die eigenlijk meer vrienden van jou zijn dan van hem. Of anders de tijd dat ze mogen blijven, sterk begrenzen. Dat mag gewoon hè. Niemand heeft er iets aan als jij het niet trekt en jouw kind helemaal niet. En je bent gewoon nog herstellende van een ziekte. Als je pas griep hebt gehad, ga je ook geen marathon lopen. Wees lief voor jezelf. 😘

Nera schreef op 25-01-2022 om 15:08:

Herkenbaar Lientje, ik val ook alleen af als ik heel weinig eet. Ik tel geen calorieën want dat vind ik teveel gedoe, maar ik weet wat mijn eetpatroon moet zijn als ik wil afvallen. Heb in de loop der jaren geleerd dat ik veel kan op weinig brandstof. Maar eten is te belangrijk voor me dus ik hou dat inderdaad ook nooit vol.

Dit is exact mijn probleem.  De laatste diëtiste zei ook letterlijk: jouw lijf gaat heel spaarzaam met zijn brandstof  om. En warom? Werkelijk géén  idee.

lientje69 schreef op 25-01-2022 om 14:36:

Ik erger me aan de pijn in mijn rug en schouderblad vandaag. En aan het feit dat ik zelfs met 1300 calorieën maar heel langzaam afval. En ja. Vele diëtisten en meerdere diëten geprobeerd. Mijn lijf wil gewoon niet meewerken om een of andere stomme reden. Alleen beneden de 1300 calorieën val ik af. Wat ik dan uiteindelijk weer niet volhou. En weer aankom want bij 1500 calorieën of meer kom ik aan. Enz enz. Rotlijf.

Dat gaat niet zo vlug toch dat aankomen? Ik heb ook de neiging om steeds meer chocolaatjes te gaan pakken nu ik er eenmaal aan gewend ben om er af en toe een te nemen, dus vandaag heb ik er vijf zitten eten; weer meer dan gisteren. En een groot koekje.

Het is een glijdende schaal. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.