Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Volgens mij zaten er vroeger altijd 10 tulpen in de bosjes van de Appie, nu slechts 7. 

redbulletje schreef op 24-01-2022 om 19:44:

Volgens mij zaten er vroeger altijd 10 tulpen in de bosjes van de Appie, nu slechts 7.


Dat verbaast je? Gaat al tijden zo. Elke keer zelfde manier. Eerst nieuwe verpakking vanwege minder afval, zelfde prijs. Vervolgens minder inhoud, zelfde prijs. En tot slot diezelfde minder inhoud, duurder. Niks nieuws onder de zon.  

Netherfield schreef op 24-01-2022 om 10:52:

Jeej, boek voor interne opleiding binnen! Is het geschreven voor 16-jarigen die net op het mbo beginnen en ben ik de eerste spelfouten al tegengekomen. Grrrrrr

Waar is je rode pen. En het boek weer inleveren zodra je de opleiding gehaald hebt. 😜

_Arianna_ schreef op 24-01-2022 om 19:17:

De Efteling gaat het spookslot sluiten.
De hele sfeer wordt om zeep geholpen 😡

Vind ik ook stom! 

Hinoki schreef op 24-01-2022 om 19:50:

[..]


Dat verbaast je? Gaat al tijden zo. Elke keer zelfde manier. Eerst nieuwe verpakking vanwege minder afval, zelfde prijs. Vervolgens minder inhoud, zelfde prijs. En tot slot diezelfde minder inhoud, duurder. Niks nieuws onder de zon.

Ik weet dat het met veel voedsel gebeurt maar had er niet bij stilgestaan dat 2 bosjes tulpen er maar iel bijstaan in m'n vaas. Die glazen vazen die je er een paar jaar geleden bij kreeg zijn bedoeld voor 20 tulpen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

24-01-2022 om 20:39

_Arianna_ schreef op 24-01-2022 om 19:17:

De Efteling gaat het spookslot sluiten.
De hele sfeer wordt om zeep geholpen 😡

  niet leuk! 

Zusterclivia schreef op 24-01-2022 om 19:53:

[..]

Waar is je rode pen. En het boek weer inleveren zodra je de opleiding gehaald hebt. 😜

En dan ook nog geschreven door iemand die mr in de rechten is 

Netherfield schreef op 24-01-2022 om 20:44:

[..]

En dan ook nog geschreven door iemand die mr in de rechten is

Tja, niet iedereen die heeft gestudeerd of is gepromoveerd is ook goed in spelling. Daar zit geen causaal verband tussen.

Het ligt dus niet aan de schrijver, maar aan de uitgever die het niet goed heeft laten redigeren. En ja dat is erg inderdaad.

Evaluna schreef op 24-01-2022 om 17:00:

[..]

Om tafel zitten is er niet meer bij. Kids zijn 7 en 9. Hij brengt ze standaard een dag te laat terug de laatste tijd, blijft met ze in een camper zonder kachel in november (papa deed soms even de gaspitten aan volgens jongste) wordt soms erg boos, oudste vindt hem onrechtvaardig, en zo kan ik nog even doorgaan. Hulpverlening is allemaal dood gelopen.

Het is leuk misschien voor ze hoor, maar er is al zoveel onrust en hij mag best even overleggen ipv een overload aan verwijten en gevloek.


Naar een Aziatisch land? Heb jij de id-kaarten / paspoorten van de kinderen? Als je het niet vertrouwd dan zou ik geen toestemming geven voor die reis. 
Het was toch ook jouw ex die dan niets liet horen over waar hij zat? 

Dat mijn dochter in groep 7, na 5,5 week niet op school te zijn geweest (quarantaine ivm contact, lockdown, kerstvakantie, zus Corona dus in lockdown en toen zelf Corona) meteen een Cito onder haar neus kreeg bij terugkomst op school… nou zei ze, ik had er maar zeven goed.
Wacht dan ff een week, deel van de klas is toch nog in quarantaine. Dit telt wel mee voor het schooladvies volgend jaar… 

ik heb me kapot geërgerd aan het Viva forum

SuzyQFive schreef op 24-01-2022 om 22:30:

[..]

Naar een Aziatisch land? Heb jij de id-kaarten / paspoorten van de kinderen? Als je het niet vertrouwd dan zou ik geen toestemming geven voor die reis.
Het was toch ook jouw ex die dan niets liet horen over waar hij zat?

Klopt. Dat overweeg ik serieus, maar de kans is groot dat hij naar de rechter gaat en dan weet ik mijn kansen niet zo goed in te schatten. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-01-2022 om 07:17

Orakel schreef op 25-01-2022 om 04:19:

ik heb me kapot geërgerd aan het Viva forum

Herkenbaar, daarom zit ik er niet meer zelf op...

Dat de theaters wéér wat te zeiken hebben!
Wees gvd blij dat er weer meer kan..

JtM

JtM

25-01-2022 om 08:57 Topicstarter

Dat ik nu al zo'n vakantiestress heb 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.