Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Dolfje
06-10-2021 om 13:04
Vandaag erger ik me aan het weer. Heb van de tot nu toe 3 keer fietsen 2 keer door de regen gemoeten en moet er nog 2 keer door vandaag en aan mezelf omdat ik zo dom was om sneakers aan te trekken en dus natte voeten had ( was wel zo slim om regenjas en broek aan te doen maar schoenen dus niet).
Herfstappeltaart
06-10-2021 om 13:20
Dolfje schreef op 06-10-2021 om 13:02:
[..]
Bij mijn werk hebben we nog steeds een soort van eenrichtingsverkeer en toen ik dat van de week tegen een klant zei kreeg ik een sneer met " dat is nu toch niet meer ". Zo irritant.
Van mij mag het altijd zo blijven. Ik vind het heerlijk, een beetje meer persoonlijke ruimte.
Mama-Inge
06-10-2021 om 13:25
Ik hou ook wel van wat meer persoonlijke ruimte.
Dat die anderhalve maatregel afgeschaft is, prima.
Maar hou een beetje rekening met je medemens en hou gewoon wat afstand
Was corona er niet geweest dan had ik me er ook aan geërgerd
Ik vond het vroeger vreselijk om hutje mutje op elkaar te staan in een bus
Dolfje
06-10-2021 om 13:31
Mama-Inge schreef op 06-10-2021 om 13:25:
Ik hou ook wel van wat meer persoonlijke ruimte.
Dat die anderhalve maatregel afgeschaft is, prima.
Maar hou een beetje rekening met je medemens en hou gewoon wat afstand
Was corona er niet geweest dan had ik me er ook aan geërgerd
Ik vond het vroeger vreselijk om hutje mutje op elkaar te staan in een bus
Ja in de bus of ergens in een rij, waarom moet iemand dicht op je staan? Het gaat echt niet sneller.
Poezie
06-10-2021 om 13:34
Ik erger me aan het nutteloze urenschrijven op mijn werk.
Geef gewoon aan hoeveel uren ik waaraan "mag" besteden, dan doe ik dat gewoon. (Omdat dat de reden is dat we dat moeten doen)
AggressiveReindeer87
06-10-2021 om 13:49
Ik erger me nu aan UPS en aan
Dinnerly, voor het eerst en meteen ook voor het laatst besteld. Komen ze tussen 12.45 en 15.45 bezorgen. Is het eindelijk droog en ben ik klaar met werken (thuiswerkdag) kan ik dus nog niet weg en iets gaan doen

Oww ik ben ook pro 1,5 meter, en volgens mij zijn de meeste mensen dat ook gewend want ik zie meer mensen het nog doen. (En daar is echt niks mis mee i.m.o)
Zusterclivia
06-10-2021 om 13:53
Mama-Inge schreef op 06-10-2021 om 12:32:
Dat ik weet dat de anderhalf maatregel niet meer geld.
Maar dat ik bij de kassa praktisch aan kant gedrukt word omdat meneer zo nodig zijn boodschappen ook op de band wil leggen.
Wacht gewoon tot er ruimte is en ga me niet in mijn nek hijgen
Dit was altijd al stom en vervelend. Ga uit mijn aura!
Smyle60
06-10-2021 om 14:04
Zusterclivia schreef op 06-10-2021 om 13:53:
[..]
Dit was altijd al stom en vervelend. Ga uit mijn aura!
Precies.
Vanmorgen was ik al heel vroeg bij mijn supermarktje, staat er zo'n oud wijf (ben zelf ook antiek hoor maar die was nog véél antieker
) tegen me aan te duwen, letterlijk.......nou moeten ze dat toch al niet doen, nooit, never ever ook pré-corona dus ik vraag het één keer vriendelijk of ze afstand wil nemen, zegt het perkament: nou, dat hoef niet meer hoor dus ik maak zelf wel uit waar ik sta en bleef staan. En toen was mijn ohhhikkanzogoedmetbejaardenoverwegmodus óp. Ik ben niet bijster vriendelijk gebleven kan ik je vertellen
Die durft dit niet meer.
Ik wil ueberhaupt geen mensen heel dicht in de buurt dat ik de adem voel of ze ruik en zeker niet tegen me aan, blijf uit mijn buurt en douche trouwens ook eens wat vaker, zie (ruik) vooral veel mensen met haar wat overduidelijk in geen week gewassen is, de veren van het kussen en zo zichtbaar, bah. Blijf gewoon bij me wég.
Zusterclivia
06-10-2021 om 14:30
Idd dat Smyle60.
Ergenis. Collega die zijn taken altijd tussendoor wilt laten doen, want spoed. Gelukkig heb ik opdracht gekregen om dit altijd te checken met de planning. Hij is nu geirriteerd, want het had SPOED.
Tuinfluiter
06-10-2021 om 15:24
Mama-Inge schreef op 06-10-2021 om 12:32:
Dat ik weet dat de anderhalf maatregel niet meer geld.
Maar dat ik bij de kassa praktisch aan kant gedrukt word omdat meneer zo nodig zijn boodschappen ook op de band wil leggen.
Wacht gewoon tot er ruimte is en ga me niet in mijn nek hijgen
Voor je eigen winkelwagentje gaan staan helpt hier tegen.
SuzyQFive
06-10-2021 om 16:53
Rogue schreef op 06-10-2021 om 15:34:
dat ik nog is 10 rijlessen erbij moet kopen
Ah balen! Omdat je gezakt bent of omdat er van die lange wachttijden bij het CBR zijn?
SilverQuelea47
06-10-2021 om 16:53
Ik moet vanaf volgende week weer een dag naar kantoor. Je zou kunnen denken 'Wat leuk! Collega's zien.'
Ja behalve dat dit een heel klein team is en collega A is sowieso nog een paar weken out, collega B is volgende week met verlof. Ik ga dus drie uur reistijd in totaal hebben om in mijn eentje op een allejezus koud kantoor te zitten. Typisch.
SuzyQFive
06-10-2021 om 16:54
Dat mijn vriend de mannengriep heeft. En daarbij bij elk kuchje even moet laten horen hoe zielig hij is.
Zusterclivia
06-10-2021 om 17:00
SuzyQFive schreef op 06-10-2021 om 16:54:
Dat mijn vriend de mannengriep heeft. En daarbij bij elk kuchje even moet laten horen hoe zielig hij is.
Koptelefoon op?
Marquise schreef op 06-10-2021 om 16:53:
Ik moet vanaf volgende week weer een dag naar kantoor. Je zou kunnen denken 'Wat leuk! Collega's zien.'
Ja behalve dat dit een heel klein team is en collega A is sowieso nog een paar weken out, collega B is volgende week met verlof. Ik ga dus drie uur reistijd in totaal hebben om in mijn eentje op een allejezus koud kantoor te zitten. Typisch.
Ga je dit even voorleggen? Want wat een onzin dat je dan moet.