Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
SilverQuelea47
06-10-2021 om 17:06
Zusterclivia schreef op 06-10-2021 om 17:00:
[..]
Koptelefoon op?
[..]
Ga je dit even voorleggen? Want wat een onzin dat je dan moet.
Al besproken en ja hoor, ik mag gewoon gaan want "er lopen ook anderen rond!" Ja, ergens op het terrein, geen naaste collega's waarmee ik kan overleggen. Plus het systeem kan het niet meer aan als je fulltime thuiswerkt.
Ik vind het ontzettende onzin maar tegelijkertijd kan ik er wel om lachen. Ik zal wel een dikke trui meenemen en een goed boek.
Mama-Inge
06-10-2021 om 17:07
Tuinfluiter schreef op 06-10-2021 om 15:24:
[..]
Voor je eigen winkelwagentje gaan staan helpt hier tegen.
Ik had geen kar, maar een mandje.
Met kar ga ik inderdaad altijd er voor staan bij zulke opdringerige figuren
redbulletje
06-10-2021 om 17:07
Marquise schreef op 06-10-2021 om 17:06:
[..]
Al besproken en ja hoor, ik mag gewoon gaan want "er lopen ook anderen rond!" Ja, ergens op het terrein, geen naaste collega's waarmee ik kan overleggen. Plus het systeem kan het niet meer aan als je fulltime thuiswerkt.
Ik vind het ontzettende onzin maar tegelijkertijd kan ik er wel om lachen. Ik zal wel een dikke trui meenemen en een goed boek.
Ik zou een elektrisch straalkacheltje meenemen!
Zusterclivia
06-10-2021 om 17:13
Marquise schreef op 06-10-2021 om 17:06:
[..]
Oh... wat stom. Nou ja, het is niet anders. Leesboek mee? Is het zo rustig?? ![]()
Mama-Inge schreef op 06-10-2021 om 17:07:
[..]
Ik had geen kar, maar een mandje.
Met kar ga ik inderdaad altijd er voor staan bij zulke opdringerige figuren
Die mensen is de reden dat ik nog steeds een karretje pak...
Mama-Inge
06-10-2021 om 17:17
Zusterclivia schreef op 06-10-2021 om 17:13:[..]
Die mensen is de reden dat ik nog steeds een karretje pak...
Ik was een beetje gehaast en hoefde maar 1 ding, dus dacht even vlug een mandje
Maar inderdaad word het in het vervolg ook een kar
Al had ik vorige week 1 of ander vaag figuur die aan mijn kar ging hangen, was ik ook niet blij mee.
SilverQuelea47
06-10-2021 om 17:37
redbulletje schreef op 06-10-2021 om 17:07:
[..]
Ik zou een elektrisch straalkacheltje meenemen!
Met wat ik allemaal meesjouw, wordt dat een beetje veel.
Ik heb er ook geen bedenk ik me nu.
Zusterclivia schreef op 06-10-2021 om 17:13:
[..]
Oh... wat stom. Nou ja, het is niet anders. Leesboek mee? Is het zo rustig??
Nee, hopelijk niet maar ik kan niet werken in de trein. En daar zit ik in totaal toch twee uur in (het overige uur is de afstanden lopen en waarschijnlijk boos op een station staan te wachten op mijn aansluiting). Hopelijk iets minder maar de NMBS kennende...
redbulletje
06-10-2021 om 17:40
Marquise schreef op 06-10-2021 om 17:37:
[..]
[..]
Nee, hopelijk niet maar ik kan niet werken in de trein. En daar zit ik in totaal toch twee uur in (het overige uur is de afstanden lopen en waarschijnlijk boos op een station staan te wachten op mijn aansluiting). Hopelijk iets minder maar de NMBS kennende...
Je hoeft 'm toch maar één keer mee te nemen? Als ie er eenmaal staat, dan staat ie er. Of ben je bang dat collega's 'm inpikken?
Beter nog bestel je 'm gewoon op het adres van je werk (en laat je de baas de rekening betalen als ie te beroerd is z'n pand normaal te verwarmen)
SilverQuelea47
06-10-2021 om 18:56
redbulletje schreef op 06-10-2021 om 17:40:
[..]
Je hoeft 'm toch maar één keer mee te nemen? Als ie er eenmaal staat, dan staat ie er. Of ben je bang dat collega's 'm inpikken?
Beter nog bestel je 'm gewoon op het adres van je werk (en laat je de baas de rekening betalen als ie te beroerd is z'n pand normaal te verwarmen)
Ik ben een van die mensen die bereid is om koud te lijden als ik niet 2km moet sjouwen met een straalkachel + werkgerief van een anderhalve kilo + handtas.
Laten we het erop houden dat bij mijn werkgever heel veel niet kan ivm veiligheidsredenen. Ik vind de huidige gang van zaken ook nogal onzinnig maar het 'systeem is systeem!' gedachtegoed is ook nogal gebruikelijk in deze tak. Af en toe moet ik er even chagrijnig over brommen.
Rogue
06-10-2021 om 19:14
SuzyQFive schreef op 06-10-2021 om 16:53:
[..]
Ah balen! Omdat je gezakt bent of omdat er van die lange wachttijden bij het CBR zijn?
nee voornamelijk lange wachtijden heb nog geen examen datum
baal gigantisch
TanteTheelepel
06-10-2021 om 20:08
De zoveelste spam van mijn schoonzus in de familie app.. ze zijn aan het verbouwen en we krijgen elke dag 80 foto's/video's van mannen die aan het bouwen zijn/fundering/cement/tegels/ga zo maar door. Geen idee wat ik daarop moet reageren als die weer voorbij komen, het zorgt alleen maar voor een volle galerij en telefoongeheugen 
Smyle60
06-10-2021 om 20:21
SuzyQFive schreef op 06-10-2021 om 16:54:
Dat mijn vriend de mannengriep heeft. En daarbij bij elk kuchje even moet laten horen hoe zielig hij is.
O, herkenbaar, heel veel drama en nog net niet half kreperend kruipend meteen de begrafenispolis uit de kluis halen maar toevallig wél net op tijd weer iets minder hoest-proest en bijna-dood-gaan op de bank te kruipen (ik voel me al iets beter
) voor iets op tv is wat ze willen zien
Zusterclivia
06-10-2021 om 20:28
Marquise schreef op 06-10-2021 om 17:37:
[..]
[..]
Ik had even gemist dat je met het ov ging. Nou ja, dan is een boek zeker fijn! 
TanteTheelepel schreef op 06-10-2021 om 20:08:
De zoveelste spam van mijn schoonzus in de familie app.. ze zijn aan het verbouwen en we krijgen elke dag 80 foto's/video's van mannen die aan het bouwen zijn/fundering/cement/tegels/ga zo maar door. Geen idee wat ik daarop moet reageren als die weer voorbij komen, het zorgt alleen maar voor een volle galerij en telefoongeheugen
Ik heb automatisch downloaden voor whatsapp uit staan, exact om die reden!
SuzyQFive
06-10-2021 om 20:36
Rogue schreef op 06-10-2021 om 19:14:
[..]
nee voornamelijk lange wachtijden heb nog geen examen datum
baal gigantisch
Pfff, zo vervelend… Is er nog een examenlocatie in de buurt waar de wachttijden wat korter zijn?
SuzyQFive
06-10-2021 om 20:39
Smyle60 schreef op 06-10-2021 om 20:21:
[..]
O, herkenbaar, heel veel drama en nog net niet half kreperend kruipend meteen de begrafenispolis uit de kluis halen maar toevallig wél net op tijd weer iets minder hoest-proest en bijna-dood-gaan op de bank te kruipen (ik voel me al iets beter
) voor iets op tv is wat ze willen zien
![]()
Hihi, als het iets leuks is kan het ineens wel 😬.
Hij heeft een natte hoest en roken maakt het erger, toch gaat ie elke keer roken en dan een half uur blaffen. Nou, daar heb ik geen medelijden mee…
TanteTheelepel
06-10-2021 om 20:45
SuzyQFive schreef op 06-10-2021 om 20:39:
[..]
Hihi, als het iets leuks is kan het ineens wel 😬.
Hij heeft een natte hoest en roken maakt het erger, toch gaat ie elke keer roken en dan een half uur blaffen. Nou, daar heb ik geen medelijden mee…
Hahaha herkenbaar, die mannengriep. Ik stuur altijd dit artikel naar mijn man als hij weer ziek is en half dood gaat:
De mannengriep: aanstelleritis of lijdt hij echt meer dan zij? https://www.trouw.nl/ws-b4e00d949
En als ik ziek ben, dan is het: ach hoort erbij gewoon niet opletten en je ding blijven doen, komt vanzelf goed :p