Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat ik 30 km gefietst heb omdat man zei de auto nodig te hebben 
Toen ik thuis kwam bleek dat niet zo te zijn.
Dus ik: waarom bel je dan niet even.
Zijn argument, je was net de straat uit.
Had hij gebeld, dan was ik omgekeerd en had alsnog de auto gepakt 

Mama-Inge schreef op 05-10-2021 om 13:53:

Dat ik 30 km gefietst heb omdat man zei de auto nodig te hebben
Toen ik thuis kwam bleek dat niet zo te zijn.
Dus ik: waarom bel je dan niet even.
Zijn argument, je was net de straat uit.
Had hij gebeld, dan was ik omgekeerd en had alsnog de auto gepakt

Wel een beetje genoten van je fietstochtje?

Dat ik om 14.15 uur een afspraak heb met iemand die iets op zou komen halen en het nu 14.45 uur is geweest en nóg niets. En ook niets laten horen...

Zij-van-boven schreef op 05-10-2021 om 14:53:

Dat ik om 14.15 uur een afspraak heb met iemand die iets op zou komen halen en het nu 14.45 uur is geweest en nóg niets. En ook niets laten horen...

Dat is wel ontzettend vervelend want je zit vast.

Zusterclivia schreef op 05-10-2021 om 13:48:

[..]

Ik dacht eerst, een levende muis laten opereren. Dat kan nog. Maar zin twee maakte dan ongeloofwaardig.

2000559478.png

Je weet maar nooit wat voor werkomgeving deze muisoperatie plaatsvond!

Auwereel schreef op 05-10-2021 om 15:59:

[..]

2000559478.png

Je weet maar nooit wat voor werkomgeving deze muisoperatie plaatsvond!

OMG. Dat had ook gekund.

Tjesses!

SuzyQFive schreef op 05-10-2021 om 13:57:

[..]

Wel een beetje genoten van je fietstochtje?

Ja dat wel.

We wonen nog geen jaar hier, dus met de fiets rij ik vaak eens hier of daar langs om te kijken waar ik uitkom en zo leer ik de omgeving ook wat kennen 

Aan de werkmentaliteit van sommige jeugdigen.. Zucht. Oké ik weet dat je niet met een gebroken teen kan werken, maar als de rest van de jeugd ook niet wil werken, zit ik wéér zonder keukenpersoneel 😓. Toen ik zelf die keuken draaide, was ik er elk weekend, en kwam ik zelfs met 40gr koorts werken. Ach, het zal wel aan mij liggen.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

05-10-2021 om 18:49

Godver, de slechte start van minikat heeft nog meer gevolgen dan we dachten: zijn bekje is niet goed. Ik had hem na ellende van bijna een oog kwijt en alle operaties gegund geen ellende meer te hebben. 

Aan mijn collega die er echt geen nieuw dossier bij kon hebben gisteren want ze had er nog twee liggen. Ik had er zes, waarvan er nu 5 af zijn en 1 wacht op iets waar ik geen invloed op heb. Zij was vandaag nog met die 2e bezig. Je kunt je ook druk maken zeg maar. 

Wobbelkont schreef op 05-10-2021 om 18:36:

Aan de werkmentaliteit van sommige jeugdigen.. Zucht. Oké ik weet dat je niet met een gebroken teen kan werken, maar als de rest van de jeugd ook niet wil werken, zit ik wéér zonder keukenpersoneel 😓. Toen ik zelf die keuken draaide, was ik er elk weekend, en kwam ik zelfs met 40gr koorts werken. Ach, het zal wel aan mij liggen.

Lekker dan voor de klanten, een kok die vol virus/bacillen over hun eten hangt... 

Dat ik weet dat de anderhalf  maatregel niet meer geld.
Maar dat ik bij de kassa praktisch aan kant gedrukt word omdat meneer zo nodig zijn boodschappen ook op de band wil leggen.
Wacht gewoon tot er ruimte is en ga me niet in mijn nek hijgen 

Mama-Inge schreef op 06-10-2021 om 12:32:

Dat ik weet dat de anderhalf maatregel niet meer geld.
Maar dat ik bij de kassa praktisch aan kant gedrukt word omdat meneer zo nodig zijn boodschappen ook op de band wil leggen.

Oh verschrikkelijk ja.. kijk er ook echt naar uit om dit soort situaties weer mee te maken.... not. 

Mama-Inge schreef op 06-10-2021 om 12:32:

Dat ik weet dat de anderhalf maatregel niet meer geld.

Bij mijn werk hebben we nog steeds een soort van eenrichtingsverkeer en toen ik dat van de week tegen een klant zei kreeg ik een sneer  met " dat is nu toch niet meer ". Zo irritant.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.