Huiskamer
Rogue
24-06-2026 om 21:53
Koettie schreef op 24-06-2026 om 20:04:
[..]
En nu hebben we weer geen auto want die kan weer niet op de nieuwe tijd. En het is bloedheet en dan moeten we nu opeens het eten om 1 uur al daar zetten in de bloedhitte in een koelboxje... Ipv gewoon rond 4/5 zodat we om 6 kunnen beginnen. Probeer de vriendin te bereiken waar ik dit mee organiseer, liefst bel ik de helft af en bestellen we gewoon eten. Ben er helemaal klaar mee.
hatelijk,
zo hielp ik ooit mee met het organiseren van een babyshower maar een persoon liet het steeds afweten, uiteindelijk nam vriendin B het over en toen liep het eindelijk goed.
Koettie
24-06-2026 om 22:18
Rogue schreef op 24-06-2026 om 21:53:
[..]
hatelijk,
zo hielp ik ooit mee met het organiseren van een babyshower maar een persoon liet het steeds afweten, uiteindelijk nam vriendin B het over en toen liep het eindelijk goed.
Nou dit ligt meer aan de vrouw die de zaal verhuurd dan aan m'n vriendin maar die wil toch perse 'het plan' aanhouden. Dus heb gezegd we doen 6 uur, ga echt niet twee keer heen en weer. Nu nog een auto regelen.
Schemerlampje
24-06-2026 om 22:36
Alias1 schreef op 24-06-2026 om 20:53:
[..]
Ach, hier heeft man eens met warme banden (na 150 km rijden, direct na n tankbeurt) de bandenspanning gecontroleerd... 'nee hoor, bandenspanning was prima, zelfs aan de hoge kant, dus alle banden wat lucht eruit laten lopen '....
Ik heb dat zojuist (gecontroleerd gedaan), nu hebben ze de goede spanning.
