Huiskamer
Tuinfluiter
23-06-2026 om 14:18
Yumi schreef op 23-06-2026 om 14:07:
[..]
Ach nee, wie doet zo iets
![]()
Misschien beter om meteen de leverancier te bellen? Weet niet hoe hoog die schutting is, maar een tik heeft hij sowieso gehad.
Dit ik zou hem nu niet meer willen hebben ook al doet hij het in eerste instantie wel.
Roos57
23-06-2026 om 14:19
Grindelwald schreef op 23-06-2026 om 13:59:
Aan DHL. Wij hebben een nieuwe televisie gekocht. Niet zo'n dure voor boven op de slaapkamer. Speciaal afspraak gemaakt dat hij dinsdagavond bezorgd zou worden want dan zijn we thuis.
Wat ligt er in de tuin. De televisie. Zo over de schutting heen gedonderd. Ik ga maat even kijken of de televisie nog heel is. En een klacht in dienen. Welke halve zool gooit er nou een televisie over de schutting.
🤨
Grindelwald
23-06-2026 om 15:16
Tuinfluiter schreef op 23-06-2026 om 14:18:
[..]
Dit ik zou hem nu niet meer willen hebben ook al doet hij het in eerste instantie wel.
Ik wacht even op mijn man die straks thuis komt. Volgens mij kan ik hem weer terug sturen. Heb de doos daarom nog niet open gemaakt.
Even overleggen straks.
Thora
23-06-2026 om 15:31
Grindelwald schreef op 23-06-2026 om 13:59:
Aan DHL. Wij hebben een nieuwe televisie gekocht. Niet zo'n dure voor boven op de slaapkamer. Speciaal afspraak gemaakt dat hij dinsdagavond bezorgd zou worden want dan zijn we thuis.
Wat ligt er in de tuin. De televisie. Zo over de schutting heen gedonderd. Ik ga maat even kijken of de televisie nog heel is. En een klacht in dienen. Welke halve zool gooit er nou een televisie over de schutting.
Mijn zoon heeft een paar weken bij het depot van DHL gewerkt. Het is niet normaal wat er met de pakketten gebeurt voor ze überhaupt bezorgd zijn. Of er nu breekbaar op staat of voorzichtig maakt niet uit. Ze worden overal naartoe gesmeten. Hij kon het niet aanzien en is daar weer gestopt. Want geluisterd wordt er ook niet bij DHL. Maar dat verbaast mij niets.
Dees!
23-06-2026 om 15:40
lientje69 schreef op 23-06-2026 om 11:09:
Extra ergernis van de bank. Een afspraak maken om de rekening vrij te geven ( dus even langs te gaan daar ) kan niet. Nee, alles moet online. Dan de vraag wat gaat u met het geld van de erfenis doen? ( wat gaat hun dat aan??) Want dan kunt u langskomen voor een adviesgesprek met onze adviseur om te beleggen. Ja. Dan kunnen we wél langskomen??? Dikke doei!
Ohhh Lientje, dat is wel heel van die bank.
stokstaart
23-06-2026 om 17:15
Grindewald, ik zou ook de verzender bellen en vertellen wat er is gebeurd. DHL (of welke bezorgdienst dan ook) hoeft niks met de ontvanger, ze krijgen geld van de verzender.
Daarnaast zou ik een andere tv willen, je weet niet wat voor tik dat ding heeft gehad
lientje69
24-06-2026 om 09:38
Grr ik mis 2 stukjes van mijn nieuwe puzzel ( en ja ik heb de stofzuigerzak al omgekeerd )
Alias1
24-06-2026 om 17:32
dat mn man me niet even belt, maar alleen een appje stuurt, dat ie de parkeerapp van plaats x niet kan downloaden. Of ik m even kan aanmelden. Man, ik WERK en lees je bericht nu net pas = 4 uur later... ben benieuwd
Koettie
24-06-2026 om 17:46
Vrijdag vrijgezellenfeest en moet deel van t eten doen maar de planning veranderd steeds, word er knettergek van. Eerst konden we de spullen om 3 brengen, toen pas na 6e en nu opeens ook voor 1e, zou kunnen we toch niets plannen?!
Bailey26
24-06-2026 om 19:39
Wij zeggen al maanden tegen de zwemschool van zoon dat hij steeds verder achterop raakt. Hij kan/wil een bepaalde handeling niet doen. Daardoor mogen zijn blaasjes nog niet af. Terwijl hij wel steeds doorschuift met zijn groepje (ook dat hebben we aangegeven dat doorschuiven niet handig is).
In het groepje zwemmen er inmiddels al kinderen zonder drijfmiddelen. Vandaag is er dan eindelijk naar gekeken. Conclusie hij kan het nog niet (goh). Oplossing zwemschool, misschien moet hij weer naar badje 1. Dat gaan we dus niet doen. Er zijn namelijk nog andere opties. En het is niet dat hij helemaal niet kan zwemmen. Maar die andere opties vinden ze maar ingewikkeld. Nu volgt weer overleg.
Rogue
24-06-2026 om 19:58
waarom is de klep van de papier container zo achterlijk klein
nu moet ik die klote doos weer terug naar huis slepen en in stukken snijden.
want blijkbaar moest de plakband ook op.. 
Koettie
24-06-2026 om 20:04
Koettie schreef op 24-06-2026 om 17:46:
Vrijdag vrijgezellenfeest en moet deel van t eten doen maar de planning veranderd steeds, word er knettergek van. Eerst konden we de spullen om 3 brengen, toen pas na 6e en nu opeens ook voor 1e, zou kunnen we toch niets plannen?!
En nu hebben we weer geen auto want die kan weer niet op de nieuwe tijd. En het is bloedheet en dan moeten we nu opeens het eten om 1 uur al daar zetten in de bloedhitte in een koelboxje... Ipv gewoon rond 4/5 zodat we om 6 kunnen beginnen. Probeer de vriendin te bereiken waar ik dit mee organiseer, liefst bel ik de helft af en bestellen we gewoon eten. Ben er helemaal klaar mee.
Schemerlampje
24-06-2026 om 20:50
De auto gaf dinsdag aan dat de bandenspanning gecontroleerd moest worden. Man zou dat doen en ze weer op de goede spanning brengen. Ik zei nog dat hij even moest checken wat de goede spanning was en dan niet aan de bovenkant gaan zitten ivm de hitte die er aan kwam. Hij heeft dst gisteren gedaan. Maar dus veel te hard. Ik vroeg welke spanning hij had gedaan. Iets van 2,5 voor en 3 bar achter. Want zoiets herinnerde hij zich. Ik heb vandaag toch even gekeken in de auto, moet het rond de 2,0 tot 2,2 zijn. Alleen bij een volgeladen auto en 5 personen is 3,0 de bovengrens. Meestal zit ik er alleen in. (En ik heb wat overgewicht, maar toch niet zoveel.) Kans op een klapband is nu dus groter. 😡
Alias1
24-06-2026 om 20:53
Schemerlampje schreef op 24-06-2026 om 20:50:
De auto gaf dinsdag aan dat de bandenspanning gecontroleerd moest worden. Man zou dat doen en ze weer op de goede spanning brengen. Ik zei nog dat hij even moest checken wat de goede spanning was en dan niet aan de bovenkant gaan zitten ivm de hitte die er aan kwam. Hij heeft dst gisteren gedaan. Maar dus veel te hard. Ik vroeg welke spanning hij had gedaan. Iets van 2,5 voor en 3 bar achter. Want zoiets herinnerde hij zich. Ik heb vandaag toch even gekeken in de auto, moet het rond de 2,0 tot 2,2 zijn. Alleen bij een volgeladen auto en 5 personen is 3,0 de bovengrens. Meestal zit ik er alleen in. (En ik heb wat overgewicht, maar toch niet zoveel.) Kans op een klapband is nu dus groter. 😡
Ach, hier heeft man eens met warme banden (na 150 km rijden, direct na n tankbeurt) de bandenspanning gecontroleerd... 'nee hoor, bandenspanning was prima, zelfs aan de hoge kant, dus alle banden wat lucht eruit laten lopen '.... 
