Huiskamer
BlairW
05-05-2026 om 22:15
Lichtbron schreef op 05-05-2026 om 18:22:
Had gedacht dat ik vandaag mijn puffers op zou kunnen halen. 10 april besteld, het is nu 5 mei. Naar huisarts gebeld. Zijn niet meer leverbaar krijg nu anderen. Hopen met gratie gods Dat ze morgen bij de apotheek liggen.. Maar ik ga wel eerst bellen. Ben al vier keer voor niks geweest. 😡 Ook geen idee waar ik zo moe van ben.. 😤
Krijg je niet een bericht van de apotheek als er wat klaar ligt? Dan weet je in ieder geval wanneer je kan komen
wij versturen een mail als er iets klaar ligt.
BlairW
05-05-2026 om 22:20
Vandaag ontzettend geërgerd aan dronken jongeren bij het bevrijdingsfestival. We stonden al 1,5 uur vooraan om bij een bepaalde artiest goed zicht te hebben. Komen er een paar dronken jongeren de sfeer flink verstieren. Duwen en trekken aan elkaar en daarbij omstanders duwen, hardhandig naar voren willen, grote mond enz. Uiteindelijk viel er nog 1 in de nek bij iemand in een rolstoel, die uiteindelijk maar vertrok vanwege het gedoe. Ze stonden op een gegeven moment tegen me aan te duwen telkens, dus wat van gezegd. Daarna gingen ze rechts van ons nog verder naar voren (wij stonden 4 mensen van het hekje af) en duwden daar kinderen en ouders weg. Die gingen met de dronken jongeren in discussie hierover en ik stond ondertussen ook 2 tieners te beschermen. Uiteindelijk heb ik de beveiliging een signaal gegeven en die heeft er 2 man bij geroepen nog. 1 Stond tussen het publiek en heeft toen de groep van 7 jongeren uit de menigte verwijderd gelukkig. Uiteraard onder luid geklap van de rest van het publiek 😁 maar wat was het irritant en voelde me soms ook niet echt veilig. Ze hadden ook echt een hele fles wijn bij en zoals ik het kon zien meer op dan alleen drank.
Yumi
05-05-2026 om 22:52
Denk je naar een leuk festival te gaan, wat akelig om je zo onveilig te moeten voelen, tussen al die mensen. Goed dat je de beveiliging in kon schakelen! Hebben jullie verder wel ongestoord kunnen genieten van de avond Blair, en het van je af kunnen zetten?
BlairW
05-05-2026 om 23:08
Yumi schreef op 05-05-2026 om 22:52:
Denk je naar een leuk festival te gaan, wat akelig om je zo onveilig te moeten voelen, tussen al die mensen. Goed dat je de beveiliging in kon schakelen! Hebben jullie verder wel ongestoord kunnen genieten van de avond Blair, en het van je af kunnen zetten?
Ik was inderdaad ook wel blij dat ik de aandacht van die beveiliger had ja! Wel van ons af kunnen zetten en verder genoten 😊 we gingen voor Russo en die hebben we goed kunnen zien en lekker staan dansen. En de rest van de dag was heerlijk in het zonnetje.