Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dolfje schreef op 04-01-2026 om 21:29:

Morgen weer maandag. Vrije dagen deze week en vorige week met kerst niet veel aan gehad vanwege vette verkoudheden.

Ik ken het 

Ted68 schreef op 04-01-2026 om 09:42:

Ik snap er niets van: een beetje sneeuw en in NL gaat niets meer: waar ik woon hebben we veel meer sneeuw, en dat gaat gewoon: vliegtuigen vliegen, treinen en bussen rijden gewoon. Snap daar dus niets van…

Ja nou hier reden de bussen dus gisteren en vandaag gewoon niet tot 18u.... Dus ik ben heel benieuwd of ze morgenochtend rijden... 

Ted68 schreef op 04-01-2026 om 09:42:

Ik snap er niets van: een beetje sneeuw en in NL gaat niets meer: waar ik woon hebben we veel meer sneeuw, en dat gaat gewoon: vliegtuigen vliegen, treinen en bussen rijden gewoon. Snap daar dus niets van…

April 2025:

Zwitserland

Ook in Zwitserland is de overlast groot, vooral in Wallis. De treintunnel tussen Kandersteg en Goppenstein is dicht net als de Simplontunnel. De treinverbinding naar Zermatt is eveneens onderbroken. De bevolking in Sion en Brig wordt aangeraden thuis te blijven omdat bomen onder de sneeuwlast dreigen te bezwijken. In Grächen (1605m) viel 60 centimeter sneeuw, meer dan er de hele winter 2024/2025 heeft gelegen.

60 cm is niet 30 cm……

Heb je de rest van de reacties ook gelezen, Ted68? Reageer je daar expres niet op? Of wil je er geen begrip voor krijgen zodat je je kan blijven ergeren ofzo?

Ted68 schreef op 05-01-2026 om 06:40:

60 cm is niet 30 cm……

Jij zei "nog meer dan nu in Nederland"....

Wat bovendien in Nederland meespeelt is dat de temperatuur vaak rond het vriespunt is. Dat afwisselend vriezen en dooien zorgt voor ijsbanen. Ik verwacht dat het bij jullie vaker kouder is en dit dus veel minder een probleem is.

ik irriteer me aan die kut buren die steeds brood om het pand heen gooien. Hele zaken krentenbollen, afbakbroodjes en boterhammen. Ik vermoed om de vogels te voeren. Vaker tref ik geschimmelde boterhammen aan. Ik ruim het iedere keer maar op. Geen zin in een rattenplaag. Heb nu een briefje opgehangen in de hal met het vriendelijke verzoek daar mee te kappen. Zal wel niet helpen, maar toch  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.