Huiskamer
BlairW
05-01-2026 om 19:06
Ik gebruik ook een stoffer om de auto schoon te maken hoor. Niks geks aan! Als je zo de deur open trekt, ligt al die sneeuw binnen. Dus eerst even de ergste sneeuw van de hele auto (dus niet alleen de ramen) af vegen scheelt een hoop 
Kampeerder
05-01-2026 om 19:09
BlairW schreef op 05-01-2026 om 19:06:
Ik gebruik ook een stoffer om de auto schoon te maken hoor. Niks geks aan! Als je zo de deur open trekt, ligt al die sneeuw binnen. Dus eerst even de ergste sneeuw van de hele auto (dus niet alleen de ramen) af vegen scheelt een hoop
Als je met open deur gaat stofferen ook
Ik had mijn bejaarde overbuurman slimmer ingeschat...... Ik moest stiekem beetje lachen onder het stofferen maar dat ergerde hem nogal.
Cle0
05-01-2026 om 19:26
BlairW schreef op 05-01-2026 om 19:06:
Met een beetje sneeuw misschien niet, maar nu lag er echt veel te veel sneeuw op mijn auto voor mijn stoffer. Gelukkig had ik alle tijd, dát dan weer wel
BlairW
05-01-2026 om 20:07
Cle0 schreef op 05-01-2026 om 19:26:
[..]
Met een beetje sneeuw misschien niet, maar nu lag er echt veel te veel sneeuw op mijn auto voor mijn stoffer. Gelukkig had ik alle tijd, dát dan weer wel
Hier lag 16 cm op de auto, ging ook met de stoffer 😁 al zeg ik verderop wel ook een dame met een gewone bezem haha! Het was wel echt uitgraven hier 🙈
Broodjebrie
05-01-2026 om 21:04
BlairW schreef op 05-01-2026 om 20:07:
[..]
Hier lag 16 cm op de auto, ging ook met de stoffer 😁 al zeg ik verderop wel ook een dame met een gewone bezem haha! Het was wel echt uitgraven hier 🙈
Volgens mij wonen wij in dezelfde provincie, hier was het ook uitgraven.
Ik woon in het midden van het land
BlairW
05-01-2026 om 21:23
Broodjebrie schreef op 05-01-2026 om 21:04:
[..]
Volgens mij wonen wij in dezelfde provincie, hier was het ook uitgraven.
Ik woon in het midden van het land
Jep, ik woon vlak bij Utrecht 😁
Broodjebrie
05-01-2026 om 21:43
BlairW schreef op 05-01-2026 om 21:23:
[..]
Jep, ik woon vlak bij Utrecht 😁
Dat dacht ik al
kerst
06-01-2026 om 15:19
Het rolgordijn is weer eens niet compleet. Er missen vier schroeven en pluggen 
Ginevra
06-01-2026 om 17:38
Ik heb de hele dag gewacht op een pakje dat vanochtend zou komen en waarvoor ik moest tekenen . Ik snap dat het weer/verkeer alles inde war gooit vandaag maar als ik bericht had gekregen dat het uren of dagen later zou worden, had ik wat anders kunnen doen dan de hele dag thuis wachten. Het is er nog steeds niet.
Pooh-Bear
06-01-2026 om 18:29
Aan het weer aan mijn dochters werkgever en aan de bussen.
mijn dochter had vanmorgen al op haar werk gevraagd wat ze moet doen als de bussen morgen niet rijden. Ze werkt 15 km van huis en heeft geen rijbewijs. Het antwoord van haar werkgever dat is jouw probleem. Je moet zelf zorgen dat je op je werk komt en je moet morgen gewoon komen. Nu gaan dus inderdaad de bussen morgen niet rijden tot 12 uur en zal ze naar haar werk moeten. De enige opties is of op de wat ons niet verstandig lijkt, want het weer wordt echt heel slecht morgen.
de andere optie is dat mijn man haar morgen brengt. Alleen heeft mijn man morgen de middagdienst en kan hij haar niet ophalen. Wat betekent dat als de bus morgen nog niet rijden ik haar op moet gaan en daar zit ik me nu al druk over te maken, want ik rij zelfs geen hele kleine stukjes met dit weer.
maar als de bus niet rijdt en er geen taxi wil komen zal ik geen andere keus hebben morgen
Mijn man vind overigens dat ze gewoon thuis moet blijven en dat ze haar niet kunnen verplichten te komen, maar dochter zegt ik moet dus dan ga ik desnoods lopend
Dolfje
06-01-2026 om 18:46
De sfeer op mijn werk is helaas niet meer wat het geweest is. Tussen collega's onderling is het gelukkig nog prima maar het gedoe eromheen is vervelend.
Broodjebrie
06-01-2026 om 18:47
Pooh-Bear schreef op 06-01-2026 om 18:29:
Aan het weer aan mijn dochters werkgever en aan de bussen.
mijn dochter had vanmorgen al op haar werk gevraagd wat ze moet doen als de bussen morgen niet rijden. Ze werkt 15 km van huis en heeft geen rijbewijs. Het antwoord van haar werkgever dat is jouw probleem. Je moet zelf zorgen dat je op je werk komt en je moet morgen gewoon komen. Nu gaan dus inderdaad de bussen morgen niet rijden tot 12 uur en zal ze naar haar werk moeten. De enige opties is of op de wat ons niet verstandig lijkt, want het weer wordt echt heel slecht morgen.
de andere optie is dat mijn man haar morgen brengt. Alleen heeft mijn man morgen de middagdienst en kan hij haar niet ophalen. Wat betekent dat als de bus morgen nog niet rijden ik haar op moet gaan en daar zit ik me nu al druk over te maken, want ik rij zelfs geen hele kleine stukjes met dit weer.
maar als de bus niet rijdt en er geen taxi wil komen zal ik geen andere keus hebben morgen
Mijn man vind overigens dat ze gewoon thuis moet blijven en dat ze haar niet kunnen verplichten te komen, maar dochter zegt ik moet dus dan ga ik desnoods lopend
Ik weet niet wat voor werk ze doet (hoef je ook niet te zeggen natuurlijk) maar het is echt afgeraden morgen de weg op te gaan.
Als die baas zonodig vind dat ze moet komen, laat ze dan een taxi bestellen op zijn kosten. Of laat hem die taxi regelen.
stokstaart
06-01-2026 om 18:49
mijn lief. Ze heeft migraine en op de een of andere manier word ik dan zeer geïrriteerd op haar. Ze is traag, ze doet zielig en als ik een vraag stel hoort zij m in capslock. Echt serieus, ik ben het spuugzat
Ik hoop dat ze snel naar de neuroloog terug gaat want dit is aanval drie in 2 weken tijd.
Rogue
06-01-2026 om 18:53
klote sneeuw..
was naar de winkel vanmiddag en of de jumbo heeft levering problemen of mensen zijn weer door gedraaid.. brood was bijna op en de rundvlees schap was compleet leegeroofd..