Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM

JtM

15-09-2025 om 09:43 Topicstarter

Dolfje schreef op 15-09-2025 om 07:53:

Maandag

Deze deel ik! Heb zo geen zin vandaag!

Dat het zaterdag weer 26 graden schijnt te worden, hou op ik heb daar zo geen zin meer in in die warmte. 

Dolfje schreef op 15-09-2025 om 07:53:

Maandag

De regen op deze maandag. Zo saai.

Grindelwald schreef op 15-09-2025 om 11:12:

Dat het zaterdag weer 26 graden schijnt te worden, hou op ik heb daar zo geen zin meer in in die warmte.

scheelt wel stoken

Netherfield schreef op 15-09-2025 om 14:32:

[..]

scheelt wel stoken

Nou hier hoeft de verwarming echt nog niet aan.  Het is nog 23 graden in de huiskamer.  Vanwege de wind kan er nu te weinig open om de temperatuur omlaag te krijgen. Dat wil ik eigenlijk wel als het weer op gaat lopen buiten. 

Nee voorlopig hier ook geen verwarming aan. Dat hoop ik nog lang uit te kunnen stellen.
Ik vind het wel vroeg herfst van het jaar. Vaak is september nog zo'n lekkere, zonnige nazomermaand....

Wat mij betreft: 26 graden tot kerst en dan graag verlenging. Heb al wel de verwarming even aangehad gisteren. En op de middag buiten gezeten, daar was het warmer dan binnen

van mij ook al vind ik een 18 graden ook prima, ik word helemaal chagerijnig van die kutwind, de tuinstoelen en potten krijgen vliegles

Vanwege een pijnlijke teen heb ik teensokken nodig. Bij een fysieke winkel in de buurt kon ik ze niet krijgen, wel online. Dus één paar besteld om te kijken of het goede teensokken zijn. Moest ze ophalen bij mijn PostNL punt, hoezo niet door de brievenbus? Omdat het een enorm groot pak is! Want behalve mijn teensokken moest er kennelijk ook een grote hoeveelheid lucht verplaatst worden... 

Ik vind de herfstzon prachtig om te zien bij een boswandeling, maar verder toch ook wel vrij irritant ja. De zon staat laag en schijnt dus geregeld in mijn ogen, en op die warmte kan ik me slecht kleden. Vest aan, oef ineens pufwarm, vest weer uit. Zonnebril thuisgelaten want het regent, oeps 5 minuten later schijnt de zon weer in mijn ogen. 
Maar door de regen fietsen vind ik ook niet fijn, dus ik moet niet zeuren. Gewoon ervan genieten dat het tenminste 's nachts weer koel en fris is. 

De sportclub van de kinderen (ik zit in het bestuur) deelt het sportgebouw met andere gebruikers. Maar dat betekent niet dat we onze spullen delen. Die achter een slot zitten, sleutel zit in ons laatje maar wordt gewoon gepakt. Koop je eigen spullen!

Netherfield schreef op 15-09-2025 om 14:32:

[..]

scheelt wel stoken

Het is hier nog 24 graden in de woonkamer. Maar ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze de kachel al even aangezet hebben. 

Grindelwald schreef op 15-09-2025 om 11:12:

Oh ik wel, jammer alleen dat ik zaterdag moet werken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.