Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bloemenzee schreef op 13-09-2025 om 12:40:

Dank voor de support! Ik ga nu nog even iets stoms huishoudelijks doen en daarna lekker een boek lezen.

Goedzo

Wieder schreef op 13-09-2025 om 11:41:

[..]

Als je besluit iets niet te doen, doe dat dan met overtuiging. Anders zit je het tegen je zin niet te doen, dan had je het net zo goed tegen je zin wel kunnen doen. Ik ben daar echt goed in, iets niet doen dat ik niet wil. Wil niet zeggen dat ik nooit iets doe waar ik geen zin in heb, maar dan wil ik het wel, omdat ik vind dat het nodig is. Iets niet doen is een keuze, sta daar gewoon achter en geniet van je me-time!

Wat zeg je dat goed.

Gatver ik heb een stijve nek, ik heb al weken koppijn maar stijve nek is sinds vannacht /vanmorgen. 

Dolfje schreef op 13-09-2025 om 15:42:

Gatver ik heb een stijve nek, ik heb al weken koppijn maar stijve nek is sinds vannacht /vanmorgen.

Heb ik ook al weken last van. En hoesten, hoesten, hoesten....

Herfstappeltaart schreef op 13-09-2025 om 15:44:

[..]

Heb ik ook al weken last van. En hoesten, hoesten, hoesten....

Oh dat is ook zo irritant.

Ik erger me aan het feit dat de kamerplantjes die ik de laatste tijd heb aangeschaft bij het tuincentrum zo snel het loodje leggen. Terwijl ik er echt wel goed voor zorg.....Het lijken wel allemaal plofplantjes, snel gekweekt voor de verkoop, maar ook snel weer weg. 

Herfstappeltaart schreef op 13-09-2025 om 19:22:

Ik erger me aan het feit dat de kamerplantjes die ik de laatste tijd heb aangeschaft bij het tuincentrum zo snel het loodje leggen. Terwijl ik er echt wel goed voor zorg.....Het lijken wel allemaal plofplantjes, snel gekweekt voor de verkoop, maar ook snel weer weg.

Laatst stond iemand in het tuincentrum met een veel te dure drakenklimop in haar handen... En ik dacht: nee, niet doen, ik heb veel mooiere steks gratis voor je! Maar uit angst voor een winkelverbod heb ik mijn snuit gehouden. 

Citroengraag schreef op 13-09-2025 om 19:24:

[..]

Laatst stond iemand in het tuincentrum met een veel te dure drakenklimop in haar handen... En ik dacht: nee, niet doen, ik heb veel mooiere steks gratis voor je! Maar uit angst voor een winkelverbod heb ik mijn snuit gehouden.

Bezoek dat blijft plakken en tegen mij zegt, ik kan altijd lekker lang blijven, want ik hoef toch nooit te koken. Je zegt dit tegen een alleenstaande... die wel nog moet koken. Het was gezellig, maar ik had de puf niet meer om zo laat nog de keuken in te gaan. 

Aan mensen die niet doorpakken. En dan is ze niet eens ambtenaar. Beetje peper op een bepaalde plek zou fijn zijn.  

Yumi schreef op 12-09-2025 om 19:57:

[..]

Wat raar, dat gaat toch altijd in volgorde van aanleveren 🤔

Ben helemaal niet nieuwsgierig, maar ga je er iets leuks mee doen?

Ik ga fotoalbums maken met foto’s van de kinderen over de afgelopen 10 jaar. 
Ik dacht ook dat de volgorde niet zou veranderen maar helaas 

Mw blauw geërgerd aan een stekkerdoos met kinderbeveiliging, ik krijg er steeds moeilijker een stekker in, ik moest grof geweld toepassen.

er.is.maar.1.Pino schreef op 14-09-2025 om 21:21:

[..]

Ik ga fotoalbums maken met foto’s van de kinderen over de afgelopen 10 jaar.
Ik dacht ook dat de volgorde niet zou veranderen maar helaas

Dat is een hele klus, maar wel heel leuk, succes!

jetlag

Maandag 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.