Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Waarom o waarom heb ik me opgegeven voor die cursus?

Auwereel schreef op 15-09-2025 om 17:12:

Vanwege een pijnlijke teen heb ik teensokken nodig. Bij een fysieke winkel in de buurt kon ik ze niet krijgen, wel online. Dus één paar besteld om te kijken of het goede teensokken zijn. Moest ze ophalen bij mijn PostNL punt, hoezo niet door de brievenbus? Omdat het een enorm groot pak is! Want behalve mijn teensokken moest er kennelijk ook een grote hoeveelheid lucht verplaatst worden...

Zo dom dat. Zo kreeg ik eens een usb-stick in een doos waar een stofzuiger in past. 

Die teensokken kan je hier vaak op de markt kopen trouwens. 

SuzyQFive schreef op 15-09-2025 om 21:34:

[..]

Zo dom dat. Zo kreeg ik eens een usb-stick in een doos waar een stofzuiger in past.

Ik oorbellen. Stekers, niet eens hangers. Had gewoon in een envelop door de brievenbus gepast.

SuzyQFive schreef op 15-09-2025 om 21:34:

[..]

Die teensokken kan je hier vaak op de markt kopen trouwens.

Wij kregen hier een keer een studieboek geleverd als brievenbuspakket. Oudere huizen de brievenbus voldoet niet aan de nieuwste norm van postnl. Nou de bezorger heeft het pakket door de brievenbus geramd. De schade aan brievenbus en boek zijn nog steeds zichtbaar.

Weer gezeik met systemen die niet werken, grrrrr!

Bakblik schreef op 16-09-2025 om 09:32:

[..]

Wij kregen hier een keer een studieboek geleverd als brievenbuspakket. Oudere huizen de brievenbus voldoet niet aan de nieuwste norm van postnl. Nou de bezorger heeft het pakket door de brievenbus geramd. De schade aan brievenbus en boek zijn nog steeds zichtbaar.

Dat kan je melden bij PostNL. Wij hebben een nieuwe brievenbus gehad van ze. De binnenkant van de bus lag met borstel en al in de gang in een paar stukken.

Waarom heeft mijn mannelijke collega geen tshirt onder zijn overhemd die net te kort is? Nu zie ik zijn buik en navel de hele tijd. 

aan de regen 🌧️ 

Roos57 schreef op 16-09-2025 om 16:08:

aan de regen 🌧️

Dit idd. Ik heb deze week een weekje vrij, maar ik vind er niets aan zo

Aan de file, alweer. Drie kwartier gedaan over ritje van een kwartier. Vroeg (lees: op normale tijd) van werk weg, het kon een keer. Later thuis dan normaal op dinsdag. 

De verplichte kosten van de begraafplaats, opgevoerd door de gemeente. (Elk jaar 180 euro en is niet af te kopen 😡)

Gemeente hier smijt met burgersgeld door de vele dure bouwprojecten. Echt er komt geen eind aan.

Poezie schreef op 16-09-2025 om 16:09:

[..]

Dit idd. Ik heb deze week een weekje vrij, maar ik vind er niets aan zo

Dat is echt balen!

Middagje centrum, stuk of 8 regenbuien en die windstoten 

pngtree-natural-disaster-scene-with-hurricane-weather-typhoon-clip-art-vector-png-image_36993764.jpg

en nu het avond is, is het helemaal opgeklaard hier.

Broodjebrie schreef op 16-09-2025 om 19:10:

en nu het avond is, is het helemaal opgeklaard hier.

Hier is het nog steeds heel slecht. ( noordwest kustgebied  )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.