Huiskamer
Loulou39
28-09-2026 om 20:57
BlairW schreef op 28-09-2026 om 20:35:
Aan onze leenhond. Hij komt logeren als zijn baasjes op vakantie gaan. In de zomer is hij 12 dagen geweest, nu 4. En sinds de zomer plast hij telkens in huis als hij alleen is. Gisteren ook een keer toen wij er wel waren, maar vandaag dus ook weer 2 keer toen we weg waren. Hij is ook erg gestresst volgens mij, want de buurvrouw hoort hem telkens piepen/huilen. Ik wil hem dus eigenlijk niet meer hier hebben sinds de vorige keer, want het is voor het beestje niet leuk en voor ons is het ook vervelend. Maar man had alweer toegezegd. Als wij er wel zijn is het helemaal prima en ligt hij lekker te slapen op schoot en is hij rustig. Maar zodra we weg zijn is het drama helaas. En ik kan er gewoon niet voor zorgen dat er altijd iemand is als hij komt logeren. Binnenkort toch maar eens in gesprek met de baasjes dat dit zo niet meer gaat helaas…
Wat sneu voor dat hondje! (En uiteraard heel vervelend voor jullie dat hij in huis plast).
Is er al onderzocht wat de oorzaak kan zijn? Als hij dit niet altijd heeft gedaan, dan is dat wel de moeite waard om daar naar te laten kijken, door een arts oid.