Huiskamer
Luttjetrut
04-09-2026 om 09:14
Moosey schreef op 04-09-2026 om 09:12:
Maar waar step je dan wel met je huidige E-step als het niet op de openbare weg mag (en je op een appartement woont)?
Ik ben voor mijn werk regelmatig in andere landen op tournee. Met name in België heb ik hem veel gebruikt als we in een hotel buiten de ring waren ondergebracht. Ook daarom moet-ie inklapbaar zijn: anders past het niet in het bagageruim van een tourbus.
En als ik thuis ben gebruik ik hem soms om van de woonkamer naar de keuken te rijden. Gewoon, omdat het kan 
Romir
04-09-2026 om 10:18
Ik heb enkele setjes verkleedkleren gratis aangeboden via een app-groep van school. Eén setje werd meteen thuis opgehaald. Fijn! De andere setjes zouden ook opgehaald worden. Later kreeg ik een appje of we het toch op het schoolplein konden uitwisselen, want dat scheelde 5 km fietsen. Prima. Maar beiden vergaten we het tweemaal door de ochtendspits en haar kind gaat bovendien naar een andere schoollocatie. Uiteindelijk heb ik na een heleboel heen en weer geapp aangegeven dat ze het toch bij mij mag ophalen, omdat ik er vanaf wil. Wat een gedoe. Voortaan spreek ik alleen nog thuis ophalen af, scheelt een hoop geapp, irritatie en nadenken voor mij
lientje69
04-09-2026 om 11:24
2 ergernissen. Vanmorgen vroeg medicijnen uit de kluis gehaald. Word ik net gebeld: verkeerde dosis.
En een boze ergernis: dochter haar vereniging doet mee aan de clubmuntenactie van de Vomar . Vorig jaar hebben ze gewonnen. Vrij uniek als kleine vereniging. De grote voetbalvereniging die altijd wint was er boos over, was vast doorgestoken kaart. Dit jaar een inzamelbus neergezet.... foetsie. Gestolen? Weggegooid? Zó kinderachtig....
Moosey
04-09-2026 om 12:11
Luttjetrut schreef op 04-09-2026 om 09:14:
[..]
Ik ben voor mijn werk regelmatig in andere landen op tournee. Met name in België heb ik hem veel gebruikt als we in een hotel buiten de ring waren ondergebracht. Ook daarom moet-ie inklapbaar zijn: anders past het niet in het bagageruim van een tourbus.
En als ik thuis ben gebruik ik hem soms om van de woonkamer naar de keuken te rijden. Gewoon, omdat het kan
Ik snap het
Ben je technicus? Heb ik ook een paar jaar gedaan
Luttjetrut
04-09-2026 om 13:35
Moosey schreef op 04-09-2026 om 12:11:
[..]
Ik snap het
Ben je technicus? Heb ik ook een paar jaar gedaan
Zoiets ja 
Wasgij
04-09-2026 om 16:08
Ben weer ongesteld geworden na ruim 4 maanden.
Ik hoopte inmiddels stiekem er vanaf te zijn, ivm overgang.
Maar helaas...
Groentetuin
04-09-2026 om 16:20
Wasgij schreef op 04-09-2026 om 16:08:
Maar helaas...
O,maar na 4 maanden? Dan is t einde echt wel in zicht hoor.
Bakblik
04-09-2026 om 16:26
Wasgij schreef op 04-09-2026 om 16:08:
Maar helaas...
Groentetuin schreef op 04-09-2026 om 16:20:
[..]
O,maar na 4 maanden? Dan is t einde echt wel in zicht hoor.
Hier 2x 3 maanden en toen het toen meer dan 4 maanden weg bleef dacht ik er te zijn. Helaas na 9 maanden werd ik toch weer ongesteld 3x gewoon iedere 28 dagen en daarna nooit meer. Denken dat het (na 1x 4 maanden niet) klaar is dat is "gevaarlijk" kan zomaar weer beginnen.
Damoontje
04-09-2026 om 18:21
Klein beetje aan moeder, ik had een klusje voor haar gedaan maar daarna ging ze het zelf nog doen. Het was niet grondig genoeg ofzo.
Vroeger werd ik daar heel onzeker van, nu denk ik, laat maar gaan.
Yumi
04-09-2026 om 18:54
Je zegt dat je moet reïntegreren. Ze moest naar boven lopen want lift is stuk, waardoor ze helemaal buiten adem is, dus ik zeg ga even zitten en geef 'n glaasje water. Half uur later vraag ik of ze het nog wil proberen of liever naar huis gaat? Ze gaat wat doen, maar wat een lijdensweg....door de knieën gaan en met heel veel moeite jammerend overeind komen. Na dat half uur bijkomen, moet ze nog 3 keer 'n kwartier stoppen en neemt een rookpauze. Ik heb oprecht medelijden, maar ben nu nog overprikkeld door al dit gedoe. Niet naar huis willen, maar dit kan toch niet?
Frisdrank1972
05-09-2026 om 07:24
Damoontje schreef op 04-09-2026 om 18:21:
Klein beetje aan moeder, ik had een klusje voor haar gedaan maar daarna ging ze het zelf nog doen. Het was niet grondig genoeg ofzo.
Vroeger werd ik daar heel onzeker van, nu denk ik, laat maar gaan.
Als ze het zelf kan doen en het is blijkbaar niet goed genoeg zou ik het ook niet voor haar doen.
Frisdrank1972
05-09-2026 om 07:27
Yumi schreef op 04-09-2026 om 18:54:
Je zegt dat je moet reïntegreren. Ze moest naar boven lopen want lift is stuk, waardoor ze helemaal buiten adem is, dus ik zeg ga even zitten en geef 'n glaasje water. Half uur later vraag ik of ze het nog wil proberen of liever naar huis gaat? Ze gaat wat doen, maar wat een lijdensweg....door de knieën gaan en met heel veel moeite jammerend overeind komen. Na dat half uur bijkomen, moet ze nog 3 keer 'n kwartier stoppen en neemt een rookpauze. Ik heb oprecht medelijden, maar ben nu nog overprikkeld door al dit gedoe. Niet naar huis willen, maar dit kan toch niet?
Als je buiten adem bent terwijl je ook nog eens rookt verlies ik gelijk al mijn empathie voor je.
Yumi
05-09-2026 om 09:45
Frisdrank1972 schreef op 05-09-2026 om 07:27:
[..]
Als je buiten adem bent terwijl je ook nog eens rookt verlies ik gelijk al mijn empathie voor je.
Snap ik, daarnaast heeft ze obesitas waardoor ze in een 2 jarig traject moet om af te vallen, wat ook niet "helpt" bij lichamelijk werk. Toch heb ik met haar te doen, omdat ze veel pijn heeft en aan het werk moet, terwijl ze daar niet toe in staat is.
kerst
05-09-2026 om 11:44
Frisdrank1972 schreef op 05-09-2026 om 07:27:
[..]
Er zijn veel mensen die om gezondheidsredenen graag van het roken af zouden willen, maar die het niet lukt. Blijkbaar kan stoppen met roken erg moeilijk zijn. Blij dat ik er nooit aan begonnen ben🙂