Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Mijn lief. Ze heeft een etentje van haar werk gehad en appte bijna 2u geleden dat ze de trein ging pakken. Reistijd is 35min. Ik belde haar nu net en nam niet op, werktelefoon, nam niet op. Pas na derde keer bellen nam ze op, dronken. En ontkennen dat ze dronken was. Ik maakte me zorgen want bijna 2u is echt te lang om thuis te komen! Met dubbele tong: ik werd opgehouden.. 😵‍💫

Nieuwe agenda gekocht. Ik koop elk jaar van dezelfde uitgever maar vind het wel irritant dat in deze nieuwe bij elke week zo'n zweverige vraag staat, à la pickwick theezakje.

Dat mijn medicatie nog niet opgehaald kan worden bij de apotheek. 
En dat mijn stuitje weer zeer doet..

dat ik al tijden last heb van mijn ene oor, die vaak dicht plopt. Gebruik al neusspray ervoor, maar helpt ook te weinig. Maar kauwgum gehaald voor mijn vliegreis as weekend. 

Frisdrank1972 schreef op 02-09-2026 om 19:32:

[..]

Ik heb juist het tegenovergestelde gehad. Ik werd gebeld door een onbekend nummer en toen ik terugbelde zegt hij dat hij mij niet gebeld hadden. Terwijl zijn nummer letterlijk in mijn belgeschiedenis staat.

Allemaal spoofing dus, oplichters "gebruiken" jouw nummer om andere mensen mee op te lichten.

Klopt dus dat degene je niet gebeld heeft terwijl het nummer wel in jouw oproepen staat.

Anna76 schreef op 03-09-2026 om 17:47:

[..]

Allemaal spoofing dus, oplichters "gebruiken" jouw nummer om andere mensen mee op te lichten.

Klopt dus dat degene je niet gebeld heeft terwijl het nummer wel in jouw oproepen staat.

Hij zei van niet. Maar ik zag in mijn geschiedenis dat hij mij 1 minuut geleden gebeld had.

ja, dan heeft een oplichter zijn nummer gebruikt

Een bekende van mij doet niet aan schelden, maar gaat allemaal moeilijke woorden gebruiken als hij boos is. 
Vanavond kreeg ik een appje met zulke ingewikkelde termen dat ik denk dat hij laaiend was. Dan is er geen touw meer aan vast te knopen. 

Ik ken m, ik laat m even afkoelen. Hij verwijt mij altijd hetzelfde (dat ik zo met andere mensen bezig ben) maar zelf is hij precies zo...

buufie schreef op 03-09-2026 om 16:57:

dat ik al tijden last heb van mijn ene oor, die vaak dicht plopt. Gebruik al neusspray ervoor, maar helpt ook te weinig. Maar kauwgum gehaald voor mijn vliegreis as weekend.

Moet je m niet gewoon even uit laten spuiten buufie? Ik heb er ook een half jaar last van gehad, van geplop, vooral aan de kant waarop ik slaap. Zat ie laatst helemaal dicht, toch maar langs de doktersassistente gegaan, kan me toch een hoop troep uit dat oor (uit het andere ook trouwens) Ze zei dat ik best wat vaker mocht langskomen

Maar ik dacht dus zelf ook de hele tijd dat er misschien iets anders aan de hand was, verkoudheidje/onderdruk, vocht achter mn trommelvlies, omdat het telkens wel weer open plopte. Bleek dus toch gewoon oorsmeer te zijn. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.