Huiskamer
Schemerlampje
23-08-2026 om 23:41
mut schreef op 23-08-2026 om 23:17:
Pff ergeren is een te groot woord . Dochter was bij ons geweest, gezellig en zoon was nog "even" met haar mee naar buiten naar de auto gegaan. Ze had al haar tas met sleutel, huissleutel etc. in de auto gedaan. Te lang blijven kletsen, auto op slot. Man is nu met haar en onze sleutel naar haar huis om reserve sleutel te halen. Zijn over ongeveer een uur weer terug als het verkeer meezit.
Fijn die zelfdenkende auto's...
lientje69
24-08-2026 om 06:14
Alias1 schreef op 23-08-2026 om 21:26:
[..]
Ik snap niet waarom er niet gewoon n regel is: de supporters/club die met vuurwerk gooit, heeft verloren. Klaar, hop, naar huis.
Ik snap niet dat er überhaupt nog met publiek gevoetbald wordt. Het is altijd ellende. Dat zie nooit bij bijvoorbeeld schaatsen of F1.
BlairW
24-08-2026 om 07:57
Alias1 schreef op 23-08-2026 om 21:26:
[..]
Ik snap niet waarom er niet gewoon n regel is: de supporters/club die met vuurwerk gooit, heeft verloren. Klaar, hop, naar huis.
Als voetbalclub heb je geen invloed op wat je supporters uithalen. Lekker lullig als je als club keihard traint en dan door zoiets zou verliezen. Dat slaat nergens op. Buiten dat kan je als supporter van een andere voetbalclub prima in een thuisvak van de tegenstander zitten en zou je dan vanuit daar vuurwerk kunnen afsteken en je eigen club daar voordeel mee geven. Dat lijkt me geen goede situatie, om supporters aan te gaan moedigen om op deze manier het spel te gaan beïnvloeden.
Overigens ben ik het er wel mee eens dat er een sanctie op moet komen. Mag hopen dat dat gebeurt en dat er bijvoorbeeld de komende x wedstrijden geen uitsupporters mee mogen. Al beïnvloed ook dat weer het spel, want voor de spelers is een wedstrijd zonder eigen publiek ook lastiger.
BlairW
24-08-2026 om 07:59
mut schreef op 23-08-2026 om 23:17:
Pff ergeren is een te groot woord . Dochter was bij ons geweest, gezellig en zoon was nog "even" met haar mee naar buiten naar de auto gegaan. Ze had al haar tas met sleutel, huissleutel etc. in de auto gedaan. Te lang blijven kletsen, auto op slot. Man is nu met haar en onze sleutel naar haar huis om reserve sleutel te halen. Zijn over ongeveer een uur weer terug als het verkeer meezit.
Wat irritant zeg. Onze auto gaat niet op slot als er een sleutel in ligt. Handige feature wel 😁
BlairW
24-08-2026 om 07:59
lientje69 schreef op 24-08-2026 om 06:14:
[..]
Ik snap niet dat er überhaupt nog met publiek gevoetbald wordt. Het is altijd ellende. Dat zie nooit bij bijvoorbeeld schaatsen of F1.
Waar denk je dat de inkomsten van een voetbalclub vandaan komen?