Huiskamer
Yumi
23-08-2026 om 10:47
Als het na een tijd van droogte gaat regenen, stinkt de afvoer van het toilet in de badkamer.. Tijdens het renoveren van het appartement onder mij, hebben ze waarschijnlijk de oude afvoer niet afgedopt(volgens rioolbedrijf). Ze zijn verschillende keren bij mij geweest, maar hier kunnen ze niets doen, ze moeten bij de benedenburen zijn. Of dat ooit gebeurd is en of ze daar nog bij kunnen weet ik niet, maar de putlucht is de afgelopen weken weer vol aanwezig
Anna76
23-08-2026 om 16:19
Vandaag met de trein op pad, op de terugweg dacht ik te voelen dat ik ongesteld werd dus ik wilde even naar het toilet om te checken. De eerste was defect, de tweede was ook defect, de derde was zo ontzettend goor dat ik niet eens naar binnen ben gegaan. Dan maar op hoop van zegen en straks op het overstapstation naar de wc. Kom ik daar, storing, niet pinnen alleen contant betalen!
Ik was inmiddels al bijna in staat om ter plekke m'n broek te laten zakken. Uiteindelijk in de volgende trein een toilet dat enigszins begaanbaar was. Ik ben inderdaad ongesteld, gelukkig nog niet doorgelekt en inmiddels levensgevaarlijk. Wie me nu nog tegenspreekt of voor de voeten loopt gooi ik uit de trein 
buufie
23-08-2026 om 17:51
Aan de stomme 'supporters' van Feijenoord die de hele boel weer lopen te verzieken bij het voetbal. En verbazing dat er verder dus weer niets gebeurt, niemand het stadion uit, terwijl andere supporters gewond zijn geraakt.
Broodjebrie
23-08-2026 om 18:08
aan een vriendin. We hadden een tijdje geleden afgesproken om na mijn vakantie een dagje naar het strand te gaan, als het goed te doen is qua weer. We zouden in de ochtend er al heen gaan, zodat we lekker de tijd hebben. Tijd zouden we nog even afspreken als ik weer in Nederland zou zijn.
Appt ze eergisteren, wat we zullen gaan doen als we elkaar weer zien? Ze had wel weer eens zin om ee dagje naar een bepaalde stad te gaan. Euh we zouden naar het strand gaan.. uiteindelijk heb ik maar toegegeven om naar een stad te gaan.. maar dit soort dingen komen steeds vaker voor de laatste maanden. Ze is erg vergeetachtig, vraagt tig keer bevestiging overal over.
Ik weet dat er in haar leven het eea speelt op het moment. Ik hoop dat deze problemen maar tijdelijk zijn, maar ik zie er steeds meer tegenop om met haar af te spreken.
lientje69
23-08-2026 om 18:17
Ergernis is een groot woord. Maar Max lag er wel erg snel uit bij de F1.
Yumi
23-08-2026 om 18:58
Anna76 schreef op 23-08-2026 om 16:19:
Vandaag met de trein op pad, op de terugweg dacht ik te voelen dat ik ongesteld werd dus ik wilde even naar het toilet om te checken. De eerste was defect, de tweede was ook defect, de derde was zo ontzettend goor dat ik niet eens naar binnen ben gegaan. Dan maar op hoop van zegen en straks op het overstapstation naar de wc. Kom ik daar, storing, niet pinnen alleen contant betalen!
Ik was inmiddels al bijna in staat om ter plekke m'n broek te laten zakken. Uiteindelijk in de volgende trein een toilet dat enigszins begaanbaar was. Ik ben inderdaad ongesteld, gelukkig nog niet doorgelekt en inmiddels levensgevaarlijk. Wie me nu nog tegenspreekt of voor de voeten loopt gooi ik uit de trein
Ik lees dit vaker, en vraag me dan af of dit je overvalt omdat je vroeger bent dan normaal? Ik ben er gelukkig vanaf, maar hield er altijd rekening mee door uit voorzorg een paar dagen ervoor een inlegkruisje te gebruiken.
BlairW
23-08-2026 om 20:38
buufie schreef op 23-08-2026 om 17:51:
Aan de stomme 'supporters' van Feijenoord die de hele boel weer lopen te verzieken bij het voetbal. En verbazing dat er verder dus weer niets gebeurt, niemand het stadion uit, terwijl andere supporters gewond zijn geraakt.
Het is gevaarlijker om een heel stadion ineens leeg te vegen na zoiets. Dan krijg je boze supporters die allemaal ineens buiten staan en daar rotzooi gaan trappen. Ik snap dus wel dat ze dat niet zomaar doen.
buufie
23-08-2026 om 20:49
BlairW schreef op 23-08-2026 om 20:38:
[..]
Het is gevaarlijker om een heel stadion ineens leeg te vegen na zoiets. Dan krijg je boze supporters die allemaal ineens buiten staan en daar rotzooi gaan trappen. Ik snap dus wel dat ze dat niet zomaar doen.
ja dat zal, alleen nu wordt er niks gedaan en komen degene die het doen er weer mee weg. Dan maar geen uitsupporters meer. Er zijn 5 cambuursupporters gewond geraakt en met veel mazzel is de keeper van Feijenoord er goed voor weg gekomen. Zijn geen supporters. En ik hoorde vandaag dan ook, dat beveiliging en stewards helemaal niets mogen doen, ook bv niet fouilleren. En de politie mag ook niets doen in het stadion. Daarbuiten evt wel. ME stond er, dus die klootzakken uit Rotterdam naar buiten en meteen de bus in. Wegwezen en oprotten
Anna76
23-08-2026 om 20:49
Yumi schreef op 23-08-2026 om 18:58:
[..]
Ik lees dit vaker, en vraag me dan af of dit je overvalt omdat je vroeger bent dan normaal? Ik ben er gelukkig vanaf, maar hield er altijd rekening mee door uit voorzorg een paar dagen ervoor een inlegkruisje te gebruiken.
Ik ben in de overgang en er is geen peil meer op te trekken wanneer ik ongesteld wordt.
Anna76
23-08-2026 om 20:55
maar als ik gewoon had moeten plassen had ik ook wel een probleem gehad met al die niet toegankelijke of ubergore plees
Alias1
23-08-2026 om 21:26
buufie schreef op 23-08-2026 om 20:49:
[..]
ja dat zal, alleen nu wordt er niks gedaan en komen degene die het doen er weer mee weg. Dan maar geen uitsupporters meer. Er zijn 5 cambuursupporters gewond geraakt en met veel mazzel is de keeper van Feijenoord er goed voor weg gekomen. Zijn geen supporters. En ik hoorde vandaag dan ook, dat beveiliging en stewards helemaal niets mogen doen, ook bv niet fouilleren. En de politie mag ook niets doen in het stadion. Daarbuiten evt wel. ME stond er, dus die klootzakken uit Rotterdam naar buiten en meteen de bus in. Wegwezen en oprotten
Ik snap niet waarom er niet gewoon n regel is: de supporters/club die met vuurwerk gooit, heeft verloren. Klaar, hop, naar huis.
buufie
23-08-2026 om 22:06
Alias1 schreef op 23-08-2026 om 21:26:
[..]
Ik snap niet waarom er niet gewoon n regel is: de supporters/club die met vuurwerk gooit, heeft verloren. Klaar, hop, naar huis.
omdat deze zogenaamde supporters ook geen reet kan schelen. Die komen niet voor het voetbal, die komen om de boel te verzieken. Vuurwerk afschieten op een vak waar ouders met kinderen staan. Je eigen keeper belagen met vuurwerk.
Yumi
23-08-2026 om 22:38
Anna76 schreef op 23-08-2026 om 20:49:
[..]
Ik ben in de overgang en er is geen peil meer op te trekken wanneer ik ongesteld wordt.
Aghh vandaar, dat is lastig ik begrijp het, sterkte!
Zelf had ik het geluk, dat de mirena spiraal me zonder problemen door de overgang heeft geholpen.
mut
23-08-2026 om 23:17
Pff ergeren is een te groot woord . Dochter was bij ons geweest, gezellig en zoon was nog "even" met haar mee naar buiten naar de auto gegaan. Ze had al haar tas met sleutel, huissleutel etc. in de auto gedaan. Te lang blijven kletsen, auto op slot. Man is nu met haar en onze sleutel naar haar huis om reserve sleutel te halen. Zijn over ongeveer een uur weer terug als het verkeer meezit.
Yumi
23-08-2026 om 23:22
mut schreef op 23-08-2026 om 23:17:
Pff ergeren is een te groot woord . Dochter was bij ons geweest, gezellig en zoon was nog "even" met haar mee naar buiten naar de auto gegaan. Ze had al haar tas met sleutel, huissleutel etc. in de auto gedaan. Te lang blijven kletsen, auto op slot. Man is nu met haar en onze sleutel naar haar huis om reserve sleutel te halen. Zijn over ongeveer een uur weer terug als het verkeer meezit.
Ergeren een te groot woord?
Dat wordt een kort nachtje en daar zou ik van balen.