Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Rogue schreef op 03-07-2026 om 21:47:

[..]

ik heb gehoord dat vliegen op eerste kerstdag heel goedkoop is

Haha ala dat echt zo is dan heb ik een goed excuus om niet naar mijn tante te hoeven 

Broodjebrie schreef op 03-07-2026 om 21:55:

[..]

Haha ala dat echt zo is dan heb ik een goed excuus om niet naar mijn tante te hoeven

ik ben wel is met de feestdagen weggeweest, vloog de 24ste en 01-01 vloog ik terug 

lientje69 schreef op 03-07-2026 om 21:44:

Ik snap maar niet hoe ik plaatjes kan plakken
Bijvoorbeeld in het creatief topic wil ik foto's van mijn borduurwerken plaatsen maar krijg het maar niet voor elkaar. Ben ik nu zo dom??

Nee hoor, ik weet ook niet meer hoe ik eigen foto’s moet plaatsen. Volgens mij moet je ze eerst op een bepaalde site zetten (welke weet ik niet meer) en dan kun je ze van daaruit op het forum zetten. Je kunt ze niet rechtstreeks vanaf je computer/telefoon op het forum zetten.

Broodjebrie schreef op 03-07-2026 om 21:17:

[..]

Jeetje -12???

Yep, ik zie scherp op ongeveer 6 cm vanaf mijn ogen. Daarna wordt alles vaag. Wel heel handig bij het lezen van heel kleine lettertjes. 😁

Rogue schreef op 03-07-2026 om 22:01:

[..]

ik ben wel is met de feestdagen weggeweest, vloog de 24ste en 01-01 vloog ik terug

Heerlijk! Ik ga dit ff voorstellen aan vriend haha!!

Schemerlampje schreef op 03-07-2026 om 22:56:

[..]

Yep, ik zie scherp op ongeveer 6 cm vanaf mijn ogen. Daarna wordt alles vaag. Wel heel handig bij het lezen van heel kleine lettertjes. 😁

Jeetje.. ja dat is ook weer zo

Dat die K.U.T. Argentijnen toch weer een rondje verder zijn op het WK. Kaapverdië was zo dichtbij. Zo zonde en zo knap van ze. Ze hebben zelfs een verlenging afgedwongen. Dat ga ik straks lekker even terugkijken. Maar echt jammer voor ze. Ik wil geen Argentinië-Frankrijk-finale, net als vorige keer. 

Schemerlampje schreef op 03-07-2026 om 22:56:

[..]

Ik heb -16, en ik zie nooit scherp zonder bril. Kleine lettertjes lezen met bril gaat al moeilijk, over de bril heen kijken lukt ook niet meer.

Voordat ik lenzen had en ik pasfoto's moest laten maken moest ook de bril af. En die man maar zeggen, je moet hier naar kijken, je moet daar naar kijken, en maar wijzen.
Gast, ik zie dat niet, ik zie jou al als random vorm, laat staan dat ik zie waar je naar wijst.

Ben verkouden! 

Hele kleine ergernis. Dat er overal al kerst dingen opduiken. Bij de Rituals lag er al een kerst advent kalender, bij de Intratuin. hebben ze nieuwe kersthuisjes en bij een winkel waar ze spullen verkopen om onder andere kaarten maken komen er bij de nieuwe spullen al weken kerst stempels, papier enzovoorts binnen. 
Dan een grote ergenis dat er alweer allemaal zakken naast de containers liggen. Deze zijn weer opengescheurd en het vuil ligt door de hele straat heen. Hoe krijg je ratten?
Dan ook nog een ergenis  van vorige week. Dat de Apple de prijzen van de IPads in een keer met 20% hebben verhoogd. Ik zat in twijfel of ik wel of niet een iPad wilde kopen en welk model dan maar vond het eigenlijk te duur nou nu vind ik het zeker te duur helaas.

Yumi schreef op 03-07-2026 om 21:26:

[..]

Om die reden mocht ik bril niet ophouden van de fotograaf. Zie er vreselijk uit op die foto, een kleurenfoto die veel te wit zwart is... kan je me volgen? Overbelicht, ik ben heel bleek, heb zwart haar en het lijkt alsof ik zwaar ziek ben. Ben donkerblond, met wat plukjes goudblond dus of ik het land uitkom?

Ik heb laatst m'n bril ook maar afgezet voor de pasfoto, ziet er heel stom uit. Ook heel stom dat je dan 4 van die stomme foto's krijgt maar voor je paspoort heb je er maar eentje nodig. Dus nu liggen er 3 pasfoto's in een la die ik nooit ergens voor ga gebruiken.

Pooh-Bear schreef op 04-07-2026 om 13:45:

Hele kleine ergernis. Dat er overal al kerst dingen opduiken. Bij de Rituals lag er al een kerst advent kalender, bij de Intratuin. hebben ze nieuwe kersthuisjes en bij een winkel waar ze spullen verkopen om onder andere kaarten maken komen er bij de nieuwe spullen al weken kerst stempels, papier enzovoorts binnen.
Dan een grote ergenis dat er alweer allemaal zakken naast de containers liggen. Deze zijn weer opengescheurd en het vuil ligt door de hele straat heen. Hoe krijg je ratten?
Dan ook nog een ergenis van vorige week. Dat de Apple de prijzen van de IPads in een keer met 20% hebben verhoogd. Ik zat in twijfel of ik wel of niet een iPad wilde kopen en welk model dan maar vond het eigenlijk te duur nou nu vind ik het zeker te duur helaas.

Mogelijk vergis jij je? De kalender 2026 is de sale, deze bedoel je waarschijnlijk? Gisteren geshopt, in verschillende winkels liggen kerstartikelen in de sale. Bij Intratuin, ben ik niet geweest, op de website staat dat kerstartikelen in het najaar beschikbaar zijn.

Rituals adventskalender 2026 - 2D kerstkrans - KORTING

Anna76 schreef op 04-07-2026 om 17:19:

[..]

Ik heb laatst m'n bril ook maar afgezet voor de pasfoto, ziet er heel stom uit. Ook heel stom dat je dan 4 van die stomme foto's krijgt maar voor je paspoort heb je er maar eentje nodig. Dus nu liggen er 3 pasfoto's in een la die ik nooit ergens voor ga gebruiken.

Hier krijg je er zelfs 6, vroeg al of ik een kleiner aantal mocht nemen... maar nee.

Yumi schreef op 04-07-2026 om 18:02:

[..]

Hier krijg je er zelfs 6, vroeg al of ik een kleiner aantal mocht nemen... maar nee.

Mijn fotograaf maakte meerdere foto's. Met brill zonder bril en een leuke lachende voor "je lief". Krijg je er van ieder 2. Voor je paspoort en rijbewijs. De backup zonder bril was voor mij dus nodig maar ik heb ook 2 leuke foto's. Met die digitale techniek kan hij afdrukken wat hij wil. 

Bakblik schreef op 04-07-2026 om 18:06:

[..]

Mijn fotograaf maakte meerdere foto's. Met brill zonder bril en een leuke lachende voor "je lief". Krijg je er van ieder 2. Voor je paspoort en rijbewijs. De backup zonder bril was voor mij dus nodig maar ik heb ook 2 leuke foto's. Met die digitale techniek kan hij afdrukken wat hij wil.

Dat kon hier ook, maar wat moet ik met die 5 overgebleven overbelichte foto's? Mijn rijbewijs verleng ik niet meer, raak te snel in de stress sinds ik lc heb dus ga toch niet meer rijden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.