Huiskamer
kerst
04-07-2026 om 18:42
Ik heb mijn lieve siamees per ongeluk vier uur opgesloten op het balkon, toen ik in de stad ging lunchen
Ik heb al dagen geen kookinspiratie.
Ik haat boodschappen doen.
Loulou39
04-07-2026 om 18:52
Dat mijn buren al vanaf 18:00 keihard aan het schreeuwen zijn in afwachting van de wedstrijd van 19:00 uur, het weerkaatst ook en daardoor klinkt het nog harder. Het lijkt wel of ze met 50 man zijn ofzo..
Gelukkig is dit een schappelijk tijdstip, dus dat is prima, maar ik schrik steeds zo 😅.
Pooh-Bear
04-07-2026 om 18:54
Yumi schreef op 04-07-2026 om 18:00:
[..]
Mogelijk vergis jij je? De kalender 2026 is de sale, deze bedoel je waarschijnlijk? Gisteren geshopt, in verschillende winkels liggen kerstartikelen in de sale. Bij Intratuin, ben ik niet geweest, op de website staat dat kerstartikelen in het najaar beschikbaar zijn.
Rituals adventskalender 2026 - 2D kerstkrans - KORTING
Oké zou kunnen dat de kalender van vorig jaar was. Ik zag hem in de etalage staan. Het was inderdaad een krans. Dat van de Intratuin heb ik van iemand die daar werkt. Ze hadden de kersthuisjes van de Efteling binnengekregen en gewoon in de winkel gezet.
En in de hobby winkel begin vrij met kerstspullen zodat mensen al vroeg kunnen beginnen met kerstkaarten maken. Ik vond dit alleen wel heel erg vroeg vooral vorige week toen het buiten 38° was.
Damoontje
04-07-2026 om 19:49
Bakblik schreef op 04-07-2026 om 18:06:
[..]
Mijn fotograaf maakte meerdere foto's. Met brill zonder bril en een leuke lachende voor "je lief". Krijg je er van ieder 2. Voor je paspoort en rijbewijs. De backup zonder bril was voor mij dus nodig maar ik heb ook 2 leuke foto's. Met die digitale techniek kan hij afdrukken wat hij wil.
Klinkt als een leuke fotograaf.
Ik baal een beetje want zo'n ID is toch best een uitgave en je moet er lang mee doen en dan met zo'n stomme foto...
Bij mijn OV-kaart is destijds iets fout gegaan denk ik want ik heb bijna 20 jaar met dezelfde kaart gelopen, of in ieder geval met dezelfde foto. Ook zo één die helemaal niet leuk was maar even snel gemaakt. Foto heeft zijn geld wel opgebracht zou mijn vader zeggen.
Waar erger ik mij aan: Aan mijn voeten. Zie nu dat ik heel veel eelt en schilfers heb.
Netherfield
04-07-2026 om 20:41
Schemerlampje schreef op 03-07-2026 om 22:54:
[..]
Nee hoor, ik weet ook niet meer hoe ik eigen foto’s moet plaatsen. Volgens mij moet je ze eerst op een bepaalde site zetten (welke weet ik niet meer) en dan kun je ze van daaruit op het forum zetten. Je kunt ze niet rechtstreeks vanaf je computer/telefoon op het forum zetten.
Ik ga naar postimages.com. Ik upload daar mijn foto, kies voor directe link en die plak ik in dat landschapdingetje bij bericht in het forum.
Hemke
04-07-2026 om 21:16
Bakblik schreef op 04-07-2026 om 18:06:
[..]
Mijn fotograaf maakte meerdere foto's. Met brill zonder bril en een leuke lachende voor "je lief". Krijg je er van ieder 2. Voor je paspoort en rijbewijs. De backup zonder bril was voor mij dus nodig maar ik heb ook 2 leuke foto's. Met die digitale techniek kan hij afdrukken wat hij wil.
Hebben wij dezelfde fotograaf ?
Ik heb ook 2 met en 2 zonder bril en een mooie foto voor mijn Liefje.
Poezie
04-07-2026 om 21:34
Rockstar schreef op 03-07-2026 om 11:28:
[..]
Ik heb me heb me geërgerd aan het gebrek van hersenen gebruiken in mijn omgeving. Like, je hebt die vleesbal in je hoofd, Je wordt ervoor betaald om hem te GEBRUIKEN.
Waarom heb jij mij hier gequote terwijl je het over "mensen in je omgeving" hebt?