Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Waarom afspraken maken op het werk met elkaar als zoveel mensen dan toch hun eigen plan trekken en het dus uiteindelijk meer werk kost?

Yakkes, werken met een flinke ongesteldheid en ondraaglijke kramp. Joepie. En amper slaap, dankzij de kramp. Dat wordt een lange dag vandaag. Ik zou het liefst thuisblijven als ik me zo voel. Mijn benen wegen 100 kilo per been. Leuk, als je fysiek zwaar werk moet doen. Dat menstruatieverlof zou voor mij zo gek nog niet zijn. 

dat er weer eens vuurwerk wordt afgestoken net als ik naar bed wil gaan. Het lijkt echt wel een steeds groter probleem te worden

Auwereel schreef op 17-06-2026 om 19:07:

[..]

Waarschuwing!! Extreme hitte! 19 graden... Gelukkig klopte het niet.

En ik hoop dat ze ook veel te hoog zitten met de temperatuursverwachting voor vrijdag!

Ik erger me aan weer-online die geven dagen cijfers. Een 9 voor vandaag als de temperatuur oploopt tot 30°. Code geel en een 9 dat strookt toch niet? 

Komende week ook steeds als het boven de 25 wordt met weinig wind: 9. Het is voor bijna niemand: hoe heter hoe beter. Boven bepaalde temperaturen zou het ook een onvoldoende kunnen zijn. 

Mick87 schreef op 18-06-2026 om 22:47:

dat er weer eens vuurwerk wordt afgestoken net als ik naar bed wil gaan. Het lijkt echt wel een steeds groter probleem te worden

Bizar hè. Feestje, verjaardag enz. Alles lijkt wel een reden om vuurwerk af te steken. Ik vind het maar niks.

Hier wordt er ook het hele jaar door vuurwerk afgestoken. Ja, alles is tegenwoordig een reden om vuurwerk af te steken. Ook bij 'belangrijke' voetbalwedstrijden van amateurs.

Ik erger me aan de rommel in huis, overal waar ik kijk staat wel wat. Het ergste is nog dat ik vorige week vrij geweest ben, maar ben toen veel te druk met andere dingen geweest. 
Nu ben ik gaar, maar van het weekend moet ik ook werken en dan gebeurt er weer niks. 
Ben wel alleen thuis, heerlijk, want dat is veel te lang geleden!

watertoren schreef op 19-06-2026 om 07:23:

Hier wordt er ook het hele jaar door vuurwerk afgestoken. Ja, alles is tegenwoordig een reden om vuurwerk af te steken. Ook bij 'belangrijke' voetbalwedstrijden van amateurs.

Hier gaat dat ook het hele jaar door. Ik woon vlakbij een skatebaan waar er altijd jongeren rondhangen die steevast elke vrijdagavond weer afsteken, weer of geen weer. Vooral in de zomer. Dat is heel leuk voor mijn deelhond die doodsbang onder de tafel gaat liggen bij elke knalletje. Ik kan er echt woest om worden maar dat is verspilde energie. Het boeit ze toch niks. 

Aan mezelf. Dat ik alles lees en bekijk over het gezin in meerstad .

Ik had net een uber chauffeur en die stonk naar rook.  Zo goor.
Gelukkig hoefde ik niet lang in de auto ( en normaal fiets ik dit stukje of met de bus maar dat mocht ff niet).

Roos57 schreef op 19-06-2026 om 09:01:

Aan mezelf. Dat ik alles lees en bekijk over het gezin in meerstad .

ik hoorde iets over overleden echtpaar in groningen net toen ik de auto uitstapte en googelde nu n.a.v. jouw bericht en lees dus nu pas wat er allemaal gebeurd is en wie er verdachte is. wat de piep!

Dolfje schreef op 19-06-2026 om 09:44:

Ik had net een uber chauffeur en die stonk naar rook. Zo goor.
Gelukkig hoefde ik niet lang in de auto ( en normaal fiets ik dit stukje of met de bus maar dat mocht ff niet).

Ik heb al een paar keer gehad dat een pakje door Post-NL werd bezorgd met stevige rookgeur 😝

Herfstappeltaart schreef op 19-06-2026 om 11:21:

[..]

Ik heb al een paar keer gehad dat een pakje door Post-NL werd bezorgd met stevige rookgeur 😝

Dat is ook goor!

Herfstappeltaart schreef op 19-06-2026 om 11:21:

[..]

Ik heb al een paar keer gehad dat een pakje door Post-NL werd bezorgd met stevige rookgeur 😝

k heb al diverse keren een klacht ingediend bij post-nl over een bezorgpunt dat altijd blauw staat. Daar wil ik mijn pakketjes niet bezorgd hebben. 

Ik erger me aan het feit dat tandvlees en kiezen linksboven weer behoorlijk aan het zeuren zijn. Het is geen felle pijn meer als het geval was vorige week, maar de belofte dat het waarschijnlijk snel over zou zijn is niet uitgekomen. Ik krijg zo'n sik van naar de tandarts gaan!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.