Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


wederom weer de H&m 

verkeerde artikel geleverd, dus ik netjes alles aanmelden voor retour.. wil ik het juiste artikel bestellen is het uitverkocht 

Ik sta even wat minder sterk in mijn schoenen met als gevolg dat ik me mateloos erger aan mensen die dingen veel groter maken dan ze zijn. 

In negatieve zin dan. Als ze leuke dingen groter maken hoor je mij niet.

O ja, en hier mag het wél natuurlijk, dat zijn de regels.

Ysenda schreef op 19-06-2026 om 13:39:

[..]

k heb al diverse keren een klacht ingediend bij post-nl over een bezorgpunt dat altijd blauw staat. Daar wil ik mijn pakketjes niet bezorgd hebben.

Nee dat snap ik.

Auwereel schreef op 19-06-2026 om 13:46:

Ik erger me aan het feit dat tandvlees en kiezen linksboven weer behoorlijk aan het zeuren zijn. Het is geen felle pijn meer als het geval was vorige week, maar de belofte dat het waarschijnlijk snel over zou zijn is niet uitgekomen. Ik krijg zo'n sik van naar de tandarts gaan!

Ik heb af en toe last van zenuwpijn in het hele gebit.

 En ben nou op vakantie in Duitsland. Dus hoop dat ik hier niet naar de tandarts hoef.

 (Mijn tandarts in Nederland heeft trouwens afgelopen week wegens verhindering net mijn afspraak over drie weken geannuleerd)

kerst schreef op 19-06-2026 om 17:42:

[..]

Ik heb af en toe last van zenuwpijn in het hele gebit.

En ben nou op vakantie in Duitsland. Dus hoop dat ik hier niet naar de tandarts hoef.

(Mijn tandarts in Nederland heeft trouwens afgelopen week wegens verhindering net mijn afspraak over drie weken geannuleerd)

Gelukkig is het bij mij lokaal, alleen links boven. Eerst zat t aan de hele linkerkant. Het is gelukkig ook geen zenuwpijn, dat lijkt me echt de hel, dus sterkte als je last hebt.

Kan je gemakkelijk een nieuwe afspraak maken? De tandarts kan soms zo vol zitten...

Ik heb na drie dagen oppassen en 35 graden nu knallende koppijn.

fijn dat het regent, maar al die onweer is nu wel genoeg 

Rogue schreef op 19-06-2026 om 22:44:

fijn dat het regent, maar al die onweer is nu wel genoeg

Hier is nog geen druppel gevallen, de tijd wanneer er een bui zou komen schuift steeds op. Misschien wordt hij bezorgd met postnl

Hier is het echt los gegaan net! Het werd helemaal zwart, je hoorde de wind aanzwellen vanuit de verte en je zag echt zo’n donkere wolk over ons heen schuiven. Vanuit de verte bleef het ook maar flitsen steeds. Daarna begon het te hozen en het flitsen bleef maar doorgaan continu. Weinig harde klappen gelukkig, maar het was wel even heel heftig hier. En nu moet de hond eigenlijk nog even uit, maar het regent nog. Hopelijk is het zo even droog, dan lopen we snel.

Yumi schreef op 19-06-2026 om 23:14:

[..]

Hier is nog geen druppel gevallen, de tijd wanneer er een bui zou komen schuift steeds op. Misschien wordt hij bezorgd met postnl

😂😂😂

Nou, hier nog steeds onweer en regen. Ik was om half 5 bij mijn zwager en schoonzus om gezellig wat te borrelen. Ik ben net thuis. Ik dacht snel tussen de buien door naar huis te lopen en heb dat net niet gehaald. Nu weer regen en onweer.

BlairW schreef op 19-06-2026 om 23:38:

Hier is het echt los gegaan net! Het werd helemaal zwart, je hoorde de wind aanzwellen vanuit de verte en je zag echt zo’n donkere wolk over ons heen schuiven. Vanuit de verte bleef het ook maar flitsen steeds. Daarna begon het te hozen en het flitsen bleef maar doorgaan continu. Weinig harde klappen gelukkig, maar het was wel even heel heftig hier. En nu moet de hond eigenlijk nog even uit, maar het regent nog. Hopelijk is het zo even droog, dan lopen we snel.

Hier ook, alleen hadden we hier wel harde klappen. Ben me een paar keer echt rotgeschrokken.

Het ging hier ook goed los tot een uur of een en vannacht weer, geen idee hoe laat. En ik stond om zes uur alweer naast mijn bed van de klamme slaapkamer, dus ik ben echt zo duf als een konijn. Gelukkig hoef ik niks. Maar wat een enorme flutnacht. Het eerste onweer was wel prachtig om te zien. Ik woon op de derde verdieping, dus ik heb een mooi uitzicht. Maar na 2 uur was ik het wel zat. De regen ook, want ik kon mijn ramen ook niet open laten vannacht. Het lucht nu lekker door maar het is alweer 23,5 in huis en met zo'n hittegolf begin je elke dag met een warmer huis en loopt het alleen maar op. Daar heb ik wel een hekel aan, dat het in huis zo heet wordt. Buiten oké, dat kan ik ontlopen als het binnen koeler is, maar in huis kan je geen kant op.  

Hier ook noodweer
Partytent is stuk
Helemaal achter in de tuin staat een boom, waar een heel stuk van afgebroken is, gelukkig is daar alleen maar gras, dus geen schade, maar vind het wel jammer, want het was een mooie boom, die veel schaduw gaf in dat stuk tuin
Jongste puber had zijn (kantel) raam open laten staan, zijn hele bed nat

En vanmorgen veel later aan het werk, want een puinhoop op de weg, takken, bomen om, waardoor we om moesten rijden, dus ook erg laat weer thuis

hier is het ook losgegaan. Lag op bed en toen begon het heel hard te waaien. Vervolgens begon het flitsen en flink te regenen. Dat flitsen bleef heel lang doorgaan. Toen werd het weer stil maar ik werd later weer wakker omdat het opnieuw losging. Vooral qua onweer, heel veel flitsen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.