Huiskamer
Dolfje
03-06-2026 om 19:56
Ik ben zo ontzettend moe. Nog te moe om te douchen dus dat doe ik morgenvroeg wel.
Broodjebrie
03-06-2026 om 20:01
Dolfje schreef op 03-06-2026 om 19:56:
Ik ben zo ontzettend moe. Nog te moe om te douchen dus dat doe ik morgenvroeg wel.
Zou je niet eens bloed laten prikken?
Neweve
03-06-2026 om 21:04
Hemke schreef op 03-06-2026 om 19:52:
aan buienradar, een nieuwe aanpak is niet altijd een verbetering.
Jeetje, ik stap over naar weer online.
Ik wil mij niet langer ergeren.😡
De knmi app heeft tegenwoordig ook buien voorspelling. De weergave vind ik nog wennen (om een of andere reden krijg je ook afgelopen uur te zien), maar tot nu toe best accuraat.
Dolfje
03-06-2026 om 21:28
Broodjebrie schreef op 03-06-2026 om 20:01:
[..]
Zou je niet eens bloed laten prikken?
Was vanmorgen om 5:50 wakker.
Bloed is afgelopen jaren vaak geprikt en altijd goed.
Broodjebrie
03-06-2026 om 22:01
Dolfje schreef op 03-06-2026 om 21:28:
[..]
Was vanmorgen om 5:50 wakker.
Bloed is afgelopen jaren vaak geprikt en altijd goed.
Dan kan dat in ieder geval worden uitgesloten, gelukkig.
Jojo63
04-06-2026 om 12:41
Na een nacht vol hoofdpijn, ben er bekend mee.
Heb ik 1 afspraak afgezegd, en dan nog 1 belangrijke afspraak, voor mij zelf.
En daarna een hapje eten.
Maar nu zie ik op buienradar, de tijd dat ik droog over kon komen regen regen, niet erg hoor als je er niet uit hoeft.
Heb een klein pluutje en misschien kan ik mijn regenbroek nog wel aan.
Bakblik
04-06-2026 om 12:49
SuzyQFive schreef op 03-06-2026 om 07:32:
[..]
Mijn ervaring leert dat wanneer je je aanmeldt je vrij snel gebeld wordt en dat je dan nog al je vragen kan stellen voor je definitief toezegt. Ik doe vaak mee aan wetenschappelijk onderzoek.
Vandaag eindelijk een antwoord. Ze kunnen een tegemoetkoming bieden van €100. Alleen al aan kosten voor ov zal ik meer dan het vijfvoudige kwijt zijn voor de diverse bijeenkomsten. Heel jammer maar dat kan bruin niet trekken op dit moment.
Echt alleen voor de reiskostenvergoeding had ik meegedaan. Had ik er een dag per week aan tijd in willen steken.
lientje69
04-06-2026 om 12:54
Jojo63 schreef op 04-06-2026 om 12:41:
Na een nacht vol hoofdpijn, ben er bekend mee.
Heb ik 1 afspraak afgezegd, en dan nog 1 belangrijke afspraak, voor mij zelf.
En daarna een hapje eten.
Maar nu zie ik op buienradar, de tijd dat ik droog over kon komen regen regen, niet erg hoor als je er niet uit hoeft.
Heb een klein pluutje en misschien kan ik mijn regenbroek nog wel aan.
Sterkte met zowel de hoofdpijn als de regen. Hopelijk valt het mee. Hier schijnt inmiddels de zon.
Broadway
04-06-2026 om 13:36
Ik erger me aan de vrijblijvendheid van dienstverlening.
eerst een brief van postNL dat het postbusadres gaat verhuizen naar de andere kant van de stad en oh ja, om 9 uur pas open gaat.
vervolgens ga ik net naar het postkantoor-in-het-tankstation om een brief naar zweden te verzenden zegt de tankstation/postmedewerker: oh ik ga het proberen, maar weet niet of het lukt. en dan niet verontschuldigend, maar gewoon melden als feit.
sorry vriend, maar er is geen ander postkantoor in de ruimte omgeving ondanks dat ik in een stadscentrum werk dus je doet het er maar mee. het is hem gelukt, maar het gemak waarmee ik het eventueel maar uit had kunnen zoeken vind ik bizar.
Romir
04-06-2026 om 20:33
Er bellen net twee verkopers van KPN aan. Ze houden mijn man aan de praat, en hun aftershave of parfum waait hier nu helemaal de woonkamer door ![]()
Ysenda
04-06-2026 om 21:13
SuzyQFive schreef op 03-06-2026 om 07:33:
[..]
Vind dat ook nog best wel veel hoor, elk weekend tot half 1? Ik zou gek worden.
Nee, niet elk weekend, en dan is het ook meer gezellig praten. Ik kom zelf vaak pas rond 12 thuis in het weekend als ik de late film heb gezien.
Mama-Inge
05-06-2026 om 06:18
SuzyQFive schreef op 03-06-2026 om 07:41:
[..]
Misschien leilindes in je tuin plaatsen?
Achterste stuk zit een laag hek, daar gaan we nog een hoge schutting plaatsen
Maar het is een hele diepe tuin en kost behoorlijk wat geld
Update over de buurman, we weten inmiddels waarom man dat rare bericht van hem kreeg. De gemeente is een onderzoek naar hem gestart omdat er heel veel klachten over hem binnen gekomen zijn. Waarvan hij ervan uitgaat dat wij dat zijn geweest, maar wij hebben nooit een klacht ingediend over hem bij de gemeente. Daarnaast kregen we te horen dat hij een opname heeft van mij en mijn man, dat ik iets over hem gezegd heb tegen mijn man. Dat kan wel kloppen, want we hebben het wel eens over hem en zijn rare gedrag en dingen die hij doet.
Nieuwe ergernis is dus dat hij met zijn camera's niet alleen ons filmt, maar ook alles opneemt wat wij bespreken, we hebben totaal geen privacy meer als we buiten zijn.
En hij heeft tegen mijn man gezegd dat hij niet met de buren mag praten
Nooit geweten dat je zo iets zo maar kunt gaan verbieden aan je buren
En nog een lichtpuntje, hij moet op last van de gemeente zijn carport afbreken (ding is een foeilelijk) want die voldoet niet aan de richtlijnen van de gemeente (dat is ook iets waarvan hij denkt dat dat onze schuld is, maar ze zijn vanuit de gemeente hier heel streng en er is heel veel controle)
Bailey26
05-06-2026 om 11:38
Mijn zus heeft zichzelf weer in een lastig parket gebracht. En mijn neefjes zijn er weer de dupe van. Hoorde net het nieuwste incident.
Ben van frustratie maar de was aan het opvouwen. Maar heb zo veel boosheid in mij dat mijn horloge denkt dat was opvouwen een workout is.
Jojo63
05-06-2026 om 13:58
Ik was gister tussen de buien door, ik was op den duur blij dat ik een pluutje bij me had.
De hoofdpijn was iets gezakt.
Savonds gezellig uit eten.
En sliep om 4 u vanmorgen een beetje.
Met weer onwijs koppijn wakker worden, en verdriet.
Had weinig zin om bed uit te gaan.
Toch maar gedaan.
Crackers op en Optimel, nu maar aan de koffie.
En wat huishouden doen.