Huiskamer
Rogue
05-06-2026 om 14:35
Mama-Inge schreef op 05-06-2026 om 06:18:
[..]
Achterste stuk zit een laag hek, daar gaan we nog een hoge schutting plaatsen
Maar het is een hele diepe tuin en kost behoorlijk wat geld
Update over de buurman, we weten inmiddels waarom man dat rare bericht van hem kreeg. De gemeente is een onderzoek naar hem gestart omdat er heel veel klachten over hem binnen gekomen zijn. Waarvan hij ervan uitgaat dat wij dat zijn geweest, maar wij hebben nooit een klacht ingediend over hem bij de gemeente. Daarnaast kregen we te horen dat hij een opname heeft van mij en mijn man, dat ik iets over hem gezegd heb tegen mijn man. Dat kan wel kloppen, want we hebben het wel eens over hem en zijn rare gedrag en dingen die hij doet.
Nieuwe ergernis is dus dat hij met zijn camera's niet alleen ons filmt, maar ook alles opneemt wat wij bespreken, we hebben totaal geen privacy meer als we buiten zijn.
En hij heeft tegen mijn man gezegd dat hij niet met de buren mag praten
Nooit geweten dat je zo iets zo maar kunt gaan verbieden aan je buren
En nog een lichtpuntje, hij moet op last van de gemeente zijn carport afbreken (ding is een foeilelijk) want die voldoet niet aan de richtlijnen van de gemeente (dat is ook iets waarvan hij denkt dat dat onze schuld is, maar ze zijn vanuit de gemeente hier heel streng en er is heel veel controle)
dit soort mensen moeten lekker op een hutje op de hei gaan wonen of een hoge berg
Nooit geweten dat je zo iets zo maar kunt gaan verbieden aan je buren