Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Vorige week dinsdag een mail ontvangen dat ik ben geselecteerd voor iets. Ik mag deelnemen aan wetenschappelijk onderzoek van iets waar ik bekend mee ben. Als ik echt wil deelnemen kan ik via de link de definitieve aanmelding doen. Als ik eerst nog meer informatie wil (en dat wil ik) moet ik contact opnemen. Mail gestuurd met mijn vragen en tot op heden geen antwoord. Aanmeldtermijn is met de komende vakantieperiode vrij krap dus ik had wel een antwoord verwacht binnen een paar dagen.
Heel ergerlijk.

Jujubee schreef op 31-05-2026 om 08:11:

Haha, heel herkenbaar, kampeerder. Ik ben ook zo'n knoeipoets. Altijd. Ik word er gek van. Alles zit altijd onder de vlekken of mijn gezicht onder de vliegen van het fietsen. Ik zal nooit zo'n "om door een ringetje te halen" gepolijste vrouw worden.

Ik ergerde me rot aan mijn onderbuuf die gisteravond tot twaalf uur keiharde muziek stond te draaien op haar balkon. Ze had een feestje, prima, maar zet hem om elf uur gewoon even wat zachter of ga naar binnen. Ik wilde graag op tijd naar bed omdat ik om half zes alweer naast mijn bed sta. Dat is dezelfde buuf die mij gaat appen als ik om tien over tien sta te stofzuigen op zondag omdat ze dan nog wil slapen. Tja. Dat is een normale tijd hoor. Ik moest mezelf vanochtend erg inhouden om niet even een rondje stofzuigen te doen, gewoon om haar wakker te maken.

zelfs de studentenhuizen naast mij houden zich aan beschaafde tijden: door de weeks 11 uur en in het weekend half 1. 2x per jaar hebben ze een langer feest in het weekend dan wordt het wel ja, ja: half 2. 

En de meiden handhaven ook echt bij hun vriendjes en vrienden. 

net weer een flinke discussie gehad met client. Ze komt uit een ander land en blijkbaar gaan ze er hier vanuit dat ik een manusje van alles ben. Al zo vaak uitgelegd dat wij sommige dingen niet mogen doen, en dat wij daarvoor niet zijn. Daar heeft elke cliënt ook voor getekend. En altijd zeggen ze in elk gesprek wat ik met ze heb, ja maar in (thuisland) hielpen ze ons altijd. Ja maar daar zitten we nu niet.. Ben er echt zo klaar mee.

Happyapple schreef op 01-06-2026 om 07:06:

[..]

Jammer want dat was ook mijn tip inderdaad. Heb je ook al met een foto van jouw exemplaar gezocht?

Ja ook al gedaan. 

Kat heeft alweer gaten in nieuwe bankhoes gemaakt. Hoes is nog geen half jaar oud..

kerst schreef op 01-06-2026 om 17:38:

Kat heeft alweer gaten in nieuwe bankhoes gemaakt. Hoes is nog geen half jaar oud..

Jij hebt wel een sloper, zeg!

He nu paar maanden een Dr. Martens tas maar een van de sluitinkjes was weg. Mailtje gestuurd over garantie, twee dagen later: ja hoor, langs de winkel! Maar ik had hem in België gekocht dus dat werkte niet. Oké, dan krijg je een link voor de Nederlandse route — en daarna 5 dagen niks. Vandaag maar weer gemaild, en nu willen ze een retourlabel sturen. Maar of ik hem dan krijg gerepareerd of een nieuwe krijg weet ik nog steeds niet.. Het is letterlijk een schroefje, ik ga echt niet mijn hele tas opsturen daarvoor, hoef alleen het sluitingkje. Benieuwd wat ze terug gaan sturen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.