Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

SuzyQFive schreef op 03-12-2025 om 10:15:

Brrr oren uitspuiten… Ik heb het een keer laten doen omdat ik aangaf bij de huisarts het gevoel had minder te horen. Het deed echt pijn en er zat eigenlijk niks dat uitspuitingswaardig was.

Oren uitspuiten is meestal vrij pijnloos. Paar dagen van te voren even voren druppelen met wat (zonnebloem)olie.

Ik laat het elk jaar gratis door de doktersassistente doen, omdat ik elke nacht oordoppen gebruik die het oorsmeer verder naar binnen duwen..

(Er zitten dan ook elk jaar wel wat oorproppen in)

SuzyQFive schreef op 03-12-2025 om 10:15:

Brrr oren uitspuiten… Ik heb het een keer laten doen omdat ik aangaf bij de huisarts het gevoel had minder te horen. Het deed echt pijn en er zat eigenlijk niks dat uitspuitingswaardig was.

Wat vervelend dat het bij jou pijn deed! Heb het al een paar keer gedaan en tot op heden vind ik het altijd wel een fijn gevoel (en een opluchting als je daarna weer wat kan horen).

Het wolwasprogramma haalt geen echte vlekken eruit. 
Laatste poging ossengal zeep.
Kan ik de wasmachine nog eens aanzetten 🙁

Koken voor dit huishouden is echt zo’n oneervolle taak…

Bloemenzee schreef op 03-12-2025 om 19:03:

Koken voor dit huishouden is echt zo’n oneervolle taak…

Voel jij je nog wel gewaardeerd in je gezin? Ik lees niet echt positieve berichten als het over je relatie of gezin gaat..

kerst schreef op 03-12-2025 om 10:26:

[..]

Oren uitspuiten is meestal vrij pijnloos. Paar dagen van te voren even voren druppelen met wat (zonnebloem)olie.

Ik laat het elk jaar gratis door de doktersassistente doen, omdat ik elke nacht oordoppen gebruik die het oorsmeer verder naar binnen duwen..

(Er zitten dan ook elk jaar wel wat oorproppen in)

Hier hetzelfde door de oordopjes . Heb het nu ook zo'n 2 jaar achterelkaar laten doen en er zat best wat in.

Dolfje schreef op 03-12-2025 om 19:26:

[..]

Hier hetzelfde door de oordopjes . Heb het nu ook zo'n 2 jaar achterelkaar laten doen en er zat best wat in.

Noemen jullie het uitspuiten of gaat het bij de huisarts nog steeds op de "ouderwetse" manier? De oorarts heeft dat jaren geleden bij mij gedaan met een klein soort van stofzuigertje.

Yumi schreef op 03-12-2025 om 21:08:

[..]

Noemen jullie het uitspuiten of gaat het bij de huisarts nog steeds op de "ouderwetse" manier? De oorarts heeft dat jaren geleden bij mij gedaan met een klein soort van stofzuigertje.

Bij mijn doktersassistente met een klein water sproeierkop in je oor en bekken eronder om het water op te vangen.

kerst schreef op 03-12-2025 om 21:59:

[..]

Bij mijn doktersassistente met een klein water sproeierkop in je oor en bekken eronder om het water op te vangen.

Bij de mijne ook.

Goh dacht dat met water uitspuiten niet meer gedaan werd, belangrijkste is dat het werkt. Verder maakt het waarschijnlijk niks uit, anders zouden huisartsen dat waarschijnlijk ook wel gebruiken.

Yumi schreef op 03-12-2025 om 22:55:

Goh dacht dat met water uitspuiten niet meer gedaan werd, belangrijkste is dat het werkt. Verder maakt het waarschijnlijk niks uit, anders zouden huisartsen dat waarschijnlijk ook wel gebruiken.

In de zorg heb ik het gezien met een plantenspuit en een bekkentje eronder. Werd gedaan door de kwaliteitsverpleegkundige.

slecht geslapen, gaat een lange dag worden 

Dat ik vanmorgen steeds een pop-up kreeg als ik op een forum wilde. Iets met ad… en dan een soort Oost-Europees woord. Uiteraard moest ik op een link klikken om het te installeren, en uiteraard heb ik dat niet gedaan… gelukkig was het vanmiddag weg en kan ik weer forummen.

Andere ergernis, ik ben zo heel erg moe (al weken eigenlijk, is iets niet goed met m’n gezondheid sinds voedselvergiftiging) en sinds vandaag voel ik me weer niet helemaal lekker. Nu met keelpijn en holtes etc.

Loulou39 schreef op 04-12-2025 om 13:07:

Dat ik vanmorgen steeds een pop-up kreeg als ik op een forum wilde. Iets met ad… en dan een soort Oost-Europees woord. Uiteraard moest ik op een link klikken om het te installeren, en uiteraard heb ik dat niet gedaan… gelukkig was het vanmiddag weg en kan ik weer forummen.

Andere ergernis, ik ben zo heel erg moe (al weken eigenlijk, is iets niet goed met m’n gezondheid sinds voedselvergiftiging) en sinds vandaag voel ik me weer niet helemaal lekker. Nu met keelpijn en holtes etc.

Dit?

“Wil je AdDisplayTrackerServer downloaden?”

Dit popte de godganse morgen op mn tel.scherm op en vanmiddag was het ineens over 🙏 

Bailey26 schreef op 03-12-2025 om 10:09:

[..]

Voor nu heb ik een ballonspuit besteld. Hopelijk komt hij inderdaad morgen binnen. Kan niet wachten om hem te proberen.

Anders inderdaad even verdere opties onderzoeken.

Voor nu heb ik in ieder geval weer 1 oor waar ik goed mee kan horen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.