Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Vanochtend gingen man en kinderen weg met de mededeling dat ze echt mee zouden eten. 18.15 aan tafel gingen ze echt wel halen.  Dochter zou thuis zijn voor donker en zoon zou zeker op tijd zijn, zodat hij nog kon douchen voor de maaltijd. Man zou er ook om 18.00 zijn, dan kon hij nog even naar zijn vader. 
Inmiddels 18.10 en er is nog niemand en ook nog geen bericht of er treinstoringen zijn.

Noglangnietjarig schreef op 04-12-2025 om 16:02:

[..]

Dit?

“Wil je AdDisplayTrackerServer downloaden?”

Dit popte de godganse morgen op mn tel.scherm op en vanmiddag was het ineens over 🙏

Klopt! Alleen bij mij stond er ipv Server Tevlet 😂.

Stomme woningstichting die de huurders tijdens de renovatie nergens tegemoet wil komen. 
En dan de redenen die ze daarvoor geven..

Loulou39 schreef op 04-12-2025 om 18:15:

[..]

Klopt! Alleen bij mij stond er ipv Server Tevlet 😂.

Servlet hier.

Dat Veronica vandaag de film Sint uitzend. Hoezo niet morgen?? 

kerst schreef op 04-12-2025 om 19:54:

Stomme woningstichting die de huurders tijdens de renovatie nergens tegemoet wil komen.
En dan de redenen die ze daarvoor geven..

Vervelend dat je tegen zoveel problemen aanloopt, is het einde al wel inzicht?

Yumi schreef op 04-12-2025 om 22:15:

[..]

Vervelend dat je tegen zoveel problemen aanloopt, is het einde al wel inzicht?

Ja, over een week als het goed is🙂

BlairW schreef op 04-12-2025 om 20:53:

Dat Veronica vandaag de film Sint uitzend. Hoezo niet morgen??

Ik zou denken omdat mensen dan juist pakjesavond vieren en ze inschatten dat een film kijken dan misschien wat minder snel op de planning staat? 

Cle0 schreef op 04-12-2025 om 22:59:

[..]

Ik zou denken omdat mensen dan juist pakjesavond vieren en ze inschatten dat een film kijken dan misschien wat minder snel op de planning staat?

Het is nou niet bepaald een film die je gezellig gaat kijken met kinderen waarmee je ook nog pakjesavond viert 😁

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.