Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

LazyCat schreef op 06-11-2025 om 11:00:

Ik heb een bestelling gedaan bij Bol, 'vandaag besteld, morgen in huis'. Nou neem ik dat altijd al met een korreltje zout gezien de drukte bij bezorgdiensten, maar nu is mijn pakket al twee dagen vertraagd en de reactie van Bol daarop is dat ik maar moet afwachten tot maandag. Adverteer dan niet met "morgen in huis", maar zeg "volgende week in huis "

Dat heb ik ook al meerder malen ervaren. Post.nl zet dan steeds onder je Track&Trace: sorry, we hebben de bezorgtijd aangepast.....dagen achter elkaar soms.

Anna76 schreef op 06-11-2025 om 12:35:

Aan een recruiter op LinkedIn, ik wil helemaal niet benaderd worden op LinkedIn met flutbaantjes. Ik wil ook helemaal geen andere baan. En aan mezelf dat ik me daar dan weer zo druk over maak en iedere keer twijfel of ik nou nog een bericht terug moet sturen. Daar heb ik helemaal geen zin in, maar dat vind ik dan weer zo onbeleefd.

Ik heb geen LinkedIn profiel maar mijn kinderen wel. Druk met hun studie en niet beschikbaar voor een voltijdsbaan in de transportsector. Zetten ze op hun profiel gaat ze hun rijbewijs hadden gehaald en hup diverse aanbiedingen om groot rijbewijs te kunnen halen met baangarantie. 

LazyCat schreef op 06-11-2025 om 11:00:

Ik heb een bestelling gedaan bij Bol, 'vandaag besteld, morgen in huis'. Nou neem ik dat altijd al met een korreltje zout gezien de drukte bij bezorgdiensten, maar nu is mijn pakket al twee dagen vertraagd en de reactie van Bol daarop is dat ik maar moet afwachten tot maandag. Adverteer dan niet met "morgen in huis", maar zeg "volgende week in huis "

Nog een week of drie en ik probeer niks meer online te bestellen. Pakketdiensten enorm druk met sinterklaas en kerstcadeaus, waardoor er veel vertraging ontstaat. Vorig jaar werkte DHL in december/ januari soms ook op zondag gewoon door..

Ik kom vandaag weer eens tot bijzonder weinig. Dinsdag ook al zo'n dag. Weet ook niet wat ik de schuld kan geven, te vroeg wakker, hormonen, terugslag van de vele spanningen, weet wel dat er weinig aan is.

Herfstappeltaart schreef op 06-11-2025 om 12:39:

[..]

Dat heb ik ook al meerder malen ervaren. Post.nl zet dan steeds onder je Track&Trace: sorry, we hebben de bezorgtijd aangepast.....dagen achter elkaar soms.

of we hebben de bezorgtijd niet gehaald..

ik heb bijna 3 maanden lopen vechten met zowel postnl als aliexpress mijn pakket'' was zoekgeraakt'' en eerst wezen naar elkaar en daarna weigerde alieexpress om een onderzoek te starten.. lang verhaal lang pakketje is 2 weken terug bezorgd

ergenis van vandaag: het ziekenhuis ik had een paar dagen terug een verzoek ingediend voor een herhaal recept, dus ik naar de apotheek en toen bleek dat het pas morgen beschikbaar is.

en morgen kan ik omdat ik tijdens de openingstijden werk...

heb nu een verzoek ingediend voor de afhaal automaat, hopenlijk lukt dat...

Herfstappeltaart schreef op 06-11-2025 om 12:39:

[..]

En ik had laatst dat het wèl bezorgd was op het PostNL punt, en maar goed dat ik dat dus even checkte. 

In de track&trace krijg ik nog steeds de mededelingen, dus nadat het pakje al is opgehaald, dat het bezorgmoment wordt aangepast naar morgen.

Anna76 schreef op 06-11-2025 om 12:35:

Aan een recruiter op LinkedIn, ik wil helemaal niet benaderd worden op LinkedIn met flutbaantjes. Ik wil ook helemaal geen andere baan. En aan mezelf dat ik me daar dan weer zo druk over maak en iedere keer twijfel of ik nou nog een bericht terug moet sturen. Daar heb ik helemaal geen zin in, maar dat vind ik dan weer zo onbeleefd.

Geen bericht terug sturen.

Recruiters op LinkedIn die te weinig replies op hun ongevraagde/premium berichten krijgen krijgen daar weer straf voor van LinkedIn.(Iets met spam beveiliging). 

Aan GLS. Ik wacht al uren op een pakket. En telkens schuift de levertijd op met een kwartier en dan weer een half uur

Moyrrie schreef op 06-11-2025 om 17:43:

Aan GLS. Ik wacht al uren op een pakket. En telkens schuift de levertijd op met een kwartier en dan weer een half uur

Arme pakketbezorger 

Tijdje geleden las ik op Viafora een tip van iemand om via e.a website, cadeau kaarten in te wisselen. Dacht toen, die moet ik onthouden, dat heb ik gedaan Welke site het was weet ik niet meer, zijn er genoeg te vinden maar welke is betrouwbaar? Waarom heb ik dat niet ergens opgeschreven?  Hoop dat iemand het nog weet?

Yumi schreef op 06-11-2025 om 18:08:

Tijdje geleden las ik op Viafora een tip van iemand om via e.a website, cadeau kaarten in te wisselen. Dacht toen, die moet ik onthouden, dat heb ik gedaan Welke site het was weet ik niet meer, zijn er genoeg te vinden maar welke is betrouwbaar? Waarom heb ik dat niet ergens opgeschreven? Hoop dat iemand het nog weet?

Wissel.nl

Ik heb er goede ervaringen mee

lientje69 schreef op 06-11-2025 om 18:22:

[..]

Wissel.nl

Ik heb er goede ervaringen mee

Dank je Lientje 👍️

kerst schreef op 06-11-2025 om 17:51:

[..]

Arme pakketbezorger

Hij kwam nog fluitend het pakket brengen. Dan ben ik mijn ergernis meteen weer vergeten. 

Moyrrie schreef op 06-11-2025 om 19:51:

[..]

Hij kwam nog fluitend het pakket brengen. Dan ben ik mijn ergernis meteen weer vergeten.

Gelukkig maar.

Dat mensen zich zo graag met anderen bemoeien 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.