Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Herfstappeltaart schreef op 24-10-2025 om 07:30:

[..]

Dat weet ik allemaal, maar het gedrag is erger geworden de laatste tijd.

Dit. Ik heb gisteren het interview met suzan en freek gezien, daar vond ik ze nog wel oké. Maar een hele uitzending kijken trek ik niet met haar gedrag. Ik vind het zo vreselijk nep overkomen allemaal.

MelMel schreef op 23-10-2025 om 23:57:

aan mijn amandelsteentjes - ze zijn irritant, doen zeer en ik krijg ze er niet uit

Oh zoooo herkenbaar dit. Die krengen zijn echt de hel. Ze meuren ook nog eens enorm waardoor je constant onzeker bent over je adem. Tenminste, dat was ik wel want ondanks dat ik niks rook en een prima mondhygiene heb rook ik nog steeds uit mijn mond volgens mijn omgeving. 

Ik heb echt alles geprobeerd, van amandelstenen serums die niet hielpen, tot apparaten om ze eruit te krijgen. Niets hielp. Daten durfde ik niet meer, ik bleef een kilometer van mensen af staan en ik werd er zo ongelukkig van. Verder had ik sowieso ook veel last van mijn keel, vaak keelontstekingen ( al vanaf jongs af aan ) en andere ellende met mijn oren en neus ook. Dus ik heb ze laten verwijderen, in september. Ik was er helemaal klaar mee. De KNO arts zei dat ze vol met amandelsteentjes zaten en dat er een flink litteken van een groot abces onder een van de amandelen zat. Dus logisch dat ik er zoveel last van had. Heb je wel eens aan een operatie gedacht? Het is even afzien na afloop, de napijn is echt fiks en duurt minstens 3 a 4 weken ipv 1 week zoals ze je vertellen in het ziekenhuis. Maar ik ben er nu al blij mee. Ik heb geen witte tong meer, nooit meer die rotsteentjes en geen keelontstekingen meer. 

Ik kan het iedereen aanraden. Het is drastisch maar wel effectief en die dingen kunnen je leven echt flink verpesten. Als ze ooit terug zouden groeien zou ik zo opnieuw die operatie laten doen. Ik ben nogal obsessief en onzeker aangelegd en voor mij waren die dingen echt niet gezond voor mijn mentale gesteldheid. 

Netherfield schreef op 24-10-2025 om 01:19:

[..]

Mijne is 2.00 x 2.40 en ik zie dat niet. Er zitten banen in genaaid dus ik onthou dan maar dat het dekbed lengtestrepen heeft.

Dat deed ik bij mijn vorige dekbed ook. Deze heeft blokken en een baan aan elke kant. Die zijn gelijk in aantal, dus het verschil van 20 cm is verdeeld over de blokken. 

Netherfield schreef op 24-10-2025 om 01:19:

[..]

Mijne is 2.00 x 2.40 en ik zie dat niet. Er zitten banen in genaaid dus ik onthou dan maar dat het dekbed lengtestrepen heeft.

Mijn dekbed is 2.40 bij 2.20 in blokken.
Ter herkenning van de brede kant eenvoudig een paar steekjes met gekleurd garen in het midden van de zoom aan de brede kant naaien. Dan vergis je je nooit meer.

Broodjebrie schreef op 24-10-2025 om 08:16:

[..]

Dit. Ik heb gisteren het interview met suzan en freek gezien, daar vond ik ze nog wel oké. Maar een hele uitzending kijken trek ik niet met haar gedrag. Ik vind het zo vreselijk nep overkomen allemaal.

Bij Boris Becker was ze ook niet prettig. Ging ook extra door op de bezemkastaffaire. Later zat hij bij VI en vertelde dat hij het gevoel had in een verhoorkamer te zitten.

Yumi schreef op 24-10-2025 om 08:53:

[..]

Dat deed ik bij mijn vorige dekbed ook. Deze heeft blokken en een baan aan elke kant. Die zijn gelijk in aantal, dus het verschil van 20 cm is verdeeld over de blokken.

Volgens mij kun je het zien aan het label. Die moet aan de zijkant zitten,  dan heb je hem goed, dacht ik.

SuzyQFive schreef op 24-10-2025 om 00:39:

Jullie weten dat Jinek in de VS geboren is? Amerikanistiek heeft gedaan en voor die 4jr dat ze bij RTL zat ook iets van 15jr bij de publieke zat waar ze ook heel Amerikaans gericht was bij talkshows ed? Is niets nieuws lijkt me.

Ik denk dat heel Nederland zich hier wel van bewust is.

Nu heb ik maandag een enkel consult van tien minuutjes bij de huisarts. En nu heb ik er weer  een klacht bijgekregen. Maar dan had ik dus eigenlijk dubbel consult moeten boeken. En huisarts spreekuur zit dan stampvol nu. (Huisarts houdt ook maar twee dagen spreekuur per week)
 Dit is al de tweede keer in korte tijd. Volgende keer boek ik dus standaard dubbel consult.Kan het sneller, dan kan de volgende patiënt eerder.🙂

Oja en die ellendige wc potten met die onbegrijpelijk nauwe halsen. Ontlasting blijft er soms steken. Dus nu kan ik weer met mijn hand in een plastic zak die door de wc hals duwen😡

Ik zit te wachten op een telefoontje van de Arbodienst.  Duurt lang......

In alle programma's die over de aankomende verkiezingen gaan is er weer een oud stopwoordje uit de kast gehaald. Alles schuurt weer. Echt, welk programma er ook opstaat en ook op het nieuws. Dit schuurt met dat en zus schuurt met zo. Ik vind dat heel naar.

Broodjebrie schreef op 24-10-2025 om 08:16:

[..]

Ik ook. Overdreven.

kerst schreef op 24-10-2025 om 10:44:

Nu heb ik maandag een enkel consult van tien minuutjes bij de huisarts. En nu heb ik er weer een klacht bijgekregen. Maar dan had ik dus eigenlijk dubbel consult moeten boeken. En huisarts spreekuur zit dan stampvol nu. (Huisarts houdt ook maar twee dagen spreekuur per week)
Dit is al de tweede keer in korte tijd. Volgende keer boek ik dus standaard dubbel consult.Kan het sneller, dan kan de volgende patiënt eerder.🙂

Oja en die ellendige wc potten met die onbegrijpelijk nauwe halsen. Ontlasting blijft er soms steken. Dus nu kan ik weer met mijn hand in een plastic zak die door de wc hals duwen😡

Sinds de verbouwing hebben wij ook zo'n w.c. pot . Heel irritant.

Ongesteld, gestopt met roken en dit sombere weer. Blegh.

afwasmiddel helpt ook tegen verstoppingen in de wc, ik heb er ook vaak last van. 

veel beter dan soda 

kerst schreef op 24-10-2025 om 10:44:

Nu heb ik maandag een enkel consult van tien minuutjes bij de huisarts. En nu heb ik er weer een klacht bijgekregen. Maar dan had ik dus eigenlijk dubbel consult moeten boeken. En huisarts spreekuur zit dan stampvol nu. (Huisarts houdt ook maar twee dagen spreekuur per week)

Ik was maandag bij de huisarts voor 1 ding en toen zei ik terloops dat ik nog iets heb.

Kwam helemaal goed.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.