Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

kerst schreef op 24-10-2025 om 10:44:

Nu heb ik maandag een enkel consult van tien minuutjes bij de huisarts. En nu heb ik er weer een klacht bijgekregen. Maar dan had ik dus eigenlijk dubbel consult moeten boeken. En huisarts spreekuur zit dan stampvol nu. (Huisarts houdt ook maar twee dagen spreekuur per week)
Dit is al de tweede keer in korte tijd. Volgende keer boek ik dus standaard dubbel consult.Kan het sneller, dan kan de volgende patiënt eerder.🙂

Oja en die ellendige wc potten met die onbegrijpelijk nauwe halsen. Ontlasting blijft er soms steken. Dus nu kan ik weer met mijn hand in een plastic zak die door de wc hals duwen😡

Zo’n pot had ik mijn vorige huis ook. Dat was wat met 8 kinderen in huis 🤓

Bloemenzee schreef op 23-10-2025 om 23:31:

Iedereen vraagt aandacht, maar er lijkt totaal geen interesse voor mij.

Vertel... 

Bleh, zo geen zin om die koopavond te werken vandaag. En vracht dag dus de hele dag bezig zijn met uitpakken en tegelijkertijd klanten helpen. Totaal overprikkeld raak ik daarvan, dat twee dingen tegelijk moeten doen. En ik zie mijn hond ook niet vandaag omdat ik zo laat moet werken. Normaal pas ik op op vrijdag. Ik zal blij zijn als het kwart over acht is. 

Herfstappeltaart schreef op 24-10-2025 om 11:29:

[..]

Sinds de verbouwing hebben wij ook zo'n w.c. pot . Heel irritant.

Mijn zoon heeft dat bij bijna iedere grote boodschap. Ik heb toen een soort van doorsteekveer gekocht. Ook vies om te doen maar ik denk beter als met plastic de boel doorduwen. Mijn zoon deed en doet dit overigens zelf als het geval zich voordoet (mocht iemand denken dat ik dat nog steeds voor hem doe).

Broodjebrie schreef op 24-10-2025 om 10:11:

[..]

Volgens mij kun je het zien aan het label. Die moet aan de zijkant zitten, dan heb je hem goed, dacht ik.

Wat goed, ik zie dat hij inderdaad aan de zijkant zit 

Dank je!

Yumi schreef op 24-10-2025 om 14:14:

[..]

Wat goed, ik zie dat hij inderdaad aan de zijkant zit

Dank je!

Haha top, graag gedaan!!

Thora schreef op 24-10-2025 om 13:14:

[..]

Mijn zoon heeft dat bij bijna iedere grote boodschap. Ik heb toen een soort van doorsteekveer gekocht. Ook vies om te doen maar ik denk beter als met plastic de boel doorduwen. Mijn zoon deed en doet dit overigens zelf als het geval zich voordoet (mocht iemand denken dat ik dat nog steeds voor hem doe).

Hoe heet zo' n veer? Of heb je een foto?

Herfstappeltaart schreef op 24-10-2025 om 11:29:

[..]

Sinds de verbouwing hebben wij ook zo'n w.c. pot . Heel irritant.

In het kader hiervan heb ik nog een leuke.

Bij mij op het werk hebben wij van die wastafels waar het kraantje heel dicht tegen de rand zit, dat is al irritant; maar nog erger is het (open) gat net onder het kraantje.
Iets te wild je handen wassen of je duim zit erin (of is dat alleen mijn angst?)

noas_1993 schreef op 24-10-2025 om 17:48:

[..]

In het kader hiervan heb ik nog een leuke.

Bij mij op het werk hebben wij van die wastafels waar het kraantje heel dicht tegen de rand zit, dat is al irritant; maar nog erger is het (open) gat net onder het kraantje.
Iets te wild je handen wassen of je duim zit erin (of is dat alleen mijn angst?)

Ooh ik vind dat ook zo stom, dat je eigenlijk net één hand kunt wassen. Doe dan geen wastafel, en niet zo'n ding voor de vorm.

In mijn huis zat er ook zo een toen ik het kocht. Bij de toiletverbouwing is daar een gewone wastafel in gegaan waar je beide handen onder de straal van de kraan kwijt kunt. Zonder angst om vingers kwijt te raken

Oh en ik erger me aan mezelf. Ik ben een sollicitatiebrief aan het schrijven en kan me niet concentreren. Gebruik het forum als SOG-optie. 

Ik kan wel een schop onder mijn kont gebruiken. 

Schoondochter schreef op 24-10-2025 om 18:26:

Oh en ik erger me aan mezelf. Ik ben een sollicitatiebrief aan het schrijven en kan me niet concentreren. Gebruik het forum als SOG-optie.

Ik kan wel een schop onder mijn kont gebruiken.

Schop! Aan het werk jij! 

Schemerlampje schreef op 24-10-2025 om 18:43:

[..]

Schop! Aan het werk jij!

Danku! Het is gelukt.

wat een klote weer!!! I
Tis alles in een vandaag; wind,zon regen en juist vandaag moet ik erop uit.

Deze ergernis blijft nog wel minstens 20 jaar. Vorig jaar een nieuwe keuken en ik zag pas later dat de kraan niet recht boven de afvoer van de wasbak zit, zit ongeveer 5mm naar rechts, en ook iets te ver naar voren. Buiten dat het optisch een beetje raar is komt de waterstraal voorbij het afvoerputje en dat spettert de hele gootsteen nat. 

Schoondochter schreef op 24-10-2025 om 21:14:

[..]

Danku! Het is gelukt.

Goed zo! Succes met de sollicitatie verder, hopelijk wordt je uitgenodigd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.