Huiskamer
lientje69
21-10-2025 om 14:31
Dolfje schreef op 21-10-2025 om 14:18:
Ik heb het een hele tijd geleden hier volgens mij ook al eens gemeld maar we hebben een raar geluid hier. Het is tijden weggeweest maar sinds afgelopen vrijdag of zo is het weer terug.
Het lijkt een machine die aanstaat of de wind en geen idee waar het vandaan komt en waarom het dus weg was en nu weer terug.
Wij hebben dat ook regelmatig. Is bij ons de fabriek in de buurt.
Tuinfluiter
21-10-2025 om 15:17
Dolfje schreef op 21-10-2025 om 14:18:
Ik heb het een hele tijd geleden hier volgens mij ook al eens gemeld maar we hebben een raar geluid hier. Het is tijden weggeweest maar sinds afgelopen vrijdag of zo is het weer terug.
Het lijkt een machine die aanstaat of de wind en geen idee waar het vandaan komt en waarom het dus weg was en nu weer terug.
Warmtepomp?
lientje69
21-10-2025 om 15:41
Glaszetter komt een nieuw raam in de deur zetten. Kondigde zijn komst niet aan, begon gelijk met hamer en beitel op de buitendeur te rammen. Schrok me verdorie de tandjes, had eerst ff op de bel gedrukt! Niet goed voor mijn toch al niet beste bloeddruk en hartslag.
Dolfje
21-10-2025 om 15:45
Tuinfluiter schreef op 21-10-2025 om 15:17:
[..]
Warmtepomp?
Dat dacht ik de vorige keer ook maar buiten hoor ik niks. Het zit in de muur /leidingen of wat dan ook.
Dolfje
21-10-2025 om 15:45
lientje69 schreef op 21-10-2025 om 14:31:
[..]
Wij hebben dat ook regelmatig. Is bij ons de fabriek in de buurt.
Buiten hoor ik dus echt niks!
Broadway
21-10-2025 om 15:49
Dolfje schreef op 21-10-2025 om 15:45:
[..]
Dat dacht ik de vorige keer ook maar buiten hoor ik niks. Het zit in de muur /leidingen of wat dan ook.
verwarming? moet die misschien ontlucht worden? je hebt hem waarschijnlijk al tijden niet aan en nu weer wel? dat kan wel zulk geluid geven in de muren
Dolfje
21-10-2025 om 16:57
Niet onze verwarming want wij verwarmen met de airco. Appartement boven ons is leeg dus daarboven misschien.. Maar dan toch raar dat het 2 jaar geleden ofzo voor het laatst zo was.
Nu heb ik de tv aan en valt het niet zo op maar als ik dit te lezen is het zo irritant.
kerst
21-10-2025 om 17:01
Kan ik verdorie weer de kattenbak verschonen.
En heb menstruatie buikpijn. (Gelukkig nu een Mirena spiraal en sindsdien weinig bloedverlies)
Over geluiden gesproken; hier constant het suizende geluid van de ventilator. Kan niet uitgezet. Is op flat van dak gemonteerd.
Wilgenkatje-
21-10-2025 om 17:26
Geergerd aan jeugdige mannelijke medetreinreizigers die voor de hele coupe van A tot Z te volgen waren in hun verslaggeving van hun alcoholinname, de mate van langdurig compleet Lazarus zijn, het vele blowen en hoe ze er daarbij uitzagen (filmpje!) en de bedavonturen (inclusief afkeurend commentaar over de in hun ogen afzichtelijke vrouwen) van zichzelf en medestudenten. Ik werd er knap onpasselijk en kwaad van.
BlairW
21-10-2025 om 17:35
Aan mijn schoonouders die voor de zoveelste keer wat leuks zijn gaan doen met de kleinkinderen, behalve met onze dochter. Want “wij zijn toch niet thuis”. Nee, nu niet nee! Maar je hebt ook nooit wat gezegd over deze plannen, zodat ik er eventueel voor had kunnen zorgen dat dochter wel gewoon mee kon! Of ze hadden gisteren kunnen gaan, want toen was dochter ook gewoon thuis! Ik ben er echt zo klaar mee dat ze de andere kleinkinderen voortrekken 
JtM
21-10-2025 om 17:44
BlairW schreef op 21-10-2025 om 17:35:
Aan mijn schoonouders die voor de zoveelste keer wat leuks zijn gaan doen met de kleinkinderen, behalve met onze dochter. Want “wij zijn toch niet thuis”. Nee, nu niet nee! Maar je hebt ook nooit wat gezegd over deze plannen, zodat ik er eventueel voor had kunnen zorgen dat dochter wel gewoon mee kon! Of ze hadden gisteren kunnen gaan, want toen was dochter ook gewoon thuis! Ik ben er echt zo klaar mee dat ze de andere kleinkinderen voortrekken
Wat zielig voor jullie dochter zeg!
Bailey26
21-10-2025 om 17:50
BlairW schreef op 21-10-2025 om 17:35:
Aii dat is pijnlijk. Heeft dochter het zelf ook door dat ze nooit wordt uitgenodigd door opa en oma om wat leuks te doen en de andere kinderen wel?
BlairW
21-10-2025 om 17:54
Bailey26 schreef op 21-10-2025 om 17:50:
[..]
Aii dat is pijnlijk. Heeft dochter het zelf ook door dat ze nooit wordt uitgenodigd door opa en oma om wat leuks te doen en de andere kinderen wel?
Dat heeft ze helaas door ja. Ze is inmiddels puber, dus niet gek 😕
Koettie
21-10-2025 om 17:55
Ebike weer stuk. Vind echt dat ie te vaak moet hoor. Vaak kleine dingetjes maar fiets is mn vervoer, ook tijdens werk en elke keer terug en weer heen lopen naar fietsenmaker is 40 min en komt nooit eens goed uit. Nu grote reparatie, 260 euro pff. Terwijl dat ding net drie jaar oud is en nu tandwiel afgenomen in de motor? Ga wel met ophalen even goed vragen hoe dat zit.
Dolfje
21-10-2025 om 18:12
BlairW schreef op 21-10-2025 om 17:54:
[..]
Dat heeft ze helaas door ja. Ze is inmiddels puber, dus niet gek 😕
Dat is echt niet leuk.