Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

BlairW schreef op 21-10-2025 om 17:54:

[..]

Dat heeft ze helaas door ja. Ze is inmiddels puber, dus niet gek 😕

Heel sneu. En als jullie er wat van zeggen dan zie je het vast allemaal verkeerd. 

Ik had vroeger ook z'n opa en oma. Ik denk dat ik vanaf een jaar of 12 alleen nog op de verjaardag kwam. Toen ze ouder waren hebben ze er wel eens over geklaagd dat ik (en andere kleinkinderen ) zo weinig kwam. Eigen schuld.

Hoe is dochter er onder?

Ik hoef maar naar de keuken, wc, of slaapkamer en terug naar de bank te lopen en ik ben buiten adem. Ben aan het hijgen, net een oude stoom locomotief. Die longaanval is mij niet in de koude kleren gaan zitten, en ik ben hier in totaal 6 weken zoet mee. 24 november krijg ik een longfunctie test, ik hoop niet dat door die longaanval, rest schade is ontstaan aan mijn longen.
Vannacht had ik weer moeite met ademen, voelde afgekneld.

Wilgenkatje- schreef op 21-10-2025 om 17:26:

Geergerd aan jeugdige mannelijke medetreinreizigers die voor de hele coupe van A tot Z te volgen waren in hun verslaggeving van hun alcoholinname, de mate van langdurig compleet Lazarus zijn, het vele blowen en hoe ze er daarbij uitzagen (filmpje!) en de bedavonturen (inclusief afkeurend commentaar over de in hun ogen afzichtelijke vrouwen) van zichzelf en medestudenten. Ik werd er knap onpasselijk en kwaad van.

Oh, walgelijk! Je zou er eigenlijk iets van moeten zeggen, maar ik denk niet dat ik dat zou durven. En tenzij ik een geniale oneliner kan bedenken, denk ik dat ik als ouwe taart ook niet veel indruk zal maken.

Bailey26 schreef op 21-10-2025 om 18:29:

[..]

Heel sneu. En als jullie er wat van zeggen dan zie je het vast allemaal verkeerd.

Ik had vroeger ook z'n opa en oma. Ik denk dat ik vanaf een jaar of 12 alleen nog op de verjaardag kwam. Toen ze ouder waren hebben ze er wel eens over geklaagd dat ik (en andere kleinkinderen ) zo weinig kwam. Eigen schuld.

Hoe is dochter er onder?

Precies dat ja. Dochter vind het wel prima. Gaat ook vaak niet meer mee op bezoek inderdaad. Ze heeft gelukkig wel een andere hele leuke opa en oma 😊

Naminokurashi schreef op 21-10-2025 om 18:30:

Ik hoef maar naar de keuken, wc, of slaapkamer en terug naar de bank te lopen en ik ben buiten adem. Ben aan het hijgen, net een oude stoom locomotief. Die longaanval is mij niet in de koude kleren gaan zitten, en ik ben hier in totaal 6 weken zoet mee. 24 november krijg ik een longfunctie test, ik hoop niet dat door die longaanval, rest schade is ontstaan aan mijn longen.
Vannacht had ik weer moeite met ademen, voelde afgekneld.

Ik zou als ik jou was niet gaan zitten wachten op die longfunctietest, maar nu contact opnemen. Heb je copd en krijg je controles bij de huisarts of de longarts? Bel ze, dit duurt veel te lang! Sterkte 

Yumi schreef op 21-10-2025 om 23:13:

[..]

Ik zou als ik jou was niet gaan zitten wachten op die longfunctietest, maar nu contact opnemen. Heb je copd en krijg je controles bij de huisarts of de longarts? Bel ze, dit duurt veel te lang! Sterkte

Nee, gewoon astma en geen controles bij huisarts of longarts 

Naminokurashi schreef op 22-10-2025 om 08:24:

[..]

Nee, gewoon astma en geen controles bij huisarts of longarts

Goedemorgen, gaat het wat beter?

Heb iets verkloot op het werk. Komt wel weer goed, maar voel me heel dom nu. 

theezakje is weer stuk gegaan in mijn fles, en  ik heb morgenavond een event maar nu lees ik dat het gaat stormen,

en ik had er al geen zin in, en nu helemaal al niet meer 

Yumi schreef op 22-10-2025 om 08:35:

[..]

Goedemorgen, gaat het wat beter?

Ja, al stuk beter

Dolfje schreef op 21-10-2025 om 16:57:

Niet onze verwarming want wij verwarmen met de airco. Appartement boven ons is leeg dus daarboven misschien.. Maar dan toch raar dat het 2 jaar geleden ofzo voor het laatst zo was.
Nu heb ik de tv aan en valt het niet zo op maar als ik dit te lezen is het zo irritant.

Wij hebben tijdenlang een heleboel herrie in de CV gehad, en dat zal doorgedreund hebben naar de buren. Ik geneerde me er wel voor, het was echt hard. Monteur is langsgeweest, kon niks vinden. Alle leidingen vastgezet, dat was het ook niet. 

Uiteindelijk bleek het iets met de afstelling van de CV te zijn, dankzij een behulpzame forummer kwamen we daar achter. Die monteur was dus een sufferd dat hij dat niet wist. 

Maar het kan dus best iets in de CV van de buren zijn. En dat merk je als de CV weer aan gaat. 

lientje69 schreef op 21-10-2025 om 13:16:

Mijn moeder heeft overigens een bezorgbox voor haar medicijnen staan, kan dat bij jou ook niet?

Dit was medicatie waar ik moest tekenen voor ontvangst en ging niet via de gewone apotheek. Maar intussen is het binnen, hoera 

Bakblik schreef op 21-10-2025 om 13:51:

Omdat de stoep hier in de wijk af en toe onbegaanbaar is door boomwortels, verzakkingen en, zoals vandaag, kriskras neergeplempte containers en scheef geparkeerde auto's. Ik loop heel vaak op de weg hier in de wijk, ook omdat ik het niet kan hebben als ik zou struikelen.

Net zoiets ja. Ik ben nogal een struikelaar, door fysieke onvolkomenheden. Om de paar weken lig ik weer op de grond. Stroomkabels over de stoep (voor opladen auto), omhoogstekende stoeptegels, randjes etc vermijd ik liever. Maar je ziet niks aan me, dus mensen zullen mij wel raar vinden. 

Ginevra schreef op 22-10-2025 om 12:25:

[..]

Net zoiets ja. Ik ben nogal een struikelaar, door fysieke onvolkomenheden. Om de paar weken lig ik weer op de grond. Stroomkabels over de stoep (voor opladen auto), omhoogstekende stoeptegels, randjes etc vermijd ik liever. Maar je ziet niks aan me, dus mensen zullen mij wel raar vinden.

Wij zijn buddies wij horen bij elkaar. Dat ik "niet goed zie" ziet niemand aan mij. Als ik naar de stoep kijk om niet te struikelen als er boomwortels tegels opwippen dan zie ik niet de fietser die er in de verte aankomt en andersom.

Bakblik schreef op 22-10-2025 om 12:58:

[..]

Wij zijn buddies wij horen bij elkaar. Dat ik "niet goed zie" ziet niemand aan mij. Als ik naar de stoep kijk om niet te struikelen als er boomwortels tegels opwippen dan zie ik niet de fietsers die er in de verte aankomt en andersom.

Haha, blind buddies

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.