Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

HAHA!wait..what schreef op 13-10-2025 om 20:21:

Zo'n vervelende toon van werkgever via de mail. We komen er niet lekker uit samen en ik loop zo erg op m'n tenen op het moment..
Ik heb veel (hoofd)pijn en daar nog rondlopen en mijn werk doen kost me al mijn energie (en meer 😕 ) Stom gedoe. Wil het zo graag achter me laten!

Geen wonder dat je hoofdpijn, niks geeft zoveel stres dan op je tenen te moeten lopen. 

Maheiden schreef op 13-10-2025 om 20:49:

Door de ergernis over een piepje in de auto bedacht ik me opeens nog een ergernis nl. toeteren in reclames. Gisteren reed ik een voorrangsweg op, hoor ik opeens een toeter. Uit de radio dus. Ik schrok me wild! Dacht dat ik bijna iemand aanreed ofzo. Dat zou echt verboden moeten worden.

Inderdaad! Tijdje terug was er ook telkens een reclame met getoeter op de radio. Of met een sirene, ook zo achterlijk!

HAHA!wait..what schreef op 13-10-2025 om 20:14:

Hoe is het verder vandaag gegaan, Lientje?
Schrik er wel van Hopelijk lukt het je om het de komende tijd rustig aan te doen.
Jij en je gezondheid zijn nu (eigenlijk altijd) het allerbelangrijkste

Lientje mag even niet op haar telefoon, is opgenomen in het zh. De rest moet ze maar vertellen wanneer het wel weer kan. 

BlairW schreef op 13-10-2025 om 23:19:

[..]

Inderdaad! Tijdje terug was er ook telkens een reclame met getoeter op de radio. Of met een sirene, ook zo achterlijk!

Ja! Die eerste keer met die toeter schrok ik me wild, stak net een kruising over. 

SuzyQFive schreef op 13-10-2025 om 23:52:

[..]

Lientje mag even niet op haar telefoon, is opgenomen in het zh. De rest moet ze maar vertellen wanneer het wel weer kan.

Bedankt voor je berichtje

HAHA!wait..what schreef op 13-10-2025 om 20:14:

Hoe is het verder vandaag gegaan, Lientje?
Schrik er wel van Hopelijk lukt het je om het de komende tijd rustig aan te doen.
Jij en je gezondheid zijn nu (eigenlijk altijd) het allerbelangrijkste

Ik lig in het ziekenhuis.  Het was een hersenbloeding.  Nu klaarwakker want elk uur moeten ze me wekken. Lig aan een constante bloeddrukmeter en hartmonitor.

SuzyQFive schreef op 13-10-2025 om 23:52:

[..]

Strenge zuster is naar huis  . Dus heb hem weer gepakt. Doe toch geen oog dicht en anders duurt de nacht helemaal zo lang. Lezen kan ook niet want dan stoor ik de anderen. 

lientje69 schreef op 14-10-2025 om 02:46:

[..]

Ik lig in het ziekenhuis. Het was een hersenbloeding. Nu klaarwakker want elk uur moeten ze me wekken. Lig aan een constante bloeddrukmeter en hartmonitor.

Wat slecht zeg,  dat ze je eerder zonder verdere controle naar huis gestuurd hebben! Goed dat je nu in het ziekenhuis bent.  Heel veel sterkte Lientje, ik hoop dat je ondanks de slechte nachtrust,  verder een goede nacht hebt gehad 🍀

[..]

Ik lig in het ziekenhuis. Het was een hersenbloeding. Nu klaarwakker want elk uur moeten ze me wekken. Lig aan een constante bloeddrukmeter en hartmonitor.

Schrikken zeg. En nee in het ziekenhuis moeten blijven is niet fijn. Maar het is op dit moment wel de meest goede plek voor je. Hopelijk is het toch gelukt om af en toe even wat te slapen. De ochtend wordt bijna opgestart

Heel veel sterkte!

Sterkte Lientje 

Heel veel sterkte Lientje69! Beterschap💐

[..]

Veel sterkte !

Ach Lientje, je vermoeden klopte dus. Wat raar dat in eerste instantie zo laks werd gereageerd. Veel sterkte!

[..]

Heftig Lientje.....heel veel sterkte en beterschap 💐

[..]

Oh wat erg!

Heel veel sterkte 🌷

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.