Huiskamer
Cle0
13-10-2025 om 18:30
SuzyQFive schreef op 13-10-2025 om 17:28:
[..]
Hehehe, die heb ik ook regelmatig. Al jaren trouwens. Ik heb een voormalige politieauto gehad (recherche) en die had het al.
Die van mij piept bij een te zware tas op de stoel, dus heb altijd de gordel vast van de bijrijder stoel.
Mijn auto piept ook als het buiten 4 graden is, niet bij 3 of bij 2 maar alleen bij 4. Duurt even voordat je erachter bent dat dat de reden is.
Yumi
13-10-2025 om 18:49
Naminokurashi schreef op 13-10-2025 om 17:08:
Na een recent doorgemaakte longaanval( afgelopen vrijdag) merk ik dat conditie niet optimaal is. Misschien wil ik te snel, hersteltijd staat 4 tot 6 weken. Zit nu ook aan de prednison tot morgenavond. 24 november krijg ik een test om te kijken hoe het nu verder gaat.
Gisteren was ik ruim de gehele dag buiten adem, is bekend dat er goede en slechte dagen zijn.
Vandaag met de Franse slag gestofzuigd, maar het zint me niet.
Misschien toch maar aan toe geven dat het de eerste komende weken niet gaat zoals het moet
Rustig aan en beterschap
Herfstappeltaart
13-10-2025 om 19:36
Ik heb me net enorm geërgerd aan Wouter de Winther van de Telegraaf die bij Eva zit. Hij zat ijskoud te beweren dat Timmermans kiezersbedrog pleegt omdat hij in het campagnespotje van GL/PvdA zegt dat hij 100.000 huizen wil bouwen en gisteren tijdens het RTL4-debat zei dat hij niet de garantie kan geven dat dit lukt.
Dat is géén kiezersbedrog Wouter! Dat is eerlijk, een eerlijkheid die de anderen gisteravond niet hadden. Er werd gevraagd om een GARANTIE. Dat kan niet 1 partij geven. GL/PvdA trekt er heel veel geld voor uit en heeft de intentie die huizen te bouwen. Garanderen kan niemand iets. En dat was de vraag. Stemmingmakerij van De Winther weer.
BlairW
13-10-2025 om 19:46
kerst schreef op 13-10-2025 om 17:19:
OT: elektronische snufjes in de auto : Ik schrok vanmiddag toen ineens in druk verkeer een rood lampje ging branden op het dashboard..
Bleek het waarschuwingslampje voor de autogordel op de bijrijdersstoel waar mijn tas lag![]()
Maarja komt natuurlijk door die belachelijke voorschriften waar die autofabrikanten zich aan moeten houden. Is toch geen enkele consument die tijdens het rijden op zo'n irritant ROOD lampje zit te wachten neem ik aan..!
Ik heb het altijd in de winter. Beneden 4 graden geeft de auto een piepje, want dan kan het glad zijn en moet je opletten of zo. Maar echt, ik schrik me elke keer weer de rambam van dat piepje en vergeet ook elk jaar opnieuw waarvoor dat piepje is! Dan zie ik uiteindelijk die 4 graden knipperen op het dashboard en zakt mijn hartslag weer. Maar echt hoor, ga weg met je piepjes!
BlairW
13-10-2025 om 19:46
Cle0 schreef op 13-10-2025 om 18:30:
[..]
Die van mij piept bij een te zware tas op de stoel, dus heb altijd de gordel vast van de bijrijder stoel.
Mijn auto piept ook als het buiten 4 graden is, niet bij 3 of bij 2 maar alleen bij 4. Duurt even voordat je erachter bent dat dat de reden is.
Ow haha, nou dit dus!!
HAHA!wait..what
13-10-2025 om 20:14
Hoe is het verder vandaag gegaan, Lientje?
Schrik er wel van
Hopelijk lukt het je om het de komende tijd rustig aan te doen.
Jij en je gezondheid zijn nu (eigenlijk altijd) het allerbelangrijkste
HAHA!wait..what
13-10-2025 om 20:21
Zo'n vervelende toon van werkgever via de mail. We komen er niet lekker uit samen en ik loop zo erg op m'n tenen op het moment..
Ik heb veel (hoofd)pijn en daar nog rondlopen en mijn werk doen kost me al mijn energie (en meer 😕 ) Stom gedoe. Wil het zo graag achter me laten!
Rogue
13-10-2025 om 20:25
ik erger me groen/geel/paars aan de beelden van de demonstratie van gister...
Loulou39
13-10-2025 om 20:28
HAHA!wait..what schreef op 13-10-2025 om 20:21:
Zo'n vervelende toon van werkgever via de mail. We komen er niet lekker uit samen en ik loop zo erg op m'n tenen op het moment..
Ik heb veel (hoofd)pijn en daar nog rondlopen en mijn werk doen kost me al mijn energie (en meer 😕 ) Stom gedoe. Wil het zo graag achter me laten!
Oh bah!
Sterkte 💕
Broodjebrie
13-10-2025 om 20:34
HAHA!wait..what schreef op 13-10-2025 om 20:21:
Ach nee wat vervelend dit zeg...
Maheiden
13-10-2025 om 20:49
Door de ergernis over een piepje in de auto bedacht ik me opeens nog een ergernis nl. toeteren in reclames. Gisteren reed ik een voorrangsweg op, hoor ik opeens een toeter. Uit de radio dus. Ik schrok me wild! Dacht dat ik bijna iemand aanreed ofzo. Dat zou echt verboden moeten worden.
kerst
13-10-2025 om 20:49
Herfstappeltaart schreef op 13-10-2025 om 19:36:
Ik heb me net enorm geërgerd aan Wouter de Winther van de Telegraaf die bij Eva zit. Hij zat ijskoud te beweren dat Timmermans kiezersbedrog pleegt omdat hij in het campagnespotje van GL/PvdA zegt dat hij 100.000 huizen wil bouwen en gisteren tijdens het RTL4-debat zei dat hij niet de garantie kan geven dat dit lukt.
Dat is géén kiezersbedrog Wouter! Dat is eerlijk, een eerlijkheid die de anderen gisteravond niet hadden. Er werd gevraagd om een GARANTIE. Dat kan niet 1 partij geven. GL/PvdA trekt er heel veel geld voor uit en heeft de intentie die huizen te bouwen. Garanderen kan niemand iets. En dat was de vraag. Stemmingmakerij van De Winther weer.
Die Wouter de Winter geeft me niet echt een betrouwbare indruk. Type Mark Rutte?
Herfstappeltaart
13-10-2025 om 21:28
kerst schreef op 13-10-2025 om 20:49:
[..]
Die Wouter de Winter geeft me niet echt een betrouwbare indruk. Type Mark Rutte?
Laten we zeggen dat het een echte Telegraaf-journalist is.
Dolfje
13-10-2025 om 22:12
Heel de avond al flink geknal hier in de wijk. Van die harde doffe klappen. De ramen trillen er van.