Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

lientje69 schreef op 13-10-2025 om 12:41:

Nu werd ik gebeld dat ik me met spoed op de eerste hulp moet melden.

alsof dat nog zin heeft. Gierend druk hier

Ander ziekenhuis dan waar dochter werkt. Ik wacht maar af. Gaat hele middag duren..

Ik begrijp dat het voor jou ineens teveel is, maar ik ben blij dat je vanmiddag al terecht kunt. 

Sterkte Lientje69!  Goed dat je zo snel in het ziekenhuis gecheckt kunt worden. 

Ander ziekenhuis dan waar dochter werkt. Ik wacht maar af. Gaat hele middag duren..

Heel fijn dat je alsnog met spoed gezien wordt. Dan gaat het maar de hele dag duren. Deze dag gaat voorbij. Je gezondheid moet nu even op 1 staan.

Is er iemand met je mee? En anders zijn wij hier voor je tussen het wachten door. 

hoi Lientje, ik ken je niet maar wil je nu even wel met mijn strenge blik en wapperend vingertje wijzen op de verkeerde volgorde van je prioriteiten. 

jouw gezondheid is nummer één, daarna de rest. 

Sterkte en succes!

Bailey26 schreef op 13-10-2025 om 13:34:

[..]

Heel fijn dat je alsnog met spoed gezien wordt. Dan gaat het maar de hele dag duren. Deze dag gaat voorbij. Je gezondheid moet nu even op 1 staan.

Is er iemand met je mee? En anders zijn wij hier voor je tussen het wachten door.

Dit!

Succes en sterkte!

Lientje, een meelezer hier. Heel veel sterkte en beterschap🌺🌺

Succes Lientje , ik spreek denk ik voor iedereen hier dat we blij zijn dat je alsnog vandaag gezien wordt in het ziekenhuis. 

Bailey26 schreef op 13-10-2025 om 13:34:

[..]

Ja mijn man heeft vrij genomen vanmorgen.  Na de nacht met weinig slaap.

Dolfje schreef op 13-10-2025 om 14:05:

Succes Lientje , ik spreek denk ik voor iedereen hier dat we blij zijn dat je alsnog vandaag gezien wordt in het ziekenhuis.

Zeker. Sterkte Lientje! 

lientje69 schreef op 13-10-2025 om 14:11:

[..]

Ja mijn man heeft vrij genomen vanmorgen. Na de nacht met weinig slaap.

Fijn dat je man mee is! Laat anderen nu maar even voor je zorgen en dingen regelen.

natuurlijk heeft het zin Lientje69.  Ze kunnen waarschijnlijk op de scan zien of je een tia hebt gehad. Plus direct diverse onderzoeken doen.  Gewoon het hele verhaal.  Duplex,  EEG.  Duidelijkheid krijgen plus hopelijk behandeling starten.  Sterkte! Liefs. 

Na een recent doorgemaakte longaanval( afgelopen vrijdag) merk ik dat conditie niet optimaal is. Misschien wil ik te snel, hersteltijd staat 4 tot 6 weken. Zit nu ook aan de prednison tot morgenavond. 24 november krijg ik een test om te kijken hoe het nu verder gaat. 
Gisteren was ik ruim de gehele dag buiten adem, is bekend dat er goede en slechte dagen zijn.
Vandaag met de Franse slag gestofzuigd, maar het zint me niet.
Misschien toch maar aan toe geven dat het de eerste komende weken niet gaat zoals het moet

Sterkte Lientje en succes in het ziekenhuis vandaag!

OT: elektronische snufjes in de auto : Ik schrok vanmiddag toen ineens in druk verkeer een rood lampje ging branden op het dashboard.. 
Bleek het waarschuwingslampje voor de autogordel op de bijrijdersstoel waar mijn tas lag
Maarja komt natuurlijk door die belachelijke voorschriften waar die autofabrikanten zich aan moeten houden. Is toch geen enkele consument die tijdens het rijden op zo'n irritant ROOD lampje zit te wachten neem ik aan..!

kerst schreef op 13-10-2025 om 17:19:

Sterkte Lientje en succes in het ziekenhuis vandaag!

OT: elektronische snufjes in de auto : Ik schrok vanmiddag toen ineens in druk verkeer een rood lampje ging branden op het dashboard..
Bleek het waarschuwingslampje voor de autogordel op de bijrijdersstoel waar mijn tas lag
Maarja komt natuurlijk door die belachelijke voorschriften waar die autofabrikanten zich aan moeten houden. Is toch geen enkele consument die tijdens het rijden op zo'n irritant ROOD lampje zit te wachten neem ik aan..!

Hehehe, die heb ik ook regelmatig. Al jaren trouwens. Ik heb een voormalige politieauto gehad (recherche) en die had het al. 

@Lientje: jeetje, wat heftig. Veel sterkte! Wees lief voor jezelf en luister goed naar je lichaam. Volgens mij ben je iemand die eerst altijd aan anderen denkt en (heel ver) daarna pas aan zichzelf. Neem jezelf in acht en wees mild voor jezelf. Ik denk aan je!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.