Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Auwereel schreef op 12-10-2025 om 20:19:

[..]

En dan is de vraag, kan het hem niets schelen, snapt hij niet dat er iets van hem verwacht wordt, of weet hij niet wat hij ermee aanmoet?

Ook van mij

Ik denk vooral dat laatste.

Bailey26 schreef op 12-10-2025 om 18:35:

Ik heb het op dit moment mentaal zwaar. En zeg dat tegen man. En hij negeert mij gewoon. Geen woorden, geen troost. Hij pakt zijn telefoon en scrolt. En nu een uur later doen alsof er niks aan de hand is.

Oh, ik zou me heel eenzaam voelen als man zo zou reageren. Is het onwil of onmacht?

Sterkte! 🫂

Wat naar Bailey!   Ik weet dat troost en steun van je man het beste is..
Maar mochten wij wat kunnen betekenen en je helpen ergens mee, al is het maar even een luisterend oor, dan kan dat natuurlijk ook altijd he  

Bailey, 

Bailey26 schreef op 12-10-2025 om 18:35:

Ik heb het op dit moment mentaal zwaar. En zeg dat tegen man. En hij negeert mij gewoon. Geen woorden, geen troost. Hij pakt zijn telefoon en scrolt. En nu een uur later doen alsof er niks aan de hand is.

Wat naar voor je… 🫂

Aan mijn moeder. Die verwacht dat ik zowel langskom voor de verjaardag van mijn vader en 5 dagen later voor hun 50 jarig huwelijksfeest. Het is wel ruim 1,5 uur enkele reis. 

Caroline80 schreef op 13-10-2025 om 08:26:

Aan mijn moeder. Die verwacht dat ik zowel langskom voor de verjaardag van mijn vader en 5 dagen later voor hun 50 jarig huwelijksfeest. Het is wel ruim 1,5 uur enkele reis.

Kan toch beter op een dag? 

Bailey

Ik erger me aan meerdere dingen. Heb gisteren waarschijnlijk een TIA gehad. HAP stuurt ambulance.  Die zegt behalve hoge bloeddruk  kunnen  we weinig vinden. Stuurt me terug naar de HAP. Die zegt morgen naar je eigen huisarts.  En die zegt tsja , ik  weet niet goed wat ik voor je kan betekenen verder. Uiteindelijk maar verwijzing neuroloog gevraagd.

lientje69 schreef op 13-10-2025 om 09:23:

Ik erger me aan meerdere dingen. Heb gisteren waarschijnlijk een TIA gehad. HAP stuurt ambulance. Die zegt behalve hoge bloeddruk kunnen we weinig vinden. Stuurt me terug naar de HAP. Die zegt morgen naar je eigen huisarts. En die zegt tsja , ik weet niet goed wat ik voor je kan betekenen verder. Uiteindelijk maar verwijzing neuroloog gevraagd.

Lientje!!!! Ik schrik hiervan.

Ik erger me aan meerdere dingen. Heb gisteren waarschijnlijk een TIA gehad. HAP stuurt ambulance. Die zegt behalve hoge bloeddruk kunnen we weinig vinden. Stuurt me terug naar de HAP. Die zegt morgen naar je eigen huisarts. En die zegt tsja , ik weet niet goed wat ik voor je kan betekenen verder. Uiteindelijk maar verwijzing neuroloog gevraagd.

Ach Lientje, wat naar dat je waarschijnlijk een tia hebt gehad en daarnaast sturen ze je ook nog van het kastje naar de muur. Hoop dat je snel naar de neuroloog kan.

Sterkte  

Hè bah Lientje! Sterkte daarmee en laat je niet met een kluitje in het riet sturen hoor!

Heel veel sterkte Lientje! Als je klachten hebt gewoon weer terug gaan. 
Heb je je ziek gemeld? Even rustig aan doen lijkt me verstandig 

Jeetje wat schrikken zeg. En heel erg naar dat je steeds ergens anders wordt heen gestuurd. Kan je snel terecht bij de neuroloog?

Evaluna schreef op 13-10-2025 om 09:59:

Heel veel sterkte Lientje! Als je klachten hebt gewoon weer terug gaan.
Heb je je ziek gemeld? Even rustig aan doen lijkt me verstandig

Dit. Meld je ziek lientje, je lichaam geeft nu echt aan dat je rust moet houden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.