Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

echt alles duurde lang vandaag. Zelfs naar huis gaan duurt langer dan anders want net een trein gemist. Grrr

BlairW schreef op 10-09-2025 om 16:16:

[..]

Jemig, hoe moeilijk is het om een recept te verwerken? 🙄 je wacht nu al 2 dagen op iets wat je voor het eerst krijgt. Echt absurd!

Het is moeilijk blijkbaar, recept is maandagochtend naar de apotheek gegaan. Kreeg om half 5 een mailtje met de code, opgehaald. Kan ik het vandaag alvast 1 keer gebruiken, zucht.

HAHA!wait..what schreef op 08-09-2025 om 22:16:

Nog een ergernis; er was een afspraak ingepland bij de revalidatiearts vorige week.
Die had ik afgezegd want was op mijn werkdag. Al meerdere keren mijn werkdagen doorgegeven maar daar doen ze niks mee. Is misschien lastig om daar rekening mee te houden, snap ik op zich wel.

Maar nu kreeg ik vandaag einde ochtend een mailtje met afspraakbevestiging voor morgenochtend!
Ik was aan het werk en ik zag dit einde middag. Kon ik weer een mailtje terugsturen dat ik niet kan (moet net dat tijdstip naar de huisarts).
Meteen maar gevraagd of ze me kunnen bellen voor het maken van een afspraak want dit schiet niet echt op

Ik klaag gewoon even verder; ze hebben me inderdaad geprobeerd te bellen (op mijn werkdag) maar konden me niet bereiken. Daarom hebben ze me maar ingepland op een woensdag, wat wederom op een werkdag is   Ik bel ze morgen zelf wel even maar pff.. ik geef het in de mail zelfs nog aan wat mijn werkdagen zijn!  

Dat ze me proberen te bellen op mijn werkdag vind ik natuurlijk niet erg. Soms kan ik wel opnemen. Maar inplannen op die dag is echt wel heel onhandig

Yumi schreef op 10-09-2025 om 17:16:

[..]

Het is moeilijk blijkbaar, recept is maandagochtend naar de apotheek gegaan. Kreeg om half 5 een mailtje met de code, opgehaald. Kan ik het vandaag alvast 1 keer gebruiken, zucht.

Gelukkig heb je het nu in ieder geval!

Bij mijn apotheek kan ik het gewoon heel ouderwets ophalen met naam en geboortedatum. Ik hou van old school!

Netherfield schreef op 10-09-2025 om 18:32:

Bij mijn apotheek kan ik het gewoon heel ouderwets ophalen met naam en geboortedatum. Ik hou van old school!

Is bij ons ook. Voor afhalen aan de balie hebben we alleen die info nodig. De afhaalkluis gaat uiteraard wel met code we hebben ook geen nummertjessysteem of zo. Gewoon 1 rij aan de balie.

Netherfield schreef op 10-09-2025 om 18:32:

Hier ook met naam en geboortedatum. En evt met een afhaalcode.

HAHA!wait..what schreef op 10-09-2025 om 18:14:

[..]

Ik klaag gewoon even verder; ze hebben me inderdaad geprobeerd te bellen (op mijn werkdag) maar konden me niet bereiken. Daarom hebben ze me maar ingepland op een woensdag, wat wederom op een werkdag is Ik bel ze morgen zelf wel even maar pff.. ik geef het in de mail zelfs nog aan wat mijn werkdagen zijn!

Dat ze me proberen te bellen op mijn werkdag vind ik natuurlijk niet erg. Soms kan ik wel opnemen. Maar inplannen op die dag is echt wel heel onhandig

Tjee wat een gedoe joh...

ik stond gisteren geparkeerd in een parkeervak.  Rijdt er automobilist schuin achteruit tegen de voorkant van mijn auto aan.  Automobilist wilde daarna wegrijden.  Net op tijd kon ik uit auto stappen en op raampje tikken.  "Normaal piept hij altijd, nu niet. "  We bekijken de schade aan mijn auto.  Volgens veroorzaker niet de moeite waard,  ze had haast.  Foto gemaakt en ik kreeg haar telefoonnummer.  
Ben na schadebedrijf gereden.  Schade is 600 euro.  Heb offerte gisteren begin van de geappt.  Heb vandaag gebeld.  Het blijft oorverdovend stil. Het enige wat ik kan doen is volgende week op dezelfde tijd kijken.  Automobilist haalde kind op bij peuterspeelzaal. 

Broodjebrie schreef op 10-09-2025 om 19:01:

[..]

Tjee wat een gedoe joh...

Echt hoor. Ik kreeg vandaag(!) de brieven in de bus van de afspraken die vorige week en afgelopen dinsdag gepland waren 😅 zo zonde allemaal! 

HAHA!wait..what schreef op 10-09-2025 om 20:18:

[..]

Echt hoor. Ik kreeg vandaag(!) de brieven in de bus van de afspraken die vorige week en afgelopen dinsdag gepland waren 😅 zo zonde allemaal!

Oh wat zonde inderdaad..

Dorestad schreef op 10-09-2025 om 19:57:

ik stond gisteren geparkeerd in een parkeervak. Rijdt er automobilist schuin achteruit tegen de voorkant van mijn auto aan. Automobilist wilde daarna wegrijden. Net op tijd kon ik uit auto stappen en op raampje tikken. "Normaal piept hij altijd, nu niet. " We bekijken de schade aan mijn auto. Volgens veroorzaker niet de moeite waard, ze had haast. Foto gemaakt en ik kreeg haar telefoonnummer.
Ben na schadebedrijf gereden. Schade is 600 euro. Heb offerte gisteren begin van de geappt. Heb vandaag gebeld. Het blijft oorverdovend stil. Het enige wat ik kan doen is volgende week op dezelfde tijd kijken. Automobilist haalde kind op bij peuterspeelzaal.

Weet peuterspeelzaal niet wie die vrouw was? Idioot dit zeg!! Heel bizar

Of dreigen met politie? Soms werkt dat ook

Yumi schreef op 08-09-2025 om 23:08:

[..]

Heb het ook maar sommige dagen zoals vandaag is het zo'n herrie

Ooh vreselijk Yumi! 
ik heb er twee dagen idioot veel last van gehad, normaal ruist het wel maar vertrekt het redelijk snel. Nu dus niet 

Sinds gister weer op het oude niveau 

Dochter is flauwgevallen op kamp omdat ze niet genoeg gegeten heeft. Ze belde me er zelf over, docent belde niet.  Dat vind ik stom.  

stokstaart schreef op 10-09-2025 om 20:27:

[..]

Weet peuterspeelzaal niet wie die vrouw was? Idioot dit zeg!! Heel bizar

Of dreigen met politie? Soms werkt dat ook

Ik neem aan dat ze ook een valse naam heeft opgegeven.  Dus volgende week sta ik er weer,  tenzij de komende dagen er nog reactie komt. Ik heb geen kenteken maar weet kleur en merk auto nog wel. Verder zat er iemand in een andereauto ook te wachten op iemand die een peuter ophaalde.  Diegene moet het gezien hebben,  had er zicht op.  En op deze parkeerplaats met hooguit 8 plaatsen zullen waarschijnlijk volgende week ongeveer dezelfde auto's staan. Degene die het heeft gezien stond in de enige Tesla op dat terrein,  die herken ik ook wel weer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.