Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Bailey26 schreef op 22-08-2025 om 23:41:

Liggen net in bed gaat de rookmelder in de woonkamer af. Komen we beneden gaat hij uit (gelukkig niks aan de hand!).
Liggen we 5 minuten in bed gaat dat kreng weer

Misschien al genoemd, maar is de batterij niet leeg? Dan begint die van mij ook te piepen.

Werklui zijn vandaag niet echt opgeschoten. Het was de bedoeling dat vandaag in ieder geval de tegels zou worden gedaan, maar de loodgieter kwam pas om half 11. En er moest nog van een muur de oude tegels af. Hopelijk is alles klaar morgen.

Dag 2 met hoofdpijn door alle herrie, er word ook tevens in het huizenblok geïsoleerd aan de buitenkant, dus ook de nodige herrie. Komt bij dat ik nu vol in de emotie zit, wil een potje janken, maar het lukt niet

Dat het topic door mijn zoon verstoten weggehaald is 
😡 

Evaluna schreef op 26-08-2025 om 10:11:

Om 9 uur heeft dochter een afspraak met de therapeut. De klik is er nog niet echt, dus dochter zit met frisse tegenzin daar. Komt er om 9.10 uur iemand die meld dat de therapeut verhinderd is wegens persoonlijke omstandigheden.
Pffff, waarom zo laat? Een appje of een belletje is toch niet zoveel moeite ??

Ik heb zo ooit bij de huisarts zitten wachten. Toen ik 10 over 9 bij de balie vroeg of het spreekuur uitliep kreeg ik als antwoord: "nee, huisarts X begint altijd pas om 9.30". Was het dus een foutje dat ik wel een afspraak had gekregen, maar niemand die mij even had gebeld. 

Roos57 schreef op 26-08-2025 om 17:00:

Dat het topic door mijn zoon verstoten weggehaald is
😡

Was het een trolltopic? Had ook gereageerd  maar zie nu idd dat het verdwenen is. 

lientje69 schreef op 26-08-2025 om 17:13:

[..]

Was het een trolltopic? Had ook gereageerd maar zie nu idd dat het verdwenen is.

Geen idee. Waar wordt dat gemeld?

Roos57 schreef op 26-08-2025 om 17:16:

[..]

Geen idee. Waar wordt dat gemeld?

Hier ? Nergens volgens mij. Er is hier niet zoiets als een CM topic oid.

ik heb er in mei naar gevraagd. In het meld bugs topic?
Geen antwoord gekregen.

Naminokurashi schreef op 26-08-2025 om 16:56:

Werklui zijn vandaag niet echt opgeschoten. Het was de bedoeling dat vandaag in ieder geval de tegels zou worden gedaan, maar de loodgieter kwam pas om half 11. En er moest nog van een muur de oude tegels af. Hopelijk is alles klaar morgen.

Dag 2 met hoofdpijn door alle herrie, er word ook tevens in het huizenblok geïsoleerd aan de buitenkant, dus ook de nodige herrie. Komt bij dat ik nu vol in de emotie zit, wil een potje janken, maar het lukt niet

Leef met je mee, kan zelf ook niet tegen zoveel lawaai 

Ik erger me aan al die bedrijven die iedere keer van alles aan bij je huis willen doen. 
De gemeente is hier in de buurt bezig met de riolering. Sturen ze een bedrijf op je af die foto's van de muren van je huis zowel aan de buiten- als aan de binnenkant willen maken om in de gaten te kunnen houden of er door de werkzaamheden geen (nieuwe) scheuren in zijn gekomen. 
Eerder heb ik 2x een kaartje in de brievenbus gehad van een (voor mij onbekend) bedrijf die de glasvezel wil komen aansluiten. Vandaag stond er iemand aan de deur van dat bedrijf die een afspraak wilde inplannen daarvoor. 
NEE, IK WIL NIET DAT JULLIE ONGEVRAAGD AFSPRAKEN WILLEN MAKEN OM IETS IN MIJN HUIS TE DOEN!!!!

Poezie schreef op 26-08-2025 om 18:42:

Ik erger me aan al die bedrijven die iedere keer van alles aan bij je huis willen doen.
De gemeente is hier in de buurt bezig met de riolering. Sturen ze een bedrijf op je af die foto's van de muren van je huis zowel aan de buiten- als aan de binnenkant willen maken om in de gaten te kunnen houden of er door de werkzaamheden geen (nieuwe) scheuren in zijn gekomen.
Eerder heb ik 2x een kaartje in de brievenbus gehad van een (voor mij onbekend) bedrijf die de glasvezel wil komen aansluiten. Vandaag stond er iemand aan de deur van dat bedrijf die een afspraak wilde inplannen daarvoor.
NEE, IK WIL NIET DAT JULLIE ONGEVRAAGD AFSPRAKEN WILLEN MAKEN OM IETS IN MIJN HUIS TE DOEN!!!!

Het is toch juist fijn dat de gemeente in de gaten wil houden of er geen schade aan je huis ontstaat door werkzaamheden die zij uitvoeren? Als je straks wel scheuren hebt en het is niet gefotografeerd, is het je eigen risico. En glasvezel is altijd slim om aan te laten leggen als ze het in de hele buurt aanleggen. Je hoeft het niet aan te sluiten, maar als je het achteraf wel alsnog wil, moeten ze dan de straat weer openbreken om het naar je huis te leggen. Dat is nu gratis, aangezien alles toch open ligt. Maar als je het achteraf wil laten aanleggen naar je huis toe, kan het zomaar €350 kosten. Dus altijd laten aanleggen naar je huis, ook al laat je het niet aansluiten  

Ik vind het vooral alleen maar netjes dat ze dus navragen of je hier gebruik van wil maken.

BlairW schreef op 26-08-2025 om 19:49:

[..]

Het is toch juist fijn dat de gemeente in de gaten wil houden of er geen schade aan je huis ontstaat door werkzaamheden die zij uitvoeren? Als je straks wel scheuren hebt en het is niet gefotografeerd, is het je eigen risico. En glasvezel is altijd slim om aan te laten leggen als ze het in de hele buurt aanleggen. Je hoeft het niet aan te sluiten, maar als je het achteraf wel alsnog wil, moeten ze dan de straat weer openbreken om het naar je huis te leggen. Dat is nu gratis, aangezien alles toch open ligt. Maar als je het achteraf wil laten aanleggen naar je huis toe, kan het zomaar €350 kosten. Dus altijd laten aanleggen naar je huis, ook al laat je het niet aansluiten

Ik vind het vooral alleen maar netjes dat ze dus navragen of je hier gebruik van wil maken.

Het is een sociale huurwoning en ik wil geen glasvezel. (De straat is daar allang eerder voor opengebroken geweest, dus de aansluiting ligt er al alleen is het niet aangesloten in mijn huis) Daarnaast hebben we hier in de buurt heel veel meer last gehad van bouw herrie en gedoe (vanaf 2018 zijn er heel veel projecten gestart) en toen was het blijkbaar niet nodig. Ik ben inmiddels helemaal klaar met dat gedoe, iedere keer vreemden die van alles in mijn huis willen doen. Nu wil ik weleens rust en privacy en niet om de haverklap weer iemand die dat komt verstoren. 

Het nieuwe kledingbeleid op het werk. Duidelijk verzonnen door een man achter een bureau.  Zó niet werkbaar!

Het gezeur over vrijwilligerswerk, wat ik volgens familie zou moeten doen.

Ik vermaak me tot nu toe prima. Geen behoefte aan nu.

Bellebelle schreef op 26-08-2025 om 14:43:

[..]

Misschien al genoemd, maar is de batterij niet leeg? Dan begint die van mij ook te piepen.

Dat lijkt inderdaad het probleem geweest te zijn

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.