Huiskamer
Milala
10-08-2025 om 21:23
Naminokurashi schreef op 10-08-2025 om 19:05:
De derde avond op rij dat ik knallende koppijn heb. Snap er niks van
Drink je genoeg met dit warme weer?
HAHA!wait..what
10-08-2025 om 21:35
Naminokurashi schreef op 10-08-2025 om 19:05:
De derde avond op rij dat ik knallende koppijn heb. Snap er niks van
Alleen in de avond? En 's ochtends nergens last meer van? Iets veranderd in je eet/drinkpatroon? Minder suiker/koffie o.i.d.
Ik heb nu bijna een week hoofdpijn maar nu sinds een paar dagen ook last van verkoudheid/keelpijn en raar zweterig/rillerig dus bij mij is het wel echt een virusje.
Naminokurashi
10-08-2025 om 21:43
Milala schreef op 10-08-2025 om 21:23:
[..]
Drink je genoeg met dit warme weer?
Ik drink dagelijks 1,5 liter water
Broodjebrie
10-08-2025 om 21:58
Naminokurashi schreef op 10-08-2025 om 21:43:
[..]
Ik drink dagelijks 1,5 liter water
Verandering van het weer? Het wordt weer tropisch en daardoor kan de luchtvochtigheid ook weer toenemen? Ik heb daar soms ook last van.
Naminokurashi
10-08-2025 om 22:11
Broodjebrie schreef op 10-08-2025 om 21:58:
[..]
Verandering van het weer? Het wordt weer tropisch en daardoor kan de luchtvochtigheid ook weer toenemen? Ik heb daar soms ook last van.
De vorige keer dat het zo heet was, had ik nergens last van. Ben ook niet anders gaan eten of drinken
Loulou39
10-08-2025 om 23:10
Naminokurashi schreef op 10-08-2025 om 22:11:
[..]
De vorige keer dat het zo heet was, had ik nergens last van. Ben ook niet anders gaan eten of drinken
Als het morgen nog zo is: huisarts bellen?
Sterkte in ieder geval! 🌸
Broodjebrie
11-08-2025 om 07:51
Naminokurashi schreef op 10-08-2025 om 22:11:
[..]
Hmm anders misschien toch maar naar de huisarts?
Koettie
11-08-2025 om 10:24
Ben zo opgeblazen, moet ongesteld worden. De broek waar ik normaal lekker ruimte in heb zit echt oncomfortabel strak vandaag.
Netherfield
11-08-2025 om 12:13
Ik erger me eraan dat mijn vakantie voorbij is, net nu het heel mooi weer wordt!
watertoren
11-08-2025 om 12:34
Aan mezelf. Ik was vorige week ziek en ben gelukkig wel weer wat opgeknapt maar ik heb het zo koud. Het is 27 graden en ik heb een vest aan. Normaal gesproken heb ik het altijd warm.
Wieder
11-08-2025 om 16:37
Allerhande wegen rondom mijn werk worden in de komende periode beurtelings afgesloten. Je zou denken: dan rij je anders, maar ik ben echt compleet wezenloos als het gaat om de weg vinden. Ik weet waar ik ben en ik weet waar ik moet zijn, maar hoe ik daar moet komen? Geen idee... Ik heb mijn vaste routes ergens heen, maar die gaan ze nu dus overhoop gooien. En natuurlijk heb ik navigatie in de auto, maar die stuurt me over door god vergeten landweggetjes in België. Die zijn ongeveer zo breed als mijn eettafel en dan met kraters. En dat in het donker, en in het donker zie ik best oké, maar rij ik liever een bekende weg. Ik rij überhaupt liever een bekende weg. Mijn man kan zich níet voorstellen dat ik werkelijk geen idee van richting heb en die probeert me vanalles uit te leggen met kaarten en routes en pijlen, maar dat is te abstract voor me. Ik moet weten dat ik bij die rode brievenbus links moet en bij dat huis dat te koop staat naar rechts. En dan maar hopen en bidden dat ze dat huis nooit verkopen, anders rij ik gewoon rechtdoor. Het duurt zo onvoorstelbaar lang voordat routes ingesleten zijn bij mij. Ik heb dysgeografie. Het is nog niet uitgevonden, maar ik heb het. Ergens in november zijn ze klaar met de werkzaamheden. Er zijn 6 fases waarin je steeds anders moet rijden. Wish me luck!
Ies
11-08-2025 om 16:43
Wieder schreef op 11-08-2025 om 16:37:
Allerhande wegen rondom mijn werk worden in de komende periode beurtelings afgesloten. Je zou denken: dan rij je anders, maar ik ben echt compleet wezenloos als het gaat om de weg vinden. Ik weet waar ik ben en ik weet waar ik moet zijn, maar hoe ik daar moet komen? Geen idee... Ik heb mijn vaste routes ergens heen, maar die gaan ze nu dus overhoop gooien. En natuurlijk heb ik navigatie in de auto, maar die stuurt me over door god vergeten landweggetjes in België. Die zijn ongeveer zo breed als mijn eettafel en dan met kraters. En dat in het donker, en in het donker zie ik best oké, maar rij ik liever een bekende weg. Ik rij überhaupt liever een bekende weg. Mijn man kan zich níet voorstellen dat ik werkelijk geen idee van richting heb en die probeert me vanalles uit te leggen met kaarten en routes en pijlen, maar dat is te abstract voor me. Ik moet weten dat ik bij die rode brievenbus links moet en bij dat huis dat te koop staat naar rechts. En dan maar hopen en bidden dat ze dat huis nooit verkopen, anders rij ik gewoon rechtdoor. Het duurt zo onvoorstelbaar lang voordat routes ingesleten zijn bij mij. Ik heb dysgeografie. Het is nog niet uitgevonden, maar ik heb het. Ergens in november zijn ze klaar met de werkzaamheden. Er zijn 6 fases waarin je steeds anders moet rijden. Wish me luck!
Haha Wieder, ik heb dat ook! Ik mis gewoon een innerlijk kompas, kan dit totaal niet op gevoel doen. Moet alles super goed beredeneren en dat kost ontzettend veel focus en aandacht. Dus soms gaat het goed en vaak gewoon niet. Ik doe veel dingen in mijn leven ‘op gevoel’ en dat lukt hierbij niet. Eén draai en mijn gevoel voor richting is weg.
Wieder
11-08-2025 om 17:02
Ies schreef op 11-08-2025 om 16:43:
[..]
Haha Wieder, ik heb dat ook! Ik mis gewoon een innerlijk kompas, kan dit totaal niet op gevoel doen. Moet alles super goed beredeneren en dat kost ontzettend veel focus en aandacht. Dus soms gaat het goed en vaak gewoon niet. Ik doe veel dingen in mijn leven ‘op gevoel’ en dat lukt hierbij niet. Eén draai en mijn gevoel voor richting is weg.
Hé, een lotgenoot, we kunnen een clubje beginnen! Online, want anders kunnen we het clubgebouw niet vinden 😅
Pooh-Bear
11-08-2025 om 17:15
Wieder schreef op 11-08-2025 om 16:37:
Ik heb daar ook wel last ik ben heelslecht in de weg vinden. Met Google Maps lukt het vaak wel, maar als er een weg is afgesloten en Google Maps weet dat niet laat ik me zo weer terug terugsturen door Google naar de afgesloten weg.
maar ik heb sowieso een hekel aan autorijden. Ik doe het zo min mogelijk, maar ook op de fiets kan je behoorlijk verkeerd rijden.
Yumi
11-08-2025 om 18:27
Hahah Wieder, wat een verhaal. Ik hoop dat het achteraf meevalt, maar mochten we je een tijd niet meer lezen. Dan weten we, dat je ergens november weer terug bent, succes! 
Ik heb dysgeografie. Het is nog niet uitgevonden, maar ik heb het. Ergens in november zijn ze klaar met de werkzaamheden. Er zijn 6 fases waarin je steeds anders moet rijden. Wish me luck!