Huiskamer
noas_1993
09-08-2025 om 08:39
Tegenwoordig heb je bij bepaalde apparaten dat je je lader er niet meer gelijk in kan steker. Nee, je moet eerst zo'n siliconen dingetje wegtrekken en dan je kabeltje erin doen. Dat dingetje kan je later ook weer gewoon sluiten en blijft dus nét voor je usb poort bungelen. Waarom is dit handig? Ik vind het alleen maar irritant
BlairW
09-08-2025 om 08:47
zodat er geen vuil (of water) in de usb-poort komt, waardoor hij niet meer wil opladen.
Mama-Inge
09-08-2025 om 08:53
HAHA!wait..what schreef op 08-08-2025 om 23:35:
[..]
Dat wel ja. Dat zou nog een stapje erger zijn. Wel jammer want je verheugt je wel op je vakantie natuurlijk.. Gaan jullie nog wel iets doen?
Van man hoeft het niet zo nodig
Ik wil eigenlijk nog wel een paar dagen weg, eventueel met jongste puber (de oudste blijft ook liever thuis)
Maar zie ook wel een beetje op tegen de warmte
noas_1993
09-08-2025 om 10:53
BlairW schreef op 09-08-2025 om 08:47:
zodat er geen vuil (of water) in de usb-poort komt, waardoor hij niet meer wil opladen.
Het blijft irritant.
Yumi
09-08-2025 om 11:27
Herfstappeltaart schreef op 09-08-2025 om 08:03:
[..]
Yumi dank voor dit filmpje! Ik hoop dat ik het kan vinden op Youtube want ik heb heel vaak hoofdpijn vanuit de schouders. Ik doe wel eens dit soort oefeningen maar lang niet zo uitgebreid en vooral maar een paar seconden per strek. Ik ga het zéker proberen.
Zoek op de lijfschool nek en schouders, hoop dat het voor jou ook zo goed werkt! Overigens als je op de link klikt, kom je op youtube en kan je het ook downloaden.
Pooh-Bear
09-08-2025 om 11:30
Eigenlijk meer een beetje teleurgesteld. Ik kon je ergens voor opgeven en dan werden er een aantal mensen uitgekozen. Helaas zit ik daar niet bij.
Verder is er binnenkort een heropening van mijn favoriete winkel. Ik hoopte dat er een bepaald iemand bij de heropening kwam vandaag kwam ik erachter dat die mevrouw heel leuk alleen weet ik nu ook de datum precies wanneer ik op vakantie ben
Herfstappeltaart
09-08-2025 om 14:20
Yumi schreef op 09-08-2025 om 11:27:
[..]
Zoek op de lijfschool nek en schouders, hoop dat het voor jou ook zo goed werkt! Overigens als je op de link klikt, kom je op youtube en kan je het ook downloaden.
Dankjewel!
kerst
09-08-2025 om 16:34
Aan mijn nijnagel weer, aan rechter vinger.
Met elektrische vijl steeds eroverheen. Kreng blijft terugkomen.
Grindelwald
10-08-2025 om 13:12
Aan de laatste dag voordat je op vakantie gaat. Opruimen, schoonmaken, wassen. Dit nog even inpakken. O ja dat nog even doen 😔
Je zou er bijna van thuis blijven.
En mijn darmen zijn ook nog van slag.
BlairW
10-08-2025 om 14:00
Pooh-Bear schreef op 09-08-2025 om 11:30:
Verder is er binnenkort een heropening van mijn favoriete winkel. Ik hoopte dat er een bepaald iemand bij de heropening kwam vandaag kwam ik erachter dat die mevrouw heel leuk alleen weet ik nu ook de datum precies wanneer ik op vakantie ben
Ik kan hier met de beste wil niks van maken wat logisch klinkt
kerst
10-08-2025 om 14:47
Badkamer wordt gerenoveerd en wc bijgeplaatst.
En mijn wasmachine moet dan maar naar zolder (met vlizotrap), want die past dan niet meer in de badkamer?
waarom wordt dat niet met mij als huurder overlegd?
En het is natuurlijk nog steeds die ellenlange kl@terige schoolvakantie , dus kan niemand daarover bereiken.. 
Oja mijn kookinspiratie ook nog steeds zoek😭
Helpdesk
10-08-2025 om 14:51
Over het algemeen, mensen die het financieel goed hebben maar zich enorm tekort gedaan voelen. Ik kan er niks mee dus dat doe ik dan ook niet maar vind het gezeur van jewelste.
Ik zie het op mijn werk, random ontmoetingen en ook fora. Zo zonde. Tel je zegeningen zou ik zeggen en geniet van wat je wel hebt.
Pooh-Bear
10-08-2025 om 16:29
BlairW schreef op 10-08-2025 om 14:00:
[..]
Ik kan hier met de beste wil niks van maken wat logisch klinkt
![]()
Sorry mijn favoriete winkel gaat verhuizen naar een ander pand. Dit gaan ze 3 dagen vieren met elke dag een gast die workshops geeft. Er is een gast die ik graag een x zou zien maar die komt precies op de dag dat ik op vakantie ben. (kan alleen de eerste dag)
ik had gehoopt dat ze een week eerder open zouden gaan maar helaas.
Naminokurashi
10-08-2025 om 19:05
De derde avond op rij dat ik knallende koppijn heb. Snap er niks van