Huiskamer
Dolfje
10-07-2025 om 18:11
Voor Lientje
Al kan ik er zelf ook een gebruiken..Op werk ik stress, manager stress. En het komt wel goed maar stom en balen is het wel. En het erge is dat het niet eens mijn verantwoordelijkheid is. Ik word er niet echt op aangekeken alleen door mezelf. En dan nog een hele hoop gezeik met ouder en zorgen om schoonouder dat helpt ook niet mee.
kerst
10-07-2025 om 18:11
De verhuizing naar tijdelijke woning wegens renovatie is slecht geregeld door verhuurder.
We moeten uiterlijk over 7 weken verhuisd zijn, maar ik weet nog niet waarheen
Exacte verhuisdatum is mij nog onbekend.En ook heb ik nog geen verhuisdozen gekregen.
Blijkbaar moet ik overal zelf achteraan ..
En nu blijkt dat de kozijnen, die deels rot zijn, niet eens worden vervangen
Yumi
10-07-2025 om 18:44
Dolfje schreef op 10-07-2025 om 18:11:
Voor Lientje
![]()
Al kan ik er zelf ook een gebruiken..Op werk ik stress, manager stress. En het komt wel goed maar stom en balen is het wel. En het erge is dat het niet eens mijn verantwoordelijkheid is. Ik word er niet echt op aangekeken alleen door mezelf. En dan nog een hele hoop gezeik met ouder en zorgen om schoonouder dat helpt ook niet mee.
Niet zo streng voor jezelf Dolfje, wat je werk betreft! En sterkte met de schoon(ouder)
Yumi
10-07-2025 om 18:51
kerst schreef op 10-07-2025 om 18:11:
De verhuizing naar tijdelijke woning wegens renovatie is slecht geregeld door verhuurder.
We moeten uiterlijk over 7 weken verhuisd zijn, maar ik weet nog niet waarheen![]()
Exacte verhuisdatum is mij nog onbekend.En ook heb ik nog geen verhuisdozen gekregen.
Blijkbaar moet ik overal zelf achteraan
![]()
En nu blijkt dat de kozijnen, die deels rot zijn, niet eens worden vervangen![]()
Het is de hel zo'n tijdelijke verhuizing, als de verhuurder het ook nog niet goed geregeld heeft... dat lijkt me enorm stressen! Sterkte
Schrijf al dit soort punten op en als het je teveel wordt dien een klacht in. Eigenlijk kan dat nu al, want je hebt die dozen nodig en je moet weten waar je heen gaat.
Dolfje
10-07-2025 om 18:51
Yumi schreef op 10-07-2025 om 18:44:
[..]
Niet zo streng voor jezelf Dolfje, wat je werk betreft! En sterkte met de schoon(ouder)
![]()
Dankjewel.
Komt ook nog bij dat ik in de stopweek van de pil zit en ongesteld ben /was ( het is bijna over) en nu zit ik te twijfelen of ik morgen weer aan de pil ga of een tijdje zonder ga proberen...
Loulou39
10-07-2025 om 19:44
lientje69 schreef op 10-07-2025 om 16:59:
Gezeik op t werk. Gezeik thuis. Pijn. Moe. Ik vind het allemaal even niet zo leuk meer.
Wat rot!!
Sterkte en ik hoop dat er gauw dingen weer goed gaan!🌺
DGHK
10-07-2025 om 21:33
Ik ben woest op de buren! Achterlijke vent ramt even keihard een klopboor in de muur om 21.30.
Ons kind schrikt wakker natuurlijk, snap wel dat ze hier niet doorheen slaapt.
Dus ik vlieg meteen whatsapp op. Krijg ik terug dat dit mag tot 10 uur en dat hun kinderen hier wel doorheen slapen.
Vieze leugenaar dat je bent, die zijn opgehaald door de oma. Heb je tot morgen horen zeggen tegen je kinderen.
Krijg ik terug dat ik me niet met hun leven moet bemoeien.
Waarom in godsnaam ga je dat nog om half 10 lopen doen. Doe dat lekker als je om half 2 thuis komt uit je werk.
Dit zijn echt mensen die er niet tegen kunnen dat ze buren hebben.
stokstaart
11-07-2025 om 08:55
aan de conducteur. Wat een stuk chagrijn en straalt een hoop machtsbelustheid uit. Echt, bah.
men je buurman spoort echt niet DGHK!!
was het stil om 22u?
Netherfield
11-07-2025 om 09:24
Aan de assistent van de vervangende huisarts. Ik snap meteen waarom ik zo lang moest wachten.
Nikki1973
11-07-2025 om 09:45
aan mijn slaapapneu apparaat. Ik kan er niet goed aan wennen en ik wil zo graag goed slapen. Door mijn ass ben ik extra gevoelig voor prikkels en kost het mij erg veel moeite om te wennen.
SuzyQFive
11-07-2025 om 10:31
Nikki1973 schreef op 11-07-2025 om 09:45:
aan mijn slaapapneu apparaat. Ik kan er niet goed aan wennen en ik wil zo graag goed slapen. Door mijn ass ben ik extra gevoelig voor prikkels en kost het mij erg veel moeite om te wennen.
Wat voor neuskapje heb je en waar zit je slang?
Mijn vriend moest een paar uitproberen om te kijken welke het fijnst zat en het minst last gaf
Nikki1973
11-07-2025 om 10:38
SuzyQFive schreef op 11-07-2025 om 10:31:
[..]
Wat voor neuskapje heb je en waar zit je slang?
Mijn vriend moest een paar uitproberen om te kijken welke het fijnst zat en het minst last gaf
Een zacht neuskapje dat in de neusgaten moet. Lijkt iets te groot terwijl het de s is.
de slang zit op het hoofd omdat ik erg beweeglijk ben, maar ik heb er nog niet mee geslapen. Probeer het eerst op de bank uit. Maar het uitademen is erg zwaar, heel raar.
noas_1993
11-07-2025 om 11:51
Dat gedoe met mijn kies loopt nog steeds jammer genoeg!
Ik zou vanochtend een vervolg op de wortelkanaalbehandeling krijgen, maar omdat bleek dat hij toch erg zwak was hebben ze hem getrokken
Nu pijn/gevoelig wat hopelijk snel overgaat!
Ik moet een implantaat en begin september gaan ze kijken hoe en wat.
Over exact een week is schijnbaar te vroeg volgens de receptioniste?
Nu loop ik dus ruim 2 maanden met een gat, dus ik hoop dat dat een beetje ''normaal'' gaat voelen.
Auwereel
11-07-2025 om 13:05
Ik heb ook een implantaat gehad en moest ook een tijd met dat gat rondlopen, zodat botopbouw kon plaatsvinden. Dus dat was niet omdat er geen plaats was bij de tandarts.
Kennelijk moet je een implantoloog treffen die weet hoe direct te vervangen:
https://implantologiegrave.nl/implantologie/optimale-tijdstip-voor-het-plaatsen-van-implantaten