Huiskamer
noas_1993
11-07-2025 om 13:52
Auwereel schreef op 11-07-2025 om 13:05:
Ik heb ook een implantaat gehad en moest ook een tijd met dat gat rondlopen, zodat botopbouw kon plaatsvinden. Dus dat was niet omdat er geen plaats was bij de tandarts.
Kennelijk moet je een implantoloog treffen die weet hoe direct te vervangen:
https://implantologiegrave.nl/implantologie/optimale-tijdstip-voor-het-plaatsen-van-implantaten
Net een beetje gegeten met moeite. Geen pijn meer, maar het voelt gewoon heel raar. Het is namelijk de 2de snijtand aan de rechterkant.
Vertel me alsjeblieft dat dat niet de hele tijd zo is?
stokstaart
11-07-2025 om 14:54
aan die gastjes in de stilte coupé die ondanks dat er door meededen is gezegd dat dit de stilte coupé is ze toch doorgaan
SuzyQFive
11-07-2025 om 14:56
Nikki1973 schreef op 11-07-2025 om 10:38:
[..]
Een zacht neuskapje dat in de neusgaten moet. Lijkt iets te groot terwijl het de s is.
de slang zit op het hoofd omdat ik erg beweeglijk ben, maar ik heb er nog niet mee geslapen. Probeer het eerst op de bank uit. Maar het uitademen is erg zwaar, heel raar.
Mijn vriend slaapt sinds zijn cpap heel rustig. Voor die tijd draaide hij alle kanten op èn werd ik regelmatig geschopt. Op een gegeven moment durfde ik bijna niet meer naast hem te liggen en heb ik gezegd dat ie er wat aan moest gaan doen.
Sinds de cpap ligt hij zoveel rustiger.
kerst
11-07-2025 om 16:52
Dat ik mijn mobiel in de supermarkt weer niet gehoord heb, terwijl het geluid hard staat..🙄
Maarja als de praktijkondersteuner huisarts ook niet zegt wanneer ze terugbelt, dan let ik ook nergens op ..
Ben ik nou echt de enige die zo telefoontjes mist?
BlairW
11-07-2025 om 17:01
kerst schreef op 11-07-2025 om 16:52:
Dat ik mijn mobiel in de supermarkt weer niet gehoord heb, terwijl het geluid hard staat..🙄
Maarja als de praktijkondersteuner huisarts ook niet zegt wanneer ze terugbelt, dan let ik ook nergens op ..![]()
Ben ik nou echt de enige die zo telefoontjes mist?
Het geluid van mijn telefoon staat altijd uit. Maar ik heb een horloge wat ik voel. Daardoor mis ik nooit meer telefoontjes.
anomarie
11-07-2025 om 17:04
noas_1993 schreef op 11-07-2025 om 13:52:
[..]
Net een beetje gegeten met moeite. Geen pijn meer, maar het voelt gewoon heel raar. Het is namelijk de 2de snijtand aan de rechterkant.
Bij mij zijn 2 weken geleden mijn voortanden getrokken ik heb een tandprothese en dat is ook echt niet fijn. Ik eet liever zonder eigenlijk maar dat is minder voor mijn tafelgenoten. Ik heb al gehoord dat mijn traject ongeveer 9 maanden zal duren. Eerst herstel, daarna stimuleren botgroei, daarna plaatsen implantaten en daarna pas de kroon erop. Elk met 3 maanden er tussen. Bereid je dus voor op een lang proces.
Auwereel
11-07-2025 om 17:14
noas_1993 schreef op 11-07-2025 om 13:52:
[..]
Bij mij was het één van mijn grote kiezen. De opluchting toen die eindelijk getrokken werd (ik voelde de ellende uit mijn lijf trekken bij het trekken van die kies) dat ik prima met dat gat kon leven. Volgens mijn tong was de helft van mijn gebit verdwenen, maar tongen overdrijven altijd zo.
Dat gezegd hebbende, een snijtand missen kon wel eens lastiger zijn dan een kies. Omdat-ie bij mij zo zeer deed, was ik ook al gewend niet met die kant te eten.
Yumi
12-07-2025 om 00:22
Het lijkt wel oud en nieuw zoveel vuurwerk, blijkbaar is er e.a sukkel te vroeg gestart. Nijmegen die zogenaamde groene stad, steekt tijdens de vierdaagse/zomerfeesten elke avond vuurwerk af. Daarnaast is er ook nog een vuurwerkshow op zondagavond. Dus vanaf nu t/m volgende week vrijdag elke avond vuurwerk.
Op de website vd Gemeente:
Het is het hele jaar verboden vuurwerk af te steken in Nijmegen. Ook tijdens Oud en Nieuw.
Dees!
12-07-2025 om 00:38
Yumi schreef op 12-07-2025 om 00:22:
Het lijkt wel oud en nieuw zoveel vuurwerk, blijkbaar is er e.a sukkel te vroeg gestart. Nijmegen die zogenaamde groene stad, steekt tijdens de vierdaagse/zomerfeesten elke avond vuurwerk af. Daarnaast is er ook nog een vuurwerkshow op zondagavond. Dus vanaf nu t/m volgende week vrijdag elke avond vuurwerk.
Het is het hele jaar verboden vuurwerk af te steken in Nijmegen. Ook tijdens Oud en Nieuw.
![]()
Dat verbod gaat alleen over consumentenvuurwerk. Voor professionele vuurwerkshows gelden andere regels. Het is ook niet de bedoeling om alle vuurwerk uit te bannen, enkel de jandoedels die er een puinzooi van maken.
BlairW
12-07-2025 om 07:46
Yumi schreef op 12-07-2025 om 00:22:
![]()
Je had bezwaar kunnen maken tegen de verleende vergunning natuurlijk. Denk niet dat het wat uit haalt, maar blijkbaar heb je er veel last van en dan kan je je in ieder geval laten horen. En dit soort evenementenshows mogen gewoon als er een vergunning voor is verleent. Hier is elk jaar een festival met vuurwerkshow en ik zie elk jaar de vergunningsaanvraag langs komen.
Dolfje
12-07-2025 om 09:55
Man had net de fiets uit de garage gehaald en op het balkon gezet om de band te plakken en ziet dat het ventiel helemaal weg is. Vonden het al zo raar dat de band plat was. Fiets staat op onze parkeerplaats in de garage van ons appartementgebouw.. Hij is nu daar zoeken of het op de grond ergens ligt.
Ik denk koop zo'n ding bij de Hema maar blijkbaar zijn er heel veel verschillende soorten.
Auwereel
12-07-2025 om 14:26
Ja, ik weet dat wespen heel nuttig zijn, maar ik vind ze al knap irritant op het terras, zo vroeg in het jaar. Ik hoop wel dat ze dan ook vroeg ophouden met irritant zijn.
https://rtvmiddenholland.nl/nieuws/druk-wespenjaar-op-komst/
Hopelijk gaan ze niet aan een tweede leg doen! 
amarna
12-07-2025 om 15:17
Auwereel schreef op 12-07-2025 om 14:26:
Ja, ik weet dat wespen heel nuttig zijn, maar ik vind ze al knap irritant op het terras, zo vroeg in het jaar. Ik hoop wel dat ze dan ook vroeg ophouden met irritant zijn.
https://rtvmiddenholland.nl/nieuws/druk-wespenjaar-op-komst/
Hopelijk gaan ze niet aan een tweede leg doen!
Ik las in het AD van vandaag dat er deze zomer veel minder muggen, wespen en slakken zijn omdat het zo'n droog voorjaar geweest is. Wat tegenstrijdig met RTVmiddenholland!
Mama-Inge
12-07-2025 om 15:59
Iemand die bewust aan het onrust stoken is op een ander forum (nee niet viva)
We hadden een heel leuk en gezellig groepje
Komt er ineens Iemand uit een ander groepje die heel bewust op 2 personen reageert en de rest met sneren onderuit haalt