Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM

JtM

26-06-2025 om 13:34 Topicstarter

stokstaart schreef op 26-06-2025 om 12:44:

Maat ovale paracetamol denk ik. Niet van die joekels zoals vitaminepillen.
Ik slik ze inderdaad preventief

Het is het overwegen waard, ik ga eens contact met de HA opnemen. Dankjewel voor je tip Ben echt een zeikerd qua pillenslikken dus even checken of er andere opties mogelijk zijn. 

Die ellenlange schoolvakantie komt er weer aan...
En wat nog erger is; daarom huisartsenpraktijk weer hele lange zomervakantie alleen voor spoedgevallen. 
Misschien tijd dat de schoolvakantie in de zomer wat korter wordt. Lange schoolvakantie is ook lastig in te plannen voor de rest van de zorg!

Citroengraag schreef op 24-06-2025 om 13:41:

[..]

Daar heeft de docent toch een functie? Hier word je dan wel aangetikt!

ja dat wist ik niet, heb er verder niets van gezegd maar als het volgende week weer zo is ga ik het wel even zeggen. t was echt heel irritant.

Aan twee verkoopsters in een schoenenwinkel die op twee meter afstand van mij uitgebreid gingen praten (roddelen) over een collega die blijkbaar de kantjes ervan af liep. Zo onprofessioneel!

Vandaag met mijn uitgevallen iPad naar coolblue. We kregen hem sinds maandag niet meer aan de praat, viel ineens uit.

3 keer raden, sta ik bij de servicebalie en hij deed het weer. Goed gekeken. Ja hij doet het.
Kom ik thuis, weer niks. zwart scherm en met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen. Kan ik morgen weer terug. Heb nu geen zin want het hoost....

Wat een rot week zeg. Auto heeft schade omdat man een paal niet had gezien. Slecht nieuws uit het ziekenhuis. Kind eerst eerder moeten ophalen van school want hij was gevallen en was nogal overstuur. Nu kind eerder moeten ophalen van school want gat in het hoofd. Gelukkig kon de huisarts het plakken.
Wat zal morgen brengen?

Kreeg net bericht van onze huisartsenpraktijk. 2 artsen stoppen er binnenkort mee. Wij zijn nog niet zo lang geleden in de praktijk overgestapt naar een andere huisarts omdat zij 1 keer per week avondspreekuur had en nu stopt ze. En we kunnen niet terug naar de vorige in de praktijk want vol en ze hebben dus nog geen opvolgers.

Allemaal moe, allemaal toe aan wat meer rust. Maar dat duurt nog een week… Nu vooral hopen dat de korte lontjes elkaar niet te veel in de weg gaan zitten in de tussentijd 🤞

Ik ben moe en hang tegen hoofdpijn aan. Dochter had er keelpijn bij maar dat is nu weer een stuk beter. Vervolgens lees ik dat er een nieuwe corona-variant is. 🤔

Corona of griep, het maakt niet uit wat het is maar vervelend is het wel. Ik had dinsdagavond ineens keelpijn na het avondeten maar woensdag was het ook weer weg.

Vriend is naar de kapper geweest en het zieeeet er niet uit. Stom, vind zn haar zo mooi! Hij is zelf ook heel ontevreden, zn vaste is even weg. Dus die gaat over twee weken weer. 

Ik stak een zebrapad over tegelijk met een andere dame, en halverwege stopt ze en roept naar een groep scholieren Ga maar voor hoor! Ik kon nog net achteruit springen. 

Las net dat de DE-koffie maar liefst 25% duurder gaat worden!  De extra strong pads zijn al jaren mn favoriet.
Iemand die een tip heeft voor een ander merk?
(NB: Perla vind ik niet lekker)

amarna schreef op 27-06-2025 om 12:28:

Las net dat de DE-koffie maar liefst 25% duurder gaat worden! De extra strong pads zijn al jaren mn favoriet.
Iemand die een tip heeft voor een ander merk?
(NB: Perla vind ik niet lekker)

Ik heb net nog even wat pakken op voorraad gehaald. Nog voor €8 in plaats van 10. Morgen nog een keer ze zijn zeker tot eind dit jaar goed. 

Dolfje schreef op 27-06-2025 om 11:37:

Corona of griep, het maakt niet uit wat het is maar vervelend is het wel. Ik had dinsdagavond ineens keelpijn na het avondeten maar woensdag was het ook weer weg.

Ik lees dit wel vaker en dan denk ik, de griep gaat over maar van corona kan je nog wie weet hoeveel jaren last hebben. Dus het maakt wel wat uit.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.