Huiskamer
JtM
24-06-2025 om 07:05
Ik krijg een flinke koortslip... dacht vanochtend vol goede moed L-Lysine bij te gaan slikken, breek die pil doormidden maar zelf een helft blijft hangen in mijn keel. De andere helft maar in mijn glas met water gegooid maar oplossen doet 'ie nog niet echt.
Leuke poging weer.
Koettie
24-06-2025 om 07:07
Pff. Vanavond voor het eerst sporten met zusje. Heel gezond maar vind het zoveel tijd kosten voor iets wat ik helemaal niet leuk vind en ben altijd al zo gaar na werk. Maar goed, misschien ga ik het dit keer wél leuk vinden.. Fingers crossed
Sterkte JtM! Haaat koortslippen. Hier afkloppen, had een sexy weekend met vriend en zaterdagochtend voelde ik opeens een koortslip. Dacht echt nee straks zitten we beiden met herpes down under, ahhh. Maar 'gelukkig' bleek het een aft te zijn.
BlairW
24-06-2025 om 08:32
Koettie, vandaar dat ik in de ochtend ga. Ik trek gaan sporten na het werk of na het avondeten ook niet. Het is ook niet mijn favoriete bezigheid, maar zo in de ochtend hou ik het nog wel vol.
Nikki1973
24-06-2025 om 13:10
Aan de snurker in de yoga Nidra les van vanochtend. Zo ontzettend irritant. Ik kom daar voor mijn rust en ontspanning en niet om me te ergeren aan een snurker....grrrr
Citroengraag
24-06-2025 om 13:41
Nikki1973 schreef op 24-06-2025 om 13:10:
Aan de snurker in de yoga Nidra les van vanochtend. Zo ontzettend irritant. Ik kom daar voor mijn rust en ontspanning en niet om me te ergeren aan een snurker....grrrr
Daar heeft de docent toch een functie? Hier word je dan wel aangetikt!
Bellebelle
24-06-2025 om 13:44
Nikki1973 schreef op 24-06-2025 om 13:10:
Ik moet er stiekem ook wel om lachen. Voor mij is dat dè rede om niet mijn ogen dicht te doen tijdens de yogales. Maar ik kan me indenken dat het reuze irritant is voor de rest van de deelnemers.
Koettie
24-06-2025 om 17:59
BlairW schreef op 24-06-2025 om 08:32:
Koettie, vandaar dat ik in de ochtend ga. Ik trek gaan sporten na het werk of na het avondeten ook niet. Het is ook niet mijn favoriete bezigheid, maar zo in de ochtend hou ik het nog wel vol.
Nou, poging een al mislukt want had een afspraak om 18 maar net tien min klaar met werken. En ja ik ga ook liever in de ochtend maar dat lukt niet met werk. Vrijdagochtend kan, dan ben ik vrij maar dan moet ik nog een of twee keer die week om beetje in het ritme te komen.
BlairW
24-06-2025 om 18:35
Koettie schreef op 24-06-2025 om 17:59:
[..]
Nou, poging een al mislukt want had een afspraak om 18 maar net tien min klaar met werken. En ja ik ga ook liever in de ochtend maar dat lukt niet met werk. Vrijdagochtend kan, dan ben ik vrij maar dan moet ik nog een of twee keer die week om beetje in het ritme te komen.
Dat is lastig dan inderdaad. Ik ga 3 keer, maar werk ook maar 3 dagen. Dat ritme is wel belangrijk ja, merk ook dat als ik daar een keer uit val dat het dan lastiger is om weer te gaan.
kerst
24-06-2025 om 19:15
Heel hoge vochtigheidsgraad in de lucht, moe, rugpijn en hoofdpijn 
En veel irritante muggen binnen.
JtM
25-06-2025 om 07:24
Nog een koortslip erbij gekregen, echt top dit. Zowel op mijn boven als onderlip en aan beiden kanten ook nog. Voel me echt fantastisch.
Daarnaast is mijn piercing in mijn oor flink gevoelig. Hopen dat dat niet gaat onsteken oid.
stokstaart
25-06-2025 om 12:05
JtM schreef op 25-06-2025 om 07:24:
Nog een koortslip erbij gekregen, echt top dit. Zowel op mijn boven als onderlip en aan beiden kanten ook nog. Voel me echt fantastisch.
Daarnaast is mijn piercing in mijn oor flink gevoelig. Hopen dat dat niet gaat onsteken oid.
Ooh vreselijk! Ik ben zo blij dat ik valaciclovir heb tegen die krengen, miss ook iets voor jou?
Eigen ergernis. Ik ben een apparaatje vergeten waar ik met mijn werklaptop mee moet inloggen. Nu heb ik de rechten gekregen om vandaag te mogen inloggen zonder apparaatje maar ik ben pas volgende week woensdag weer op kantoor. Tot die tijd moet ik er wel mee werken. Verlengen kan niet want het word om veiligheidsredenen elke dag gereset.
Toen bedacht ik me dat ik met mijn privelaptop ook kon inloggen in het gehele! systeem. Zonder apparaatje en alleen met inloggegevens, en een veiligheidsnummer op mn mobiel.
Heel bijzonder en ergerlijk. Dus komende dagen maar de prive laptop gebruiken. Ophalen is met teveel gedoe.
Loeki72
25-06-2025 om 13:10
Mijn kat is benauwd en is bij de dierenarts achtergebleven in een zuurstofkamer voor meer onderzoek. Ik kan me tot niets zetten en vind geen rust.
Loeki72
25-06-2025 om 13:43
Mijn telefoonprovider heeft storing waardoor we niet door de dierenarts gebeld kunnen worden 
Ginevra
25-06-2025 om 13:46
Loeki72 schreef op 25-06-2025 om 13:10:
Mijn kat is benauwd en is bij de dierenarts achtergebleven in een zuurstofkamer voor meer onderzoek. Ik kan me tot niets zetten en vind geen rust.
Oh wat naar
. Ik hoop dat er niks ernstigs met je kat aan de hand is.