Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Even naar het dorp gefietst (2 kilometer) voor een pakketje en het zweet loopt van mijn neus af. Ik HAAT premenopauze!!!

aan mezelf, hebben gister de tickets geboekt voor onze vakantie en het is pas over 2,5 maand maar ik ben nu al aan het stressen over alles wat ik ''nog moet'' doen 
mind you de belangrijkste dingen hebben we moet alleen de routes en hotels boeken en dat is eerste punt waarvoor ik stress  

2de punt is ik heb een wisselend rooster dus ik probeer te kijken wanneer ik ongeveer ''de allerlaatste dingen'' kan doen en dat laatste helpt niet echt 

104a9f2366f43bf737a848f3a6be5992.gif

Rogue schreef op 14-06-2025 om 10:36:

aan mezelf, hebben gister de tickets geboekt voor onze vakantie en het is pas over 2,5 maand maar ik ben nu al aan het stressen over alles wat ik ''nog moet'' doen
mind you de belangrijkste dingen hebben we moet alleen de routes en hotels boeken en dat is eerste punt waarvoor ik stress

2de punt is ik heb een wisselend rooster dus ik probeer te kijken wanneer ik ongeveer ''de allerlaatste dingen'' kan doen en dat laatste helpt niet echt

104a9f2366f43bf737a848f3a6be5992.gif

Lieve schat je hebt nog 2,5 maand! Komt goed!

Broodjebrie schreef op 14-06-2025 om 10:39:

[..]

Lieve schat je hebt nog 2,5 maand! Komt goed!

I know ik overdrijf , vriend zei net ook al : maar waar maak je je zo druk om? 

Rogue schreef op 14-06-2025 om 10:42:

[..]

I know ik overdrijf , vriend zei net ook al : maar waar maak je je zo druk om?

Haha. Maar ik ken je gevoel wel een beetje hoor, ik heb ook pas rust als alles is geregeld. 

Ik erger me aan een kennis. Ons contact is niet echt geweldig de laatste tijd maar ik probeer er maar het beste van te maken omdat we ook wel leuke gesprekken kunnen hebben. Blijkbaar hoort dat toch tot het verleden want ze reageert steeds chagrijniger. Ik denk dat ik het maar laat gaan, ik heb geen zin in de momenten dat ik steeds een chagrijnig antwoord krijg.

Dat ik me nog steeds ziek voel en het benauwd heb, mijn ademhaling piept. 
Helpt niet mee dat het zo belachelijk warm en vochtig is buiten (en binnen inmiddels ook).

Hier blijf ik ook hoesten en lijk ik zelfs mijn stem kwijt te raken.  Niet handig in een beroep waarbij communicatie en doofheid een combinatie zijn.

lientje69 schreef op 14-06-2025 om 13:40:

Hier blijf ik ook hoesten en lijk ik zelfs mijn stem kwijt te raken. Niet handig in een beroep waarbij communicatie en doofheid een combinatie zijn.

Nee dat is niet handig! 😄

Waardeloos he! Ik ben zelf een beetje bang voor longontsteking. Heb ik een keer eerder gehad en dat beviel niet 😅.

Sterkte! 

Afgesproken met een vriendin. Ze zegt 80% vd tijd af want ze gaat niet goed en dat snap ik helemaal. Maar nu gaat het een keer door en is t plan al vijf keer veranderd en ahhh.

Gistermiddag was ik kotsmisselijk van de warmte, ook overgegeven en Metoclopramide( gebruik ik voor mijn gastroparese) genomen. Vrij laat was het pas over. Vannacht weer even misselijk geweest, niet overgeven. En nu weer kotsmisselijk. Ik haat deze hitte

Ik ontdek zojuist een gaatje in mijn favoriete spijkerjack. De schouderpartij van dit jack is geborduurd en precies op de ronding van een bloemblaadje is een gat onstaan. Nu nog een klein gaatje maar kijkend naar de draadrichting kan het makkelijk verder scheuren als ik mijn arm er niet goed in steek.
Het is 9 jaar oud dus heeft zijn geld wel opgebracht maar toch.... Hij is nog zo leuk en zag er tot nu toe nog goed uit. 😭
Nog net uit de tijd dat niet alles stretch was. 😭😭😭

Geen goed naaiatelier in de buurt Bakblik? Dat vind ik z'n geld altijd meer dan waard, zeker bij favoriete kledingstukken.

Auwereel schreef op 14-06-2025 om 22:11:

Geen goed naaiatelier in de buurt Bakblik? Dat vind ik z'n geld altijd meer dan waard, zeker bij favoriete kledingstukken.

Niet echt een goed naaiatelier nodig voor dit type gat.  Iemand die goed kan mazen/stoppen zoals mijn oma zaliger kon. Die heeft een keer een trui met gat heel mooi gemaakt voor mij.  Zulke technieken krijgen moderne nasisters niet meer aangeleerd. In de tijd dat oma naaister werd (voor WOII) was reparatie nog heel normaal en kon iedereen dat ook, de en wat beter dan de ander maar de daagse broek met winkelhaak werd gerepareerd tot het echt niet meer kon. 

Yumi schreef op 14-06-2025 om 09:07:

SuzyQFive, hoe gaat het met je?

Lief dat je het vraagt. Ik mocht vanmiddag weer naar huis. Had nog wat voeten in aarde want de thuiszorg kan maandag pas komen. Dus met spoedcursus zelf wondspoelen geleerd en dan vanavond en morgen zelf spoelen en dan vanaf maandag met de thuiszorg verder afstemmen. Als mijn kinderen nog bij hun vader zouden zijn dan had ik nog niet graag gebleven maar had het evt gekund, maar voel me nou ook weer niet zo ziek meer dat ik daar een ziekenhuisbed voor bezet moet houden. Bovendien slaap ik daar bagger (vannacht slaappil gehad). 

Wel andere antibiotica gekregen, die andere sloeg niet aan. 

Bakblik schreef op 14-06-2025 om 20:54:

Ik ontdek zojuist een gaatje in mijn favoriete spijkerjack. De schouderpartij van dit jack is geborduurd en precies op de ronding van een bloemblaadje is een gat onstaan. Nu nog een klein gaatje maar kijkend naar de draadrichting kan het makkelijk verder scheuren als ik mijn arm er niet goed in steek.
Het is 9 jaar oud dus heeft zijn geld wel opgebracht maar toch.... Hij is nog zo leuk en zag er tot nu toe nog goed uit. 😭
Nog net uit de tijd dat niet alles stretch was. 😭😭😭

Je kan spijkerstof kopen dat je aan de binnenkant kan strijken en daarmee fix je heel makkelijk gaatjes. Bij ons heeft de schoenmaker dat of op de markt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.