Huiskamer
Yumi
14-06-2025 om 23:01
SuzyQFive schreef op 14-06-2025 om 22:24:
[..]
Lief dat je het vraagt. Ik mocht vanmiddag weer naar huis. Had nog wat voeten in aarde want de thuiszorg kan maandag pas komen. Dus met spoedcursus zelf wondspoelen geleerd en dan vanavond en morgen zelf spoelen en dan vanaf maandag met de thuiszorg verder afstemmen. Als mijn kinderen nog bij hun vader zouden zijn dan had ik nog niet graag gebleven maar had het evt gekund, maar voel me nou ook weer niet zo ziek meer dat ik daar een ziekenhuisbed voor bezet moet houden. Bovendien slaap ik daar bagger (vannacht slaappil gehad).
Wel andere antibiotica gekregen, die andere sloeg niet aan.
Fijn dat je weer naar huis mocht, ik hoop dat je vannacht heerlijk slaapt in je eigen bedje!
Jammer dat de thuiszorg je maandag pas kan komen helpen. Maar blijkbaar ben je een snelle leerling wondspoelen, anders hadden ze je vast niet laten gaan. 
Rustig aan, zorg goed voor jezelf en slaap lekker 😴
amarna
15-06-2025 om 10:12
Bakblik schreef op 14-06-2025 om 20:54:
Ik ontdek zojuist een gaatje in mijn favoriete spijkerjack. De schouderpartij van dit jack is geborduurd en precies op de ronding van een bloemblaadje is een gat onstaan. Nu nog een klein gaatje maar kijkend naar de draadrichting kan het makkelijk verder scheuren als ik mijn arm er niet goed in steek.
Het is 9 jaar oud dus heeft zijn geld wel opgebracht maar toch.... Hij is nog zo leuk en zag er tot nu toe nog goed uit. 😭
Nog net uit de tijd dat niet alles stretch was. 😭😭😭
Aan de binnenkant een stukje reparatiespijkerstof (fourniturenwinkel) strijken.
Dolfje
15-06-2025 om 11:24
Vandaag de laatste volle dag van de vakantie, morgen eind van de middag vliegen we weer naar huis en dan dinsdag nog vrij. En hetgeen waar ik me aan erger is dat ik vannacht weer erg onrustig was en dromen over het werk. Zie er ook weer ontzettend tegenop.
Mama-Inge
15-06-2025 om 14:21
Man boos, want er staat steeds spul op de diepvries
En nee, dat heeft hij niet gedaan
3x raden van wie dat spul is ....
Heb het spul buiten op de tafel gemikt en gekeken wat er niet van hem was (paar dingen) en de rest laten staan dat hij maar moest kijken wat het was en zo nodig de kliko in, de helft van de zooi ligt nu in de schuur en de rest inderdaad in de container, want spul dat hij niet meer gebruikt
Broodjebrie
15-06-2025 om 15:24
aan de vele wegafsluitingen en daardoor extra drukte op de wegen toen ik naar mijn vader reed, en op de terugweg was het ook raak.
HAHA!wait..what
15-06-2025 om 20:01
Aan de reactie van de eigenaar van 3 honden..
Wij (man en ik) waren met onze 2 (redelijk kleine) honden aan het wandelen toen we een vrouw tegemoet kwamen lopen met 3 loslopende labradors.
Onze honden liepen ook los maar we riepen ze bij ons en maakten ze vast aan de riem en zij deed dat bij 2 van haar honden ook.
De 3e hond kwam naar onze hond toegelopen en beet gewoon uit het niets op haar rug/kont. Dus man tilde snel die van ons op, ze was ook aan het piepen.
Man vroeg aan haar waarom die van haar dat deed en of ze het normaal vond dat ie dat zo uit het niets deed. Haar reactie; dit was toch geen grijpen als ze geen bloed heeft (we hadden haar snel even nagekeken). En ze sloot af met de oh zo bekende uitspraak; dit doet ze anders nooit dus ja..
Ligt het blijkbaar aan die van ons die vast zat en gewoon naast man stond?
Belachelijk
Gelukkig lijkt het allemaal goed te zijn gegaan maar wel weer een hond die extra gaat blaffen uit angst waarschijnlijk (is niet de 1ste keer).
Broodjebrie
15-06-2025 om 21:35
kerst schreef op 15-06-2025 om 21:29:
Vaderdag, ontzettend commercieel.
Moederdag is nog erger. Over vaderdag heb ik minder reclames gezien.
Yumi
15-06-2025 om 21:50
kerst schreef op 15-06-2025 om 21:29:
Vaderdag, ontzettend commercieel.
Klopt, dat kan je van alle feestdagen zeggen. Maar daar hoef je niet aan mee te doen. Met een tekening een lekker ontbijtje, of gewoon aandacht, is het ook vaderdag.
Yumi
15-06-2025 om 22:18
Afgelopen vrijdag is het oud papier opgehaald. Aan de overkant waren ze te laat met de container buiten zetten, dus die bleef uiteraard staan. In de avond is er nog een container bijgekomen en inmiddels staan er dozen en zakken naast. Ze komen weer 4 weken, dat weten die mensen toch ook, waarom halen ze die zooi niet meer naar binnen?
Koettie
16-06-2025 om 07:05
Geen zin om te werken. Dit weekend voelde als mini vakantie en geen zin om de drukte weer in te gaan. In juli gelukkig lang weekend weg en kan niet wachten tot tweede week september, dan drie weken vrij!
Netherfield
16-06-2025 om 10:48
Ik zit in de wachtkamer van de tandarts. En ik erger me eraan dat ik de tandarts doodeng vind.
QuarterlyDinosaur18
16-06-2025 om 10:54
Sterkte Netherfeld, hopelijk snel voorbij.
Gezeik met computersystemen op werk.Irritant.