Huiskamer

stokstaart
12-06-2025 om 23:58
Loulou39 schreef op 12-06-2025 om 22:41:
[..]
Ik ook niet, en ik heb dezelfde symptomen als jij sinds begin deze week. Keelpijn is trouwens niet perse een hooikoorts klacht
Ik denk helaas (bij mij in ieder geval) een oerhollandse verkoudheid/griep. Compleet met diepe hoest, waarbij je het gevoel hebt dat je naalden ophoest. En het heerst heel erg. Best waardeloos
Dit kan de nieuwe corona variant zijn. Ik las dat het dan lijkt alsof je messen/ naaldenin je keel hebt.

kerst
13-06-2025 om 08:48
stokstaart schreef op 12-06-2025 om 23:58:
[..]
Dit kan de nieuwe corona variant zijn. Ik las dat het dan lijkt alsof je messen/ naaldenin je keel hebt.
De corona heeft mij tot nu toe overgeslagen, voor zover ik weet. Hopelijk deze variant ook

Yumi
13-06-2025 om 09:34
Hier al dik 3 weken snotverkouden, niezen hoesten tig keer achter elkaar. Hoop dat het bij jullie niet zo lang duurt. Overigens was corona test negatief.

Tuinfluiter
13-06-2025 om 09:39
Hier beginnende keelpijn hoop dat het niet te lang duurt ga over twee weken op vakantie.

Yumi
13-06-2025 om 09:45
Tuinfluiter schreef op 13-06-2025 om 09:39:
Hier beginnende keelpijn hoop dat het niet te lang duurt ga over twee weken op vakantie.
Hoop ik ook voor je, zelf ben ik flink verkouden weggegaan en ziek teruggekomen. Was het liefst thuisgebleven maar dan had mijn reisgezelschap ook niet kunnen gaan, aangezien het een gezamenlijke boeking was.

Pooh-Bear
13-06-2025 om 10:16
Nog steeds griep. Ik zou morgen een concert hebben waar ik veel zin in heb want het is de allerlaatste in de Kuip. Helaas durf ik het niet aan dus ik denk nou ja dan zet ik ze te koop. Op hun eigen sales site heb ik in elk geval mijn geld terug. Nu zie ik dat er echt heel veel kaartjes te koop staan voor ongeveer de helft van de oorspronkelijke prijs.
ik ga maandag op Stedentrips met de trein en ik durf het niet aan om toch te gaan. Bovendien wil ik ook niet het halve veld aansteken.

Tuinfluiter
13-06-2025 om 10:21
Yumi schreef op 13-06-2025 om 09:45:
[..]
Hoop ik ook voor je, zelf ben ik flink verkouden weggegaan en ziek teruggekomen. Was het liefst thuisgebleven maar dan had mijn reisgezelschap ook niet kunnen gaan, aangezien het een gezamenlijke boeking was.
Man kreeg dezelfde klachten aan het begin van de week en is nu aan de beterende hand. Ik zie het dus nog niet echt somber in.

Loulou39
13-06-2025 om 14:39
lientje69 schreef op 12-06-2025 om 23:17:
[..]
Ja dit dus vrees ik
Dochter zit hier overigens aan de antibiotica met een fikse keel / amandelontsteking én dubbele oorontsteking. Hoop dat het bij mij niet die kant op gaat. Net begonnen in nieuwe baan en ze zijn niet zo soepel. Zus zou voor de zelfde organisatie gaan werken. Raakte op haar tweede werkdag het ziekenhuis in onverwachts. En is ontslagen. Want proeftijd en je bent ziek...
![]()
Hier ook proeftijd....
@Stokstaart: ik heb één keer corona gehad (drie jaar geleden) en dat begon hetzelfde als nu maar dan zonder naalden. Ik ben inderdaad bang dat je gelijk hebt...
En ik moet zo naar buiten, helemaal geen zin in: ik wil op de bank/in bed.

Yumi
13-06-2025 om 16:56
Tuinfluiter schreef op 13-06-2025 om 10:21:
[..]
Man kreeg dezelfde klachten aan het begin van de week en is nu aan de beterende hand. Ik zie het dus nog niet echt somber in.
Moet je ook niet doen, wie weet gaat het ineens de goed kant op. 🤞

kerst
13-06-2025 om 18:35
Aan dat ik de ene kat een dag vergeten heb eten te geven
Aangezien hij toch altijd al de brokjes steelt uit de microchip feeder van mijn andere kat, was me niks bijzonders opgevallen. Vanmiddag kwam ik erachter dat ik de voedingsautomaat niet ingesteld had van meneer vreetzak.
En ik heb weer geen zin in eten koken 🙁

Wilgenkatje-
13-06-2025 om 20:57
Dat er als je losse lettertjes koopt (bv letterkraaltjes, plakletters, houten letters) er zo enorm weinig klinkers in de verpakking zitten waardoor je maar een klein deel van de letters kunt gebruiken. (Wie weet er leuke letterknutsels waarin ik al die overgebleven medeklinkers alsnog kan gebruiken?)

RavIvaR
13-06-2025 om 21:47
Dan begin je een handeltje met kettingen en armbandjes met voorletter of initialen. 😄

Pooh-Bear
13-06-2025 om 22:30
Wilgenkatje- schreef op 13-06-2025 om 20:57:
Dat er als je losse lettertjes koopt (bv letterkraaltjes, plakletters, houten letters) er zo enorm weinig klinkers in de verpakking zitten waardoor je maar een klein deel van de letters kunt gebruiken. (Wie weet er leuke letterknutsels waarin ik al die overgebleven medeklinkers alsnog kan gebruiken?)
Ik kan het even aan mijn dochter vragen die heeft heel veel letter kraaltjes die ze gebruikt om tientallen armbandjes te maken bij concerten. Ik weet wel dat ze op een gegeven moment ergens zakjes kocht dus bijvoorbeeld een zakje met 100 keer de E en daar kon ze dan de andere letters weer bij gebruiken