Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Gatver, staat er weer iemand buiten tegen de muur aan te zeiken! Zeik dan tegen de struiken of pak een boom. Waarom moet dat tegen een muur??! Het was een bezorger maar helaas stond er niks op de bus.

Dolfje schreef op 06-06-2025 om 13:46:

Gatver, staat er weer iemand buiten tegen de muur aan te zeiken! Zeik dan tegen de struiken of pak een boom. Waarom moet dat tegen een muur??! Het was een bezorger maar helaas stond er niks op de bus.

Oh dat vind ik zo vies. Wij vrouwen doen dat toch ook niet. Op een afgelegen plek is nog tot daar aan toe maar sommige kerels halen te pas en te on pas hun leuter uit de broek om te plassen.

Ja ik snap dat echt niet. Zo ontzettend goor.

Aan buienradar en regenradar. 
Het plénst hier van de regen en de was is zeiknat geregend. Maar nee, volgens beide radars is het hier kurkdroog en komt er het komende uur ook beslist geen regen, geen drup. 
Die plens hallucineer ik dan zeker. 

Ik had een kant en klaar gordijn gekocht die verduisterend zoud moeten zijn, is niet zo, en krijg ik dus nooit meer terug in de verpakking. Bij een andere winkel eentje gehaald en hetzelfde probleem. 

Ginevra schreef op 06-06-2025 om 16:05:

Het plénst hier van de regen en de was is zeiknat geregend. Maar nee, volgens beide radars is het hier kurkdroog en komt er het komende uur ook beslist geen regen, geen drup.

Ik had het gisteren andersom, volgens buienradar kwam er een regengebied over mijn woonplaats terwijl het gewoon droog was.

Ginevra schreef op 06-06-2025 om 16:05:

Dat is zo vaak, vind ik ook zo ergerlijk.

En ik erger me aan mensen die zich ergeren aan een foute verwachting. Enig idee hoe ingewikkeld het is om de plaats en zwaarte van een bui te bepalen? 

Ik erger me nu al vast aan de weersvoorspelling het komende 1.5 uur. Kind doet mee aan de avond4daagse en ik wil tijdens de intocht aan de kant staan.. 
Er trekt een enorme plensbui met onweer over rond dat tijdstip, volgens buienradar 

Auwereel schreef op 06-06-2025 om 18:03:

En ik erger me aan mensen die zich ergeren aan een foute verwachting. Enig idee hoe ingewikkeld het is om de plaats en zwaarte van een bui te bepalen?

Oh dat geloof ik onmiddellijk hoor. Ik zal ook niks lelijks zeggen over de mensen die dat doen. 
Alleen, dat iets moeilijk is, wil niet zeggen dat andere mensen zich nooit aan de uitkomst kunnen ergeren. Het is ook heel moeilijk om op topniveau te voetballen maar er zijn genoeg mensen die zich ergeren als hun club verliest. 

HAHA!wait..what schreef op 06-06-2025 om 18:32:

Ik erger me nu al vast aan de weersvoorspelling het komende 1.5 uur. Kind doet mee aan de avond4daagse en ik wil tijdens de intocht aan de kant staan..
Er trekt een enorme plensbui met onweer over rond dat tijdstip, volgens buienradar

Ik duim voor jullie dat het toch droog blijft, dat de bui net langs jullie trekt 

Ginevra schreef op 06-06-2025 om 19:22:

[..]

Oh dat geloof ik onmiddellijk hoor. Ik zal ook niks lelijks zeggen over de mensen die dat doen.
Alleen, dat iets moeilijk is, wil niet zeggen dat andere mensen zich nooit aan de uitkomst kunnen ergeren. Het is ook heel moeilijk om op topniveau te voetballen maar er zijn genoeg mensen die zich ergeren als hun club verliest.

En mag ik me daarom niet ergeren aan het feit dat mensen menen dat ze "recht" hebben op een "juiste" uitkomst? Waardering voor de wetenschap staat al op zo'n laag peil...

Auwereel schreef op 06-06-2025 om 20:05:

[..]

En mag ik me daarom niet ergeren aan het feit dat mensen menen dat ze "recht" hebben op een "juiste" uitkomst? Waardering voor de wetenschap staat al op zo'n laag peil...

Jeetje maak er niet zo’n punt van. Je blaast het nu wel heel erg op met je waardering voor de wetenschap.
 Ik meen helemaal niet dat ik recht heb op een juiste uitkomst. Ik was gewoon geërgerd dat mijn was nat regent terwijl de radar zei dat het droog zou blijven. Dit is een topic over ergernissen, is het verboden om je over kleine huishoudelijke ongenoegens te ergeren dan? 

ik erger me aan de wind... hoezo waait het elke dag... mijn viooltjes staan compleet krom

Jammer dat er dan voor mijn ergernis geen ruimte is dan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.