Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-06-2025 om 20:24

Rogue schreef op 06-06-2025 om 20:21:

ik erger me aan de wind... hoezo waait het elke dag... mijn viooltjes staan compleet krom

de tijd voor violen is nu wel voorbij toch? 

en nog een ergernis. Zilveren Kruis verzint elk jaar weer een reden om de medicijnen die moeten voorkomen dat ik blind word, niet te vergoeden. Elk jaar moet ik een klacht indienen en dan krijg ik gelijk en dan wordt het alsnog vergoed, en het jaar erop weigeren ze weer opnieuw. 
ik dacht dat ik er verstandig aan deed om bij ZK te blijven omdat het zo moeilijk is dat medicijn vergoed te krijgen, maar misschien moet ik juist wél overstappen. 
Het is best klote als je ogen kapot gaan, het zou best schelen als de verzekering het medicijn gewoon vergoedt. Het is geen exotisch duur medicijn of zo. Het voelt alsof ze gewoon schijt aan mij en mijn ogen hebben. 

Wilde naar de luilak plantjesmarkt. Ga daar elk jaar heen. Was me net aan het klaarmaken maar werd opeens helemaal verdrietig, hen geen tuin meer en soms mis ik het zooo erg.  In mn oude huis zou ik nu in de hangmat liggen met thee en luisteren naar de vijver en wachten op de vleermuizen. Of met luisterboek op lekker beetje snoeien, onkruid weghalen, kijken wat er nu weer groeit. Dus ga maar niet, thuis chillen it is. 

Ginevra schreef op 06-06-2025 om 20:26:

en nog een ergernis. Zilveren Kruis verzint elk jaar weer een reden om de medicijnen die moeten voorkomen dat ik blind word, niet te vergoeden. Elk jaar moet ik een klacht indienen en dan krijg ik gelijk en dan wordt het alsnog vergoed, en het jaar erop weigeren ze weer opnieuw.
ik dacht dat ik er verstandig aan deed om bij ZK te blijven omdat het zo moeilijk is dat medicijn vergoed te krijgen, maar misschien moet ik juist wél overstappen.
Het is best klote als je ogen kapot gaan, het zou best schelen als de verzekering het medicijn gewoon vergoedt. Het is geen exotisch duur medicijn of zo. Het voelt alsof ze gewoon schijt aan mij en mijn ogen hebben.

Zorgverzekering breek me de bek niet open. 

ik zit mezelf weer eens enorm in de weg. Niet op gang komen, niet lekker zitten. Heb een boek naast me liggen en zit de avond weg te swipen/scrollen. Bah.

QuarterlyDinosaur18

QuarterlyDinosaur18

06-06-2025 om 21:08

Schoondochter schreef op 06-06-2025 om 21:00:

ik zit mezelf weer eens enorm in de weg. Niet op gang komen, niet lekker zitten. Heb een boek naast me liggen en zit de avond weg te swipen/scrollen. Bah.

Ja, ik ook! Oké, nu van je telefoon of tablet vandaan. Dan doe ik mee. Go go go.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-06-2025 om 21:38

504118789_18510100570015716_7699937650602600281_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-7&_nc_sid=127cfc&_nc_ohc=gKY_l7hKt0QQ7kNvwG9hYGr&_nc_oc=AdkYDCH4i2YzItb0T7271BjCV2sy8hBxfs52wqnhHZJ8TiWbou83OwCjGifY3HWJZUU&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.fein1-2.fna&_nc_gid=aolZNRnqWeN3YM3VtSpiRg&oh=00_AfM9XMAdmiVWj_ZU6GVR8EjFoWadFk76QI3rhdVZhfGZow&oe=68492A23

tss, het is wat

Friezinnetje schreef op 06-06-2025 om 20:24:

[..]

nah die van mijn bloeien stug door 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

06-06-2025 om 22:51

Rogue schreef op 06-06-2025 om 22:30:

[..]

nah die van mijn bloeien stug door

oh heb ze vorige week eruit gegooid, waren niet mooi meer. 

Broodjebrie schreef op 06-06-2025 om 19:28:

[..]

Ik duim voor jullie dat het toch droog blijft, dat de bui net langs jullie trekt

Bedankt voor het duimen  Het heeft gewerkt! Zo goed als droog gebleven 

Wij zijn net ook droog aangekomen op het vliegveld. Om toch iets te ergeren te hebben, ik heb een veel te dik vest voor onderweg. Zweette me kapot. Ik dacht echt dat het midden in de nacht ( gingen 4:15 weg) veel frisser zou zijn.

Anfisa schreef op 06-06-2025 om 21:08:

[..]

Ja, ik ook! Oké, nu van je telefoon of tablet vandaan. Dan doe ik mee. Go go go.

Het was gelukt, bij jou ook?

Friezinnetje schreef op 06-06-2025 om 20:24:

[..]

Nee hoor! Ik had vorige herfst (!) witte winterviooltjes geplant met de bedoeling dat ze met kerst leuk zouden bloeien.......heel de winter hebben ze vrijwel niks gedaan. Nu is het warmer en ze staan volop te bloeien. Al weken.

HAHA!wait..what schreef op 07-06-2025 om 00:17:

[..]

Bedankt voor het duimen Het heeft gewerkt! Zo goed als droog gebleven

Oh wat fijn om te lezen! Volgende keer duik ik weer voor je haha

Koettie schreef op 06-06-2025 om 20:29:

Wilde naar de luilak plantjesmarkt. Ga daar elk jaar heen. Was me net aan het klaarmaken maar werd opeens helemaal verdrietig, hen geen tuin meer en soms mis ik het zooo erg. In mn oude huis zou ik nu in de hangmat liggen met thee en luisteren naar de vijver en wachten op de vleermuizen. Of met luisterboek op lekker beetje snoeien, onkruid weghalen, kijken wat er nu weer groeit. Dus ga maar niet, thuis chillen it is.

Zit er geen moestuinen complex in de buurt waar je een stukje moestuin kunt huren?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.