Huiskamer
Broodjebrie
05-06-2025 om 12:54
HAHA!wait..what schreef op 05-06-2025 om 12:49:
[..]
Ja, ik baal er ook heel erg van! Vertrek van leuke collega's en komst van een minder leuke collega en best wel harde manier van communiceren van leidinggevende(n), helpt echt niet.
Maar ik kijk het even aan hoe alles gaat ontwikkelen en ik ga aan de slag met de kritiek/feedback (wat o.a. is dat ik te veel op me neem, alles naar me toe trek en op wil lossen). Wat ik doe met alle goede bedoelingen maar afgedaan wordt dat ik mezelf onmisbaar wil maken. Dus prima, doe ik niet meer
![]()
Bedankt voor de knuffel, lief
Heel goed van je, kijk even hoe het de komende tijd gaat.
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, ik stond een tijdje geleden op het punt om ontslag te nemen maar nu is net weer wat rustiger op het werk.. het plezier wat ik erin had is wel weg dus ik ga een beetje op de automatische piloot werken, maar ik haal er geen voldoening meer uit. Hopelijk komt het nog terug, en zo niet ga ik alsnog op zoek naar ander werk.
lientje69
05-06-2025 om 12:58
HAHA!wait..what schreef op 05-06-2025 om 12:52:
[..]
Dankjewel Lientje! Ik heb het gelezen. Ik hoop voor jou een goede keuze
Sowieso fijn dat het dichterbij is! Dit is je 1ste week toch? Succes
Ja eerste week. Vandaag eerste avonddienst. Herken de feedback ook, niet dat ze die mij gaven , ze gaven een andere feedback. Maar die kwam voort uit hetzelfde als bij jou. Soortgelijke situatie idd
Nikki1973
05-06-2025 om 13:41
HAHA!wait..what schreef op 04-06-2025 om 20:47:
[..]
Wat een rotgeluid is dat! Ook zo nutteloos die bladblazers vind ik
![]()
Verschrikkelijk inderdaad.
ergenis vandaag in dezelfde lijn: gemeente die om 0715 u al aan het grasmaaien is en de medewerkers hadden ook keihard de radio aan op de maaier. Why? Waarom zoveel lawaai maken .
Liara
05-06-2025 om 14:21
Bakblik schreef op 03-06-2025 om 12:18:
[..]
De supermarkt met geel als kleur, een J als eerste letter van de naam. Om niet als reclame maken gecensureerd te worden.
Ooo, ik lees het nu pas. Sorry, late reactie dus. Ik had geen seconde aan die gele supermarkt gedacht, lekker suf van mij
SuzyQFive
05-06-2025 om 16:15
Vorige week vrijdag geopereerd. Nu wel lekker thuis maar die compressie-BH en Buikband doen zeer aan mijn ribben. Elk naadje voel je. Heb er al een hemdje onder, dat scheelt iig al wat
kerst
05-06-2025 om 18:25
Gezeur op Vinted over of de verzendkosten niet lager kunnen. Verzendkosten iets van 4 euro.Sommige mensen hebben blijkbaar niks beters te doen.
Volgende keer geef ik die artikelen met een verkoopprijs onder de tien euro gewoon weer aan de kringloopwinkel..
HAHA!wait..what
05-06-2025 om 18:49
Broodjebrie schreef op 05-06-2025 om 12:54:
[..]
Heel goed van je, kijk even hoe het de komende tijd gaat.
Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, ik stond een tijdje geleden op het punt om ontslag te nemen maar nu is net weer wat rustiger op het werk.. het plezier wat ik erin had is wel weg dus ik ga een beetje op de automatische piloot werken, maar ik haal er geen voldoening meer uit. Hopelijk komt het nog terug, en zo niet ga ik alsnog op zoek naar ander werk.
Ah dat is ook niet leuk, dikke knuffel voor jou ook
Heb je werk waar je makkelijk van baan kan wisselen? Hoop niet dat het nodig is maar andere kant; als je je zo blijft voelen dan is dat wel beter natuurlijk.
Ik merk aan mezelf dat ik ook niet lekker in m'n vel zit de laatste tijd. Heeft echt invloed op hoe ik me privé voel nu. Echt zo'n leeg gevoel. Heb jij dat ook of kun je dat wel loslaten?
Broodjebrie
05-06-2025 om 19:13
HAHA!wait..what schreef op 05-06-2025 om 18:49:
[..]
Ah dat is ook niet leuk, dikke knuffel voor jou ook
Heb je werk waar je makkelijk van baan kan wisselen? Hoop niet dat het nodig is maar andere kant; als je je zo blijft voelen dan is dat wel beter natuurlijk.
Ik merk aan mezelf dat ik ook niet lekker in m'n vel zit de laatste tijd. Heeft echt invloed op hoe ik me privé voel nu. Echt zo'n leeg gevoel. Heb jij dat ook of kun je dat wel loslaten?
Jawel, ik zit in een vakgebied waar veel personeel tekort is, dus wat dat betreft heb ik keuze genoeg. Alleen weet ik niet of ik in dit vakgebied wil blijven, want dit probleem is niet alleen bij ons maar overal, vrees ik. Dus ik moet er eens heel goed over nadenken. Tot die tijd maar verstand op 0 en aftellen naar mijn weekendje weg en zomervakantie. Ik heb leuke dingen op de planning dus dat houdt me op de been.
JtM
06-06-2025 om 08:59
Zo verkouden als ik nu ben, ben ik in geen jaren meer geweest... ben zo futloos, heb totaal geen energie en komt maar weinig uit m'n handen. Pff en die enorme hoofdpijn er ook bij!
Ik wil weer fit zijn!
oudmaarnognietkoud
06-06-2025 om 10:22
JtM schreef op 06-06-2025 om 08:59:
Zo verkouden als ik nu ben, ben ik in geen jaren meer geweest... ben zo futloos, heb totaal geen energie en komt maar weinig uit m'n handen. Pff en die enorme hoofdpijn er ook bij!
Ik wil weer fit zijn!
Dat is ook gewoon rot. Ik hoop dat je snel opknapt!
Ik ben gelukkig zelden of nooit verkouden, een keer in de 5 jaar of zo maar als ik verkouden ben voel ik mij heul erg zielug...
Vooral het het slecht slapen met een verstopt hoofd vind ik super vervelend.
kerst
06-06-2025 om 11:04
Ik wil weer fit zijn!
Verse gesneden ui naast je bed zetten.
On topic ; ik kan al dagen niet inloggen op de app van marktplaats , maar wel op de desktop?!
Koettie
06-06-2025 om 11:35
Mezelf. Wilde lekker veel doen vandaag maar de klad zit er nu al in bleef te lang hangen op de bank met koffie. Dus nu maar poging twee
FaithfulDuck87
06-06-2025 om 11:36
Ik wil weer fit zijn!
ik heb een keelontsteking, op paracetamol de week doorgekomen. Moest vanmorgen nog naar school, daar heb ik een examen gemaakt en toen weer terug. Vanmiddag rustig aan, mss een tukkie op de bank. Erg vervelend
Rogue
06-06-2025 om 11:36
aan de kat... hij kan er echt niks aan doen (ouderdom) maar waar hij vroeger nog wel is grind korrels uit zijn bak schoot.
schiet hij nu zijn behoefte met korrels door het halve huis... en soms gaat het ernaast.
ik wordt er serieus gek van, moet bijna elke dag dweilen omdat het ook tussen zijn pootjes blijft zitten en hij zich niet goed meer kan wassen..

Chiquita
06-06-2025 om 12:00
https://www.margriet.nl/aow-portemonnee/aow-portemonnee-gerda-huurt-appartement-spanje~b6cf5ac8/
Maar dat mevrouw illegaal bezig is en de boel/belasting belazerd. Méér dan 6 maanden in buitenland wonen betekent dat je belasting moet betalen in het buitenland
Sowieso fijn dat het dichterbij is! Dit is je 1ste week toch? Succes